abonnement Unibet Coolblue
pi_60294985
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ballin heeft twee keer op de bühne gelogen (1 keer in die cartoonkwestie en nu weer) dus objectief gezien is Wilders geloofwaardiger.
[..]


Het is toch Wilders die gelogen heeft dat is wel duidelijk geworden na dit artikel in de elsevier.
Wilders heeft zijn film aangepast.
En volgens mij heeft Wilders zelf deze PVVers geinstrueert.
Anders heeft 3 mensen in zijn Partij die het blijkbaar niet eens zijn met Geertje
pi_60295014
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef t-8one het volgende:

[..]

en wie tegen Wilders is, is een nazi

dude

Ja en wie kritiek heeft op Israel een Antisemiet.
Zelfde tactiek.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:14:41 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60295094
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef IFU het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch Logisch als Wilders eerst zegt dat zijn film de cartoon rellen doet verbleken en als daarna 3 pvv (waarschijnlijk met mede weten van Wilders) gaan lopen waarschuwen.

Dan is het Logisch dat Balkenende zijn zorgen over uit.

Zo raar zijn als hij dat niet deed.
Ten eerste maakt het niet uit of het logisch is, het werd een paar posts geleden gewoon ontkend.

Ten tweede kan je op verschillende manieren op een dergelijke situatie reageren, en wild rondrennen: "PEEUW! PEEUW! PEEUW! PEEUW! " schreeuwen lijkt mij niet de beste manier voor een politicus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_60295118
Waarom wil Wilders zo ´n toestanden over het al dan niet inlichten van de heer Joustra ? Op zich is er toch niks mis mee om hem te waarschuwen dat er een film aankomt die legaal is, maar door bepaalde bevolkingsgroepen verkeerd kan worden uitgelegd ?

Laat hem eens zoals beloofd in debat gaan ! Hij kreeg laatst zo ´n mooie kans in Jordanie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_60295430
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ten eerste maakt het niet uit of het logisch is, het werd een paar posts geleden gewoon ontkend.

Ten tweede kan je op verschillende manieren op een dergelijke situatie reageren, en wild rondrennen: "PEEUW! PEEUW! PEEUW! PEEUW! " schreeuwen lijkt mij niet de beste manier voor een politicus.

Ach ja ik snap het geschreeuw en het slachtofferrolletje spelen van Wilders ook niet.

Net als laatst toen hij vertelde bang te zijn om in belgie gearresteerd te worden en naar jordanie te worden uitgeleverd (nee Geert er is geen internationaal arrestatie bevel en de komt er ook niet)
pi_60295654
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:10 schreef IFU het volgende:

[..]

Het is toch Wilders die gelogen heeft dat is wel duidelijk geworden na dit artikel in de elsevier.
Met alle respect, het is sowieso een bron van niks.
quote:
De inlichtingen van de drie Kamerleden werden vastgelegd in een document dat alleen in uiterst kleine kring bekend is. Ter bevestiging hiervan kreeg Elsevier toegang tot een in iets ruimere kring verspreid document met een chronologie van de crisis.
Hier kan je toch niks mee
quote:
Wilders heeft zijn film aangepast.
Wilders had zijn film aangepast omdat die radicale rapper moeilijk ging doen, maar dit heeft niks met liegen te maken.
Ik ben overigens wel met jou eens dat Wilders die film nooit had moeten aanpassen omdat die rapper juist als symbool van het radicalisme in die film thuis hoort.
quote:
En volgens mij heeft Wilders zelf deze PVVers geinstrueert.
Anders heeft 3 mensen in zijn Partij die het blijkbaar niet eens zijn met Geertje
Tot op heden zegt Wilders dat hij er niks van afweet, dus als jij die liegende en bedriegende Ballin gelooft, dan moet je dit helemaal geloven.

En dit heeft er niks mee te maken dat die mensen het er niet mee eens zijn, maar die mensen zijn zo ongekend bang gemaakt door de Staat dat ze zijn gaan vrezen voor hun dierbaren en daardoor zijn gaan kleppen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:48:54 #57
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_60295877
Fitna?


ow ja dat filmpje
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_60296536
Hhahahahahaha kijk reacties Elsevier nu is volgens de Wilders tokkies aldaar Elsevier een Links blaadje
'

hahahaha echt grappig die lui
pi_60296728
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:45 schreef santax het volgende:
Fitna heeft nederland nog geen uren bezig gehouden. Laat staan maanden. En wilders heeft er alles aan gedaan om zoveel mogelijk negatieve publiciteit te genereren. Natuurlijk wist hij dat die 3 fractieleden dit zouden doen. Hij gaf er de opdracht voor. Het is bijzonder naief om te uberhaubt te denken dat Wilders hier niet achter zit lol.

Hoe gaat het trouwens met zijn debatten die hij zou voeren nadat de film uit is gekomen? Ik heb alleen gehoord van een debat waar wilders op het laatste moment toch maar vanaf zag. Zoals iedereen met meer dan 2 hersencellen al voorspelde
De andere genodigden vroegen om een onpartijdige discussie leider, en dat wou hij niet, dus toen heeft hij het maar afgeblazen. Die zagen het al ver van te voren aankomen, en wensten logischerwijs niet mee te werken aan een soort van Wilders one man islam bashing show.. (en daar geef ik ze gelijk in, een stevige discussie is nodig, maar dan wel een eerlijke)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:38:38 #60
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60296874
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef IFU het volgende:
Maar het is duidelijk dat de Regering goed gehandeld heeft de PVV heeft zelf aangegeven dat de Film explosief zou zijn..
De regering goed gehandeld

Ik heb nog nooit een zooitje ongeregeld de boel zo zien opblazen en nu proberen ze het achter af recht te lullen door te stellen dat Geert Wilders de film heeft aan gepast
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60296946
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]


Ik heb nog nooit een zooitje ongeregeld de boel zo zien opblazen en nu proberen ze het achter af recht te lullen door te stellen dat Geert Wilders de film heeft aan gepast
Gezien de vage montage en vreemde overgangen in de film lijkt het er wel sterk op dat er in is geknipt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_60296990
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dhimmie is atheist.
Dat lijkt me sterk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_60297285
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:38 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

De regering goed gehandeld

Ik heb nog nooit een zooitje ongeregeld de boel zo zien opblazen en nu proberen ze het achter af recht te lullen door te stellen dat Geert Wilders de film heeft aan gepast

Ja het is nu wel duidelijk dat Wilders die Film heeft aangepast als zelf 3 PVVers dat melden.
pi_60297377
Wanneer word er trouwens een fractie voorzitter gekozen bij de PVV
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:37:02 #65
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60298311
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:52 schreef Klopkoek het volgende:
Elsevier drukt Wilders zo nog meer in de slachtofferrol. Dat is ook het doel van Elsevier.

Ik geloof er niets van. In die twee openbaar gemaakte brieven stond duidelijk dat Wilders zélf heeft gezegd dat er gruwelijke dingen in zouden voorkomen.
Alles wat van Elsevier komt is slecht en bedoeld om Wilders te promoten etc... Jaja, vast.

Goed dat Elsevier dit naar buiten brengt, ik ben benieuwd of er nog meer bekend zal worden.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:52:15 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60298668
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef Lekiamh het volgende:
Alles wat van Elsevier komt is slecht en bedoeld om Wilders te promoten etc... Jaja, vast.
Ja, die bron heeft niet het KOK (Klopkoek Oke Keurmerk) en mag dus niet gebruikt worden
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:37 schreef Lekiamh het volgende:
Goed dat Elsevier dit naar buiten brengt, ik ben benieuwd of er nog meer bekend zal worden.
Ben ook benieuwd of er nog meer bekend wordt
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60300022
En Wilders met zijn vuisten op tafel rammend wie heeft er geklikt.

En niemand van de PVVers die zijn bekje durft open te trekken tegen Wilders.

In iedergavel zwangerevrouwemepper Dion Graus bedoel waarschijnlijk nog grotere narcist als Wilders
Hero Brinkman zwaar doorgedraaide politie man,

En ja dan hebben we er nog 1

Ik denk niet dat Eva Braun Agema Wilders heeft verraden dat doet een stormfronter niet zo snel
pi_60303815
Update: volgens de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) is het Elsevier-verhaal lariekoek:
quote:
NCTb ontkent klikken PVV'ers over Fitna
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) ontkent dat drie Tweede Kamerleden van de PVV hem in maart hebben geïnformeerd over de inhoud van de anti-Koranfilm Fitna van hun leider Geert Wilders. Een woordvoerder van de NCTb deed een verhaal met deze strekking in weekblad Elsevier vandaag af als ''lariekoek''.

Elsevier stelt op basis van een reconstructie dat Wilders er niet van op de hoogte was dat drie fractiegenoten onafhankelijk van elkaar naar het hoofd van de NCTb, Tjibbe Joustra, zijn gestapt om te vertellen dat Fitna enkele voor moslims zeer kwetsende scènes zou bevatten. Het blad zegt zich daarbij te baseren op een bron dichtbij de top van de veiligheidsdiensten.
Bron: Frontpage
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:54:38 #69
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60304684
NCTb (is er al een afkorting NCT waardoor de kleine b er nog bij moet?) is veel geloofwaardiger dan Elsevier, dus deze storm in een glas water is afgelopen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_60307808
Dus drie mensen zouden gezegd hebben dat er een film zou komen met daarin een afbeelding van een man met een bom op zijn hoofd en een boek dat verscheurd zou worden. En dat terwijl de minister beweerde dat Wilders het gezegd had en dat terwijl Wilders in de betreffende film een afgezwakte versie (!) liet zien en er nauwelijks een haan kraaide toen die film uitgebracht werd.

De heisa om Bokito kon ik nog wel bevatten, maar dit?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_60310579
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is gewoon waar.

http://mijn-kijk-op.infon(...)n-tegen-wilders.html
[..]
Dat er angst gezaaid is? Natuurlijk is dat niet waar. Er zijn uitspraken gedaan, er is beleid op gevoerd. Het is een van de weinige dingen die dit kabinet uitstekend heeft gemanaged.
pi_60311201
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef SCH het volgende:
Dat er angst gezaaid is? Natuurlijk is dat niet waar. Er zijn uitspraken gedaan, er is beleid op gevoerd. Het is een van de weinige dingen die dit kabinet uitstekend heeft gemanaged.
Dat kun je niet serieus menen? Het is een drama zoals het kabinet die film heeft opgeklopt. De meest geweldige cartoons zijn ervan gemaakt. Zoals deze:



Na het zien van Fitna riep bijna heel Nederland in koor: was dat nu alles? Een lullig knip- en plakwerkje met uitspraken van extremistische moslims. En dan komt Balkenende, met dat pruilmondje van hem, na afloop vertellen dat het kabinet de gevaren goed heeft ingeschat en dat er moslims gekwetst zijn.

Balkenende heeft de film Fitna misbruikt voor eigen politiek gewin: het beschadigen van Wilders. Iets wat CDA-politici mogen doen, maar waar een premier boven hoort te staan. Hij heeft een enorme hype opgewekt (onder meer door paniekerig bij de Sarcouzy om hulp te vragen) die Nederland economisch meer schade heeft berokkenend dan de film Fitna *zonder* al die aandacht zou hebben gedaan. En Balkenende heeft met zijn reacties rondom Fitna aangetoond dat hij niet de premier van alle Nederlanders is en dat het hem compleet ontbreekt aan staatsmanschap. Ik beveel je mijn mening uit dit topic nog even aan: Reactie Balkenende toont gebrek staatsmanschap

Tot aan de publicatie van Fitna had ik een hekel aan Balkenende, sinds die dag WALG ik van die man. En ik snap dan ook niet dat Nederland niet allang klaar is met deze incapabele, zelfingenomen houten klaas.
  donderdag 24 juli 2008 @ 01:38:28 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60311458
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat er angst gezaaid is? Natuurlijk is dat niet waar. Er zijn uitspraken gedaan, er is beleid op gevoerd. Het is een van de weinige dingen die dit kabinet uitstekend heeft gemanaged.
* hoonlacht

Je loopt nou gewoon te trollen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 24 juli 2008 @ 08:16:07 #74
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_60312868
Tjibbe Joustra stapt binnenkort toch op als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en heeft geen hoge pet op van Wilders en zijn PVV dus denkt ie, laat ik eens wat onrust stoken binnen de PVV. Hoe doen we dat? Nou, simpel, we beweren gewoon dat er wat fractieleden 'uit de school zijn geklapt'. En dan maar kijken wie elkaar daar gaat lopen beschuldigen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_60314326
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 08:16 schreef Kadesh het volgende:
Tjibbe Joustra stapt binnenkort toch op als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en heeft geen hoge pet op van Wilders en zijn PVV dus denkt ie, laat ik eens wat onrust stoken binnen de PVV. Hoe doen we dat? Nou, simpel, we beweren gewoon dat er wat fractieleden 'uit de school zijn geklapt'. En dan maar kijken wie elkaar daar gaat lopen beschuldigen.
Blaat niet zo. Joustra ontkent het juist.
quote:
NCTb ontkent dat PVV-Kamerleden over Fitna spraken

DEN HAAG (ANP) - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) ontkent dat drie Tweede Kamerleden van de PVV hem in maart hebben geïnformeerd over de inhoud van de anti-Koranfilm Fitna van hun leider Geert Wilders.

Een woordvoerder van de NCTb deed het verhaal van deze strekking in weekblad Elsevier woensdag af als ,,lariekoek''.

Elsevier stelt op basis van een reconstructie dat Wilders er niet van op de hoogte was dat drie fractiegenoten onafhankelijk van elkaar naar het hoofd van de NCTb, Tjibbe Joustra, zijn gestapt om te vertellen dat Fitna enkele voor moslims zeer kwetsende scènes zou bevatten. Het blad zegt zich daarbij te baseren op een bron dichtbij de top van de veiligheidsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')