Met Joao neeeeeeeeequote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik dan erg slecht en verdorven als ik dan vermoed dat de betaling dan ook op de ouderwetse natuurlijke manier zal verlopen![]()
![]()
Ha eindelijk de foto van PJO en Sam... Blij dat ik dat toch mee mag maken (dank je Paulquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:09 schreef Paul89 het volgende:
Kijk nou eens wat ik na wat google-en heb gevonden!
http://harryholmaat.wordpress.com/
jullie zingen, Paul die zichzelf wil/kan rimmen, dan moet het er toch echt liederlijk aan toegegaan zijn in die bus van de Pecheurquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Haaarry harry de hengst!
Dat hebben Erik en ik nog gezongen maandag in de bus
De kaartjes zijn gekocht (door Joao) dus de planning is dat de bende van vier komt (op dit moment)quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee........
Dus je komt echt?!
Volgens de geschiedenisboekjes liep het in China niet goed af met de bende van vierquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De kaartjes zijn gekocht (door Joao) dus de planning is dat de bende van vier komt (op dit moment)
Ooh God,..... 4 Portugezen in 1x ......quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De kaartjes zijn gekocht (door Joao) dus de planning is dat de bende van vier komt (op dit moment)
en ook geen foto's van gemaaktquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zingen, Paul die zichzelf wil/kan rimmen, dan moet het er toch echt liederlijk aan toegegaan zijn in die bus van de PecheurHing daar geen camera in
geluidsopnames zijn hier natuurlijk zeker zo amusantquote:
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooh God,..... 4 Portugezen in 1x ......
Mi corazon, piensa a mi corazon! (zeg je dat zo?)
jij had ze weer liever om beurten gehadquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooh God,..... 4 Portugezen in 1x ......
Mi corazon, piensa a mi corazon! (zeg je dat zo?)
O dat scheelt, dan ga ik uit veiligheid naast die Nederlander staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee
1 Portugees (snol met kort haar)
1 uit Brasil (zelfde maar dan iets langer haar)
1 Nederlander
en ik
Ik doe niets andersquote:pensar na minha corazao
is het weer tijd om de omheining te repareren. let dan maar goed op dat je met de hamer niet op je hand slaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:39 schreef rodebes het volgende:
Jongens, ik ben klussen. Tot de volgende keer!
Heel graag gedaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:12 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ha eindelijk de foto van PJO en Sam... Blij dat ik dat toch mee mag maken (dank je Paul)
Relnichtquote:
Om het nog een beetje fair te makenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:12 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ha eindelijk de foto van PJO en Sam... Blij dat ik dat toch mee mag maken (dank je Paul)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |