Ik draai haar al dagen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef Ang3l het volgende:
En toch... toch.... zijn ze best springbaar die nummers. Hoe tenenkrommend zoet en gay ookDat is het ergste!
Don't tell my boyfriend!quote:
Die heeft daar best begrip voor, aangezien die ook wel meer dan eens hetero werdquote:
wat wil je nou, drama of niet?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:38 schreef Ang3l het volgende:
By the way.... op de lijst van mensen die naar Friso/Pann gaan kunnen 3 namne... nou ja... het zijn geen Fokkers maar wellicht zijn sommigen toch leuk voor je drama TMM:
God
Saint Nasty
Schaapje(ik ga vandaag z'n kaartje kopen)
Ja, maar dat was dan maar voor 5 minutenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heeft daar best begrip voor, aangezien die ook wel meer dan eens hetero werd.
Ach, ik ben het ook wel eens geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heeft daar best begrip voor, aangezien die ook wel meer dan eens hetero werd.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hou je Kate Ryan bij mij uit de buurt?
Ik ga hier toch niet op een vent vallen?quote:
Ook voor 5 minuten of langer ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, ik ben het ook wel eens geweest.
Ik ben biquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ga hier toch niet op een vent vallen?Homofiel!
nu moet ik gelijk weer aan Najib Amhali denken die dat wel heel "beeldig" in 1 van zijn shows wist te brengenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:08 schreef m3nster het volgende:
Goedesmorgens deze morgen
Weetje waar ik nou echt een hekel aan heb.. de GGD.. XD Dat doet pijnn!!!!
Je hebt alles al gehad kutjes, kontjes, lullenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook voor 5 minuten of langer ?
Zelfs ik ben het weleens geweest
Hallo zeg zie ik eruit als de hoer van Babylon (om maar in bijbelse termen te blijven)quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt alles al gehad kutjes, kontjes, lullen.
jij lijkt toch niet op Delillah ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo zeg zie ik eruit als de hoer van Babylon (om maar in bijbelse termen te blijven)
dus je weet al zeker dat je daarheen gaat, en je komt ook niet sávonds laat nog langs, dat is wel jammer, maar misschien kun je s'zondags langs komenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pridegate? Ik ga er met mijn buurjongen heen, dus wellicht kunnen we er wel wat uitslepen jaDie was immers ook in Panngate betrokken.
Kermisgate had ik wel langer kunnen maken voor je hoor, maar ik heb geen zin er meer woorden aan vuil te maken dan ik al heb gedaan. Mijn mening is duidelijk. Moddergooien doen andere mensen maar, daar word ik vies van
En dan hebben we de 30e nog Pann-gate: The Friso edition wellicht.
Meer hoer van Portugalquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo zeg zie ik eruit als de hoer van Babylon (om maar in bijbelse termen te blijven)
Dank je voor dit grote complimentquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Meer hoer van Portugallatin zijn over het algemeen sletterig
.
Lol, ik heb hem net aanstaan jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:48 schreef Cybart het volgende:
ELLA ELLAAAAAAA DOE DOE DOEEEEEEEEEEE DOE DOE DOEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik ben een halve telt niet meequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je voor dit grote complimenten Russen kunnen er ook wat van
Rotterdam is nou niet echt centraal. Utrecht is dan nog het meest centraal gelegen plaats van de randstad/quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
WIe stel je voor![]()
Ik ben echt een randstad mens, zou echt niet uit kunnen houden daar en houd gewoon van om centraal te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |