quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Eet ze en veel plezier morgen...
Dat scheelt, want ik had ook de Eemsgolaan als optie, die is het dus nietquote:
Correctquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef maok het volgende:
Hoornstraat?
Dit is dan ook niet echt in de binnensta(n)d. Mijn opmerking sloeg op de vorige opgave.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik let best goed op als ik door de binnenstand loop, maar deze weg herken ik niet.
Klopt. Ik had inderdaad google maps aangehouden en dus Elema's Pad, maar ik zie nu dat mijn kaart ook kardingermaar zegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik herroep Dwarsdijkje, dat is hem niet. Het is wel Kardingermaar (volgens mijn kaart), maar Google Maps geeft aan dat het laatste gedeelte van Kardingermaar voor Noorddijk 'Elema's Pad' heet. Dus ik ga voor Elema's Pad
Hij niet alleen, ook DevilsAndDust na een c/p van mij. Dus de huidige lijst moet zijn:quote:Op zondag 27 juli 2008 20:25 schreef detulp050 het volgende:
Je bent er in een Copy/Paste van mij uitgevallen
-
Nou ex-buurmanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:50 schreef detulp050 het volgende:
Westerhavenstraat, just around my corner
Correctquote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Groningerweg, Noorderhoogebrug
Hoe?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:54 schreef maok het volgende:
Petrus Campersingel, het stukje wat paralel loopt aan het damsterdiep
Fout.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar hoe heb je die ene nu kunnen vinden?
Is deze Het Roege Pad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Kloptquote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij nader inzien denk ik toch Speenkruidstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |