Ik vind dit shirt veel mooier dan dat oude shirtquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin er aan te wennen.
Ajax daarentegen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
Who cares.... Bundesliga fans zijn toch een suf zootje.
quote:Wat ruist er door het struikgewas
Wat ruist er door het struikgewas ....
Joden, Joden, Joden
(Volgens ons voor het eerst gezongen na FC Den Bosch - Ajax in 1992, toen politieagenten Ajax supporters na de wedstrijd een half uur bij hun vak wilden vasthouden en er Ajax-supporters via het struikgewas ontsnapten. De wijs is afkomstig van het gelijknamige liedje van Toon Hermans)
Same here, vind het een heel mooi shirt geworden!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin er aan te wennen.
naast die zieltjes in de BL zijn het net Zuid Amerikanen hoor.quote:
Als Wielaert komt dan zullen ze niet nog een verdediger halen denk ik.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Persoonlijk hoop ik dan op wielaert (liever dan oleguer) en nog een linksbenige verdediger....
Ik zou ook liever Wielaert zien dan Oleguer.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is een beetje zinloos om ze allebei te halen. Als je er een moest kiezen zou ik trouwens wellicht Wielaert wel liever dan Oleguer hebben.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zou ook liever Wielaert zien dan Oleguer.
Gelukkig maar.quote:Voorzitter FC Twente: 'Wielaert niet te koop'
23-07-08
Voetbal International onthulde vanochtend dat Ajax voornemens is Robbie Wielaert van FC Twente over te nemen. Wielaert’s zaakwaarnemer Kees Ploegsma bevestigt de interesse: ‘Ajax heeft inderdaad gebeld om te vragen of Robbie een transfer zou zien zitten. Hij is geinteresseerd, maar eerst moeten de clubs met elkaar om tafel.’ Wielaert heeft een contract tot 2010 in Twente. FC Twente- voorzitter Joop Munsterman heeft inmiddels in een reactie voor RTV Oost gezegd dat Wielaert niet te koop is. Eerder sprak Munsterman woorden van dezelfde strekking toen het ging om eventuele transfers van Twente-spelers Arnautovic, Douglas en Orlando Engelaar.
De oud-PSV’er was niet de eerste keus voor Ajax. Eerder informeerde de club bij hetzelfde FC Twente naar de Braziliaan Douglas en bij Barcelona naar een andere jonge Braziliaan Henrique. Beide spelers kwamen niet naar Ajax, dat de interesse nu verlegd lijkt te hebben naar Wielaert. De 29-jarige Wielaert moet samen met Oleguer ervaring toevoegen aan de achterste linie van de Amsterdammers.
Bron: Ajaxf-side.nl
Er zijn dus toch nog verstandige mensen hier.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Radegast het volgende:
Maar nu Oleguer is/wordt vastgelegd, is Robbie Wielaert toch overbodig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
quote:
Wielaert is relatief klein voor een verdediger inderdaad. Maar hij houdt zich tenminste wel alleen met voetbal bezig ipv met allerlei wacko randzaken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Wiellaert ipv Oleguer ? hmm. Eerste is nederlands, voetballend ok en een winner. De laatste heeft europese ervaring en heeft ten minste wat lengte. Een kopper in de selectie kan ook geen kwaad.
Dat was een hele andere situatie, en het lijkt mij niet dat Wielaert persé weg wilt, aangezien hij wel voorronde CL speelt.quote:
Van wat ik heb gezien van Oleguer is hij dus echt niet kopsterk. Sterker nog ik vond hem nogal dramatisch in de lucht, vooral qua timing. Maargoed, veel heb ik hem ook niet bezig gezien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:27 schreef N.i.c.k het volgende:
Wiellaert ipv Oleguer ? hmm. Eerste is nederlands, voetballend ok en een winner. De laatste heeft europese ervaring en heeft ten minste wat lengte. Een kopper in de selectie kan ook geen kwaad.
Photoshop.quote:
Ga jij je mond eens spoelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Is Oleguer geen familie van Lurling?
Alles.quote:
Staat op Ajax.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |