Nee, je moet je kaartje online kopen, anders heb je de kans dat ze uitverkocht raken, waardoor je geen kaartje meer kunt krijgen aan de deur.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:56 schreef Zakje het volgende:
Hoe zit dat met die kaartjes de 30e , ik dacht dat Stroekie in zijn post van dat andere topic vertelde dat je ze ook aan de deur kon kopen?
Hé bah, wat vervelend nou weer, waarom uberhaupt dat gedoe met kaartjes, waarom geen gewone entreeprijs ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, je moet je kaartje online kopen, anders heb je de kans dat ze uitverkocht raken, waardoor je geen kaartje meer kunt krijgen aan de deur.
voor een normale friso uitvoering zijn er altijdn og wel kaarten aan de deur te krijgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:56 schreef Zakje het volgende:
Hoe zit dat met die kaartjes de 30e , ik dacht dat Stroekie in zijn post van dat andere topic vertelde dat je ze ook aan de deur kon kopen?
daar hebben ze toch ook internet cafe ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:04 schreef Paul89 het volgende:
Bij deze voorlopig mijn laatste keer online op FOK. Vertrek zometeen richting Stockholm! Tot over een week!
ha de bra, veel plezier. Er is wel een leuke tent in stockholm ben alleen even de naam kwijtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:04 schreef Paul89 het volgende:
Bij deze voorlopig mijn laatste keer online op FOK. Vertrek zometeen richting Stockholm! Tot over een week!
Klinkt goed, momenteel is daar the pride, en ontken dat dat de reden is dat ik gaquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ha de bra, veel plezier. Er is wel een leuke tent in stockholm ben alleen even de naam kwijt
ha det bra is overigens Noors, in Zweden zeggen ze hejdåquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ha de bra, veel plezier. Er is wel een leuke tent in stockholm ben alleen even de naam kwijt
Heb niet zoveel met alcoholquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef Paul89 het volgende:
Danku danku danku,
Ja tuurlijk ga ik wel veel zuipen 'ja hallooooooooooo, ik kan mezelf rimmen'!!! God wat erg was dat zeg
Ik wil waargebeurd dramaquote:
Ja nou ja, drama's zijn niet erg, mits waarheden en gewoon een normale discussie. Maar je bent gewoon omwille van het bewust creeren van drama zaken in ene bepaald daglicht aan het zetten die helemaaaaaal niet in dat licht stonden. Beetje insinueren en opsmukken van irrelevante dingetjesquote:Ik heb bij Erik trouwens wel aangegeven dat ik er smeuige verhalen over zou vertellen, maar ben uit gewoonte daarin jou vergeten en dat spijt me dan
Ik verwachte eigenlijk dat je het nog voor zou doen in de bus, maar dan viel dan wel weer mee. Ik ben overigens enorm hongerig gaan slapen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef Paul89 het volgende:
Danku danku danku,
Ja tuurlijk ga ik wel veel zuipen 'ja hallooooooooooo, ik kan mezelf rimmen'!!! God wat erg was dat zeg
Doe je toch ook niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ga hier toch niet op een vent vallen?Homofiel!
's Avonds laat is dan wel heel laat he, aangezien we (Mitch & mij kennende) het nachtleven van Amsterdam in gaan duiken. Welke homo viert dan ook uitgerekend zijn verjaardag op de dag van de Gay Pride?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus je weet al zeker dat je daarheen gaat, en je komt ook niet sávonds laat nog langs, dat is wel jammer, maar misschien kun je s'zondags langs komen
Utrecht trekt me niet zo en vanuit Rotterdam ben je zo in andere steden. Ben al bijna een jaar of 2 een Rotterdammer en ben er blij mee, ik zou nergens anders willen wonen. Ik ben meestal toch alleen maar in Rotterdam of Den Haag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:55 schreef rodebes het volgende:
[..]
Rotterdam is nou niet echt centraal. Utrecht is dan nog het meest centraal gelegen plaats van de randstad/
Dan heb je toch nog steeds dat je aan de deur kunt staan en een NEE krijgt omdat het vol zit?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hé bah, wat vervelend nou weer, waarom uberhaupt dat gedoe met kaartjes, waarom geen gewone entreeprijs ?
geloof je nog steeds in het sprookje dat je mannelijker bent dan ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe je toch ook niet?
(Ja saorry hoor, die was echt TE makkelijk om te laten liggen!)
Dan mij? Ang3l is in ieder geval beter in de Nederlandse taalquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
geloof je nog steeds in het sprookje dat je mannelijk bent dan mij.
Is ie ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:40 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Dan mij? Ang3l is in ieder geval beter in de Nederlandse taal.
En bij deze heb je ook een conflict met mij. Kick je daar op ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Is ie ooklol. Have fun in nazi kamp
.
Denk je echt dat je me boeit lolquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:43 schreef Paul89 het volgende:
[..]
En bij deze heb je ook een conflict met mij. Kick je daar op ofzo?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
's Avonds laat is dan wel heel laat he, aangezien we (Mitch & mij kennende) het nachtleven van Amsterdam in gaan duiken. Welke homo viert dan ook uitgerekend zijn verjaardag op de dag van de Gay Pride?Muts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |