Hij gaat vast op de trekker naar schoolquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:37 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Moet je dan niet superver fietsen voor school ofzo? Je woont toch op het platteland.
Ik werk, ben niet door gaan leren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:37 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Moet je dan niet superver fietsen voor school ofzo? Je woont toch op het platteland.
Daar moet je vast en zeker vaker last van hebben dan. Balen zeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er kwam een lagedrukgebied binnen, daar heb ik last van.
Jap, mijn 2 neven werken ook voor het bedrijf. Hun regelen meer het technische gedeelten (Met hulp van mijn pap en die van hun) Ik doe meer de verkoopquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:42 schreef Raziger98 het volgende:
Oh, je gaat later het bedrijf van je ouders overnemen?
Gaat wel weer overquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:42 schreef rodebes het volgende:
[..]
Daar moet je vast en zeker vaker last van hebben dan. Balen zeg!
Ik ken een jongen in opeinde die net weer single is. Hoef je niks te importerenquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:44 schreef Raziger98 het volgende:
Hele familiebedrijf, wow.
Wel lastig, nu moet je juist de homo importeren vanuit de randstad helemaal naar Frieschland. En hem daar zien te houden.
Ik neem denk gewoon een vrouw. Maar er zijn ook vast wel meerdere bi's en homo's geproduceert hier.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:44 schreef Raziger98 het volgende:
Hele familiebedrijf, wow.
Wel lastig, nu moet je juist de homo importeren vanuit de randstad helemaal naar Frieschland.
Als je er mee kan leven is het geen probleem, anders naar een arts toe?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaat wel weer overMaar bedankt voor je medeleven.
In een dorp geef ik je niet veel kans. Friesland is tevens de dunst bevolkste provinciequote:Op woensdag 23 juli 2008 02:45 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik neem denk gewoon een vrouw. Maar er zijn ook vast wel meerdere bi's en homo's geproduceert hier.
Nee joh!quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:47 schreef rodebes het volgende:
[..]
Als je er mee kan leven is het geen probleem, anders naar een arts toe?
Je niet altijd toegeven aan vleselijke lusten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:47 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
In een dorp geef ik je niet veel kans. Friesland is tevens de dunst bevolkste provincie.
Maar bi's hebben het moeilijk, als je gaat binden aan een vrouw. Hoe de verleiding naar een man weerstaan, de nieuwsgierigheid?
Ok, nou succes nog even dan!quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee joh!Dit is over een paar uur weer over hoor, als de druk weer een beetje opklimt. Niks bijzonders. 't Is geen migraine of zo.
Je leeft maar 1 keer, doe waar je zin in heb.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:49 schreef rodebes het volgende:
[..]
Je niet altijd toegeven aan vleselijke lusten?
Trouw een shemalequote:Op woensdag 23 juli 2008 02:47 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
In een dorp geef ik je niet veel kans. Friesland is tevens de dunst bevolkste provincie.
Maar bi's hebben het moeilijk, als je gaat binden aan een vrouw. Hoe de verleiding naar een man weerstaan, de nieuwsgierigheid?
ik geloof daar niet inquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:50 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer, doe waar je zin in heb.
Omdat het anderen kan kwetsen? Ik vind dat je best rekening met anderen kunt houden, zeker als je er mee getrouwd bent.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:55 schreef Raziger98 het volgende:
...het is geen geloof. Het is een feit, waarom niet iets doen waar je zin in heb?
mijn geloof is bij de heer, hij zou niet willen dat wij een slecht leven leiden, dus doe ik dat ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:55 schreef Raziger98 het volgende:
...het is geen geloof. Het is een feit, waarom niet iets doen waar je zin in heb?
MER, 75% van mijn klas is daarnaartoequote:Op woensdag 23 juli 2008 02:58 schreef rodebes het volgende:
dit lijkt mij trouwens wel een leuke opleiding
Oh, komaan zeg. Er zijn zat gelukkige homosexuelen. Ik heb zelfs een christelijke vriendin die gewoon met mij 'durft om te gaan'.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:00 schreef rodebes het volgende:
[..]
mijn geloof is bij de heer, hij zou niet willen dat wij een slecht leven leiden, dus doe ik dat ook niet.
Daar heb ik het niet over, maar als je voor het ene kiest moet je niet ondertussen het andere doen en erg losbandig leven zodat je weet dat de heer je niet kan vergeven. Uiteindelijk is de heer de geen die oordeeld, niet de kerkelingen of bijv. je vriending.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:02 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Oh, komaan zeg. Er zijn zat gelukkige homosexuelen. Ik heb zelfs een christelijke vriendin die gewoon met mij 'durft om te gaan'.
Bekrompen of normen en waarden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:03 schreef Raziger98 het volgende:
Nu je erover begint, in Friesland zijn ze vast meer bekrompen dan in de randstad. Wow, das wel kut voor je.
Er zijn kerken voor homo's. En als God ons heeft geschapen, dan heeft ie ons ook homo gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 03:05 schreef rodebes het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, maar als je voor het ene kiest moet je niet ondertussen het andere doen en erg losbandig leven zodat je weet dat de heer je niet kan vergeven. Uiteindelijk is de heer de geen die oordeeld, niet de kerkelingen of bijv. je vriending.
Heb je mij ook nergens horen noemen hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:07 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Bekrompen, in de vorm van dat homo's niet normaal zijn etc.
Zolang ik zelf niet weet wat ik voel heeft het weinig zin om daarover te spreken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:09 schreef Raziger98 het volgende:
Nee, maar ik bedoel je buurtgenoten.
Weet iemand anders al dat je bi/homo bent eigenlijk?
Nee. Ik wil wel beweren dat je alles enorm aandikt omwille van het drama, terwijl je bij de personen in kwestie niet hebt nagevraagd of ze daar uberhaubt wel behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil jij beweren dat ik daarover lieg dan?
Hoe weet je wanneer hij gelukkig is?quote:Op woensdag 23 juli 2008 03:06 schreef rodebes het volgende:
[..]
Bekrompen of normen en waarden?
En daarbij komt nogmaals, Wat ik doe is tussen de heer en mij. Als ik gelukkig ben, is de heer ook gelukkig. Als de heer gelukkig is, ben ik dat ook. Wat een ander vindt, moet hij zeker vinden, maar daar kan ik niets mee
inderdaad, ik heb nog nooit een kaartje of brief van hem gehad waarin hij aangeeft (on)gelukkig te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |