quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien van Oleguer is hij dus echt niet kopsterk. Sterker nog ik vond hem nogal dramatisch in de lucht, vooral qua timing. Maargoed, veel heb ik hem ook niet bezig gezien.
Dat vind ik dan een zwaar minpunt. De verdediging was al niet zo sterk op hoge ballen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
Oleguer is een rechtsback die al jaren geleden verkocht had moeten worden bij Barcelona en moet nu ineens de man worden in de verdediging bij Ajax. staat bekend om z'n paniekerigheid, zwak in de lucht en langzaam. houd zich teveel met media en politiek bezig. enige goede kwaliteit is dat hij 100% geeft.
Tja hoeveel kans geef je twente om door te komen zonder Engelaar en El-Ahmadi tegen waarschijnlijk zeer sterke tegenstanders vanwege de onbeschermde status van twente.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Houniet het volgende:
Leuk, kan je eindelijk voorronde CL spelen waar je het hele seizoen om gevoetbald hebt, ga je naar een andere club die het niet heeft.
Die staat in de belangstelling van Sunderland en moet rond de zes miljoen euro kosten. Daarnaast is hij volgens mij nog nooit een Ajax-target geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Wooldoor het volgende:
Hopelijk gaan ze nu voor Goian alhoewel ik me niet kan voorstellen dat die lager dan Wielaert op de lijst staat
Tsja... Je kunt je ook afvragen waarom Engelaar Twente direct laat vallen voor Schalke (prachtige club, maar op een enkele uitzondering na net zo irrelevant in Europa als Twente of Ajax) en een El-Ahmadi direct naar dat kneuzencollectief in rotjeknor vertrekt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja hoeveel kans geef je twente om door te komen zonder Engelaar en El-Ahmadi tegen waarschijnlijk zeer sterke tegenstanders vanwege de onbeschermde status van twente.
Daar kwam WijsNeus en Ajaxshowtime continue mee aanzetten, en vergeet geruchtenkoning Steven Defour niet. Maar ik heb Van Geel destijds daar nooit over gehoord.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Wooldoor het volgende:
In de tijd van Ten Cate was Goian samen met nog een Roemeen volgens de geruchten al zo goed als rond met Ajax.
Volgens de geruchten van het kaliber Wilhelmsson zoals verteld op voetbalprimeur.nl, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:40 schreef Wooldoor het volgende:
In de tijd van Ten Cate was Goian samen met nog een Roemeen volgens de geruchten al zo goed als rond met Ajax.
Wij winnen de triple(Titel, Beker, UC)quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Houniet het volgende:
Leuk, kan je eindelijk voorronde CL spelen waar je het hele seizoen om gevoetbald hebt, ga je naar een andere club die het niet heeft.
Van mij mag Dennis Rommedahl weg, net als Albert Luque, Kennedy Bakircioglu, Michael Krohn-Dehli, Leonardo, Jurgen Colin, Laurent Delorge en George Ogararu. p de bank zie ik liever eigen jeugd, dan subtoppers.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:58 schreef Triptamine het volgende:
Die tt![]()
Fokking hypocriet stelletje hierzo. Rommedahl wel houden, Wielaert niet willen omdat ie te slecht is. Dat heet met twee maten meten.
ff 1-0 van AC Milan winnen in de finalequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wij winnen de triple(Titel, Beker, UC)
13-1quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
ff 1-0 van AC Milan winnen in de finale
Met de winnende van Colin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:08 schreef Rejected het volgende:
[..]
ff 1-0 van AC Milan winnen in de finale
Hier de youtube-versiequote:Op woensdag 23 juli 2008 15:13 schreef Trancelocator het volgende:
Doelpunten tegen Germanicus:
http://www.ajax.tv/player_if.php?ProductID=2824
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |