die foto houdt gelijke tred met zijn egoquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Om het nog een beetje fair te maken, hier heb je Paul nog:
Lowlands kaartjes wordenn u verkocht voor 200 euro per stukquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Oei, ik denk dat ik stiekem toch wat keuzes moet gaan maken op Lowlands dit jaar:
ANOUK
CRYSTAL CASTLES
dEUS
DIGITALISM
DOES IT OFFEND YOU, YEAH?
EDITORS
FRANZ FERDINAND
THE FRATELLIS
HADOUKEN!
HIT ME TV
HOT CHIP
THE HIVES
INFADELS
THE KOOKS
AMY MACDONALD
MINDLESS SELF INDULGENCE
RÓISÍN MURPHY
N*E*R*D
PLAIN WHITE T'S
SIMIAN MOBILE DISCO
THE TING TINGS
UNDERWORLD
VIVE LA FÊTE
Heb je mij echt niet mee hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:12 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
Om het nog een beetje fair te maken, hier heb je Paul nog:
[ afbeelding ]
Oh? Remind me?quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:39 schreef Raziger98 het volgende:
[..]
JE deed eerst wel heel moeilijk over een foto.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Zakje het volgende:
Ah godver de godver, ik heb mezelf weer in mijn oog gestoken met mijn eyeliner , nu heb ik 1 vuurrood oog, en ik moet zo koffie gaan drinken !.
Ja I know, ik ga denk ik stoppen met eyeliner, ik ben er echt heel slecht in met aanbrengen, maar het hoort wel een beetje bij mijn lookquote:
ik neem aan dat dit niet echt een fraaie oplossing isquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:54 schreef Zakje het volgende:
Ah godver de godver, ik heb mezelf weer in mijn oog gestoken met mijn eyeliner , nu heb ik 1 vuurrood oog, en ik moet zo koffie gaan drinken !.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit niet echt een fraaie oplossing is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moshe_Dayan
en het is natuurlijk net het andere oog als daar waar je je lange lok overheen kan laten vallen ?
ik zal je op 30 aug wel de factuur geven voor m'n adviesquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat ben je geniaal, ik laat mijn lok gewoon over de andere kant vallen! Geweldig ! Ik ga mijn haar fixen en er vandoor
![]()
![]()
je hebt nog ruim 1 maand de tijd om je diplomatic skills aan te scherpen en een poging te doen tot het winnen van de Nobelprijs voor de vredequote:Op woensdag 23 juli 2008 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt trouwens wel vliegen door de Effenaar voor mij de 30e. Ga met 3 partijen mee die niet echt heel erg goed met elkaar mengen, dus dat wordt van hot naar her fladderenZorgen dat het bier in het glas blijft dan! (of in de mond)
welke 3 partijen heb je het dan overquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt trouwens wel vliegen door de Effenaar voor mij de 30e. Ga met 3 partijen mee die niet echt heel erg goed met elkaar mengen, dus dat wordt van hot naar her fladderenZorgen dat het bier in het glas blijft dan! (of in de mond)
veul pleuzeur meut meute neukenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:27 schreef Paul89 het volgende:
Heren,
bij deze voorlopig mijn laatste berichtje vanaf een Nederlands IP adres, ik vertrek NU richting het heerlijke stockholm:D.
Tot gauw!
fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:27 schreef Paul89 het volgende:
Heren,
bij deze voorlopig mijn laatste berichtje vanaf een Nederlands IP adres, ik vertrek NU richting het heerlijke stockholm:D.
Tot gauw!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:53 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Nou moet je eens goed naar mij luisteren Terracotta soldierboy. Als jij mij persoonlijk wil aanvallen, dan doe dat maar in mijn gezicht. Mits je niet te arrogant bent om andere Fokkers te negeren natuurlijk.
Ik stel voor dat we de bewuste relfoto toch posten, enkel om deze achterbakse hoer dwars te zitten!
Dat zou ik nou juist niet doenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat scheelt, dan ga ik uit veiligheid naast die Nederlander staan
Ik had het zelf over de Fok-bende, de Heilige Drie-eenheid en de Krullenbende.... maar de Latino-bende is natuurlijk ook een geval apartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |