Klopt ja, Twente wil hem niet kwijt dus laat maar zitten.. Ajax betaalt al genoeg tegenwoordig...quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat Wielaert wel een miljoentje of 5 moet kosten.
Doe Braafheid maar nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:09 schreef AntonWolf het volgende:
Als ze dan toch zo nodig bij Twente moeten shoppen, waarom halen ze Braafheid dan niet? Kan centraal en links, en doet het toch ook niet slecht...
Die kopquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:37 schreef kevin6188 het volgende:
Suarez, hehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha.. wilde em ook gaan posten.. geweldigquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die kop![]()
![]()
Zou t morgen rond komen met Oleguer?
Ben ik ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die kop![]()
![]()
Zou t morgen rond komen met Oleguer?
http://www.sportwereld.nl(...)den_na_vakantie.htmlquote:Marco van Basten erkende gisteren (woensdag, kevin6188) in het trainingskamp in De Lutte dat Wielaert op het lijstje staat van centrale verdedigers die Ajax op het oog heeft. ,,Maar hij is niet de enige,'' voegde hij daaraan toe. Volgens de manager van de verdediger Kees Ploegsma heeft Ajax Wielaert wel degelijk gepolst voor een overgang.
quote:Vito Wormgoor hoopt op meer in De Lutte
Vito Wormgoor geniet van ieder moment in het trainingskamp van Ajax. De verdediger vervangt de geblesseerde Jan-Arie van der Heijden en maakt nu kans op speeltijd tegen Excelsior'30.
In eerste instantie maakte de verdediger geen deel uit van de selectie die zich zou gaan voorbereiden op komend seizoen. Door een blessure werd Wormgoor alsnog opgeroepen door de Amsterdamse club.
De 19-jarige verdediger hoorde op dinsdag dat hij zich een dag later moest melden in De Lutte. "Ik was totaal verrast. Ik had er echt totaal geen rekening mee gehouden. Mijn mobiele telefoon was leeg, dus ze kregen me niet meteen te pakken. Toen ik thuis kwam hoord ik het pas", aldus de oud-speler van DOVO op de officiële website van Ajax.
Wormgoor hoopt op speeltijd tegen Excelsior'30. "Ik wil gewoon goed trainen en hoop dat ik speeltijd krijg. Ze mogen me best voor de leeuwen gooien."
De mogelijk bestaat dat de verdediger in actie mag komen tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam. "Jaap Stam is een groot voorbeeld voor me. Het is een prachtige verdediger en ook een echte Ajax-man. Ik heb hem nog nooit ontmoet maar hoop dat het zaterdag gaat gebeuren."
Mis ik iets? Of bedoel je gister?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond Urby niet slecht vanavond als aanvallende middenvelder. Vertonghen en Vermaelen speelden ook weer degelijk, zoals vrijwel altijd eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |