Dan zou je moeten verhuizenquote:
Druk mee bezig.quote:
waar woon je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Druk mee bezig.
alleen het vinden van een nieuwe kamer is niet zó gemakkelijk helaas.
Correctquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
zelfs de luie Surinamer is er al achter![]()
Utrecht
ahaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Utrecht
En ik wist dat gewoon uit mn hoofdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Utrecht
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ahaaa![]()
Nu ben ik zeker de luie achterhoeker
Ik heb nog pic voor jequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe ja.
Dat ziet ie zelf ook wel.
Die komen op vakantie in Nederland om te werkenquote:
Nicequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb nog pic voor je. Van die chick, zwarte haren enzulks
. Morgen, nu /mand.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje grote mond voor een minderjarige inderdaad
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:51 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje grote mond voor een minderjarige inderdaad
komt goedquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef jna het volgende:
3 minuten
(overigens verwacht ik dit op 2 augustus ook als ik jarig ben)
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef jna het volgende:
3 minuten
(overigens verwacht ik dit op 2 augustus ook als ik jarig ben)
Nou nou, iets enthousiaster mag welquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef Milou__ het volgende:
jeuj jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Geen idee... maar als je de saaiste plek kan vinden dan weet je dus ook betere plekkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom weet ik altijd de saaiste plek te vinden
Het verschilt per keer, wie er werken en waar er plek is..quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... maar als je de saaiste plek kan vinden dan weet je dus ook betere plekken. Kan je beter daar gaan zitten een volgende keer
Dat is mooi zuurquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het verschilt per keer, wie er werken en waar er plek is..
stomme mensen die een vaste plek hebben, maar je niet van te voren weet of ze werken of niet
Ik ga m'n best doen, jammergenoeg kunnen ze heel eenvoudig zien wat ik doe enzo, maar komt wel goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is mooi zuur
Je komt de dag vast wel door met Fok! en zo
Waarom zeik jij altijd zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom weet ik altijd de saaiste plek te vinden
Jammer genoeg ben ik deel van een proces wat door moet lopenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen, jammergenoeg kunnen ze heel eenvoudig zien wat ik doe enzo, maar komt wel goed
en daar? hoest daar?
omdat ik een vrouw ben!quote:
Spannende dingen.. kewlquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben ik deel van een proces wat door moet lopen. Maar ik schakel snel tussen fok! en werk
. Zijn een paar spannende dingen die ik vandaag moet doen en die probeer ik snel af te hebben
Nou.... spannende dingen in de zin van zaken die gedaan moet worden om targets te hittenquote:
Ja, wat voor baan heb je als je niet nuttig bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is toch ook spannend
ben je in iedergeval nuttig
En sommigen hangen er nog targets aan ook voor bonussen om het extra spannend te makenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
ja alles is op zich wel in zijn/haar manier nuttig...
hoop ik tenminste haaha
Dat is natuurlijk alleen maar liefquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef jackson het volgende:
[..]
En sommigen hangen er nog targets aan ook voor bonussen om het extra spannend te maken
Het zou lief zijn als ze de bonus garanderen zonder dat je wat doetquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk alleen maar lief
Je hebt je hoofd er niet bij bedoel jequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Het zou lief zijn als ze de bonus garanderen zonder dat je wat doet
Transformersquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
Beste fok!kers,
Welke film moet ik echt zien volgens jullie? Mag ook een wat oudere zijn
Die heb ik al gezien, geen wereldfilm maar het verbaasde me nog hoe tof ik het vond. Best oke was diequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Transformers(Als je vroeger ook van Transformers hield/keek)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, geen wereldfilm maar het verbaasde me nog hoe tof ik het vond. Best oke was die
Recent nog leuke dingen gezien op fimpgebied?quote:
Ik vond Forgetting Sarah Marshall best een grappig film, maar het is zeker geen topfilmquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Recent nog leuke dingen gezien op fimpgebied?
Awake en john Qquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Recent nog leuke dingen gezien op fimpgebied?
Wall-Equote:Op woensdag 23 juli 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
Beste fok!kers,
quote:
Tof tof... die ga ik even mailen naar mezelf zodat ik het niet vergeetquote:
Black Night, toch niet met Martin Lawrence? Moet het niet Dark Knight zijn?quote:
Nou je het zegt.... Die heb ik dan wel gezien, zeer matige comedy. Die Martin is wel grappig trouwens maar die film is niet bijzonder goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Black Night, toch niet met Martin Lawrence? Moet het niet Dark Knight zijn?
Ja Dark Knightquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Black Night, toch niet met Martin Lawrence? Moet het niet Dark Knight zijn?
Ah, die batman.... Ben erg benieuwd daarna. Normaal niet echt mijn smaak maar deze moet ik gewoon gezien hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Dark KnightBatman dus. Maar dacht batman is zwart enzo
Voor wanneer moet je het weten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:45 schreef jackson het volgende:
Beste fok!kers,
Doe maar een PM dan als je zou willenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor wanneer moet je het weten?Ik heb in Delft al mn kaartjes liggen en daar zitten aardig wat toffe bij
stuur die dan ook even doorquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar een PM dan als je zou willen. Zie ik het vanzelf wel verschijnen
, heeft geen haast
.
Zal ik doenquote:
Dat is hij ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja Dark KnightBatman dus. Maar dacht batman is zwart enzo
Is goedquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar een PM dan als je zou willen. Zie ik het vanzelf wel verschijnen
, heeft geen haast
.
NCFOM heb ik gezien, zeer puike film!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is goed
Maar bijvoorbeeld:
Charlie Wilson's War
Taken
No Country For Old Man
Die zijn sowieso ok
Nieuwe Dance Department trouwens al geluisterd, met Patch Park guestmix?
Ja vond ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:31 schreef jackson het volgende:
[..]
NCFOM heb ik gezien, zeer puike film!
Nieuwe DD nog niet gehoord. Wat een held is die Perry ook heh
, doet goeie zaken bij extrema
En Junoquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:36 schreef Yesse het volgende:
Ik vond P.S. I love you ook erg leukmaar die is wel heul romantisch
Boek is leukerquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
Hitchhikers Guide to the Galaxy is ook hilarisch. Maar daar moet je wel van houdenplus heel oud
Al een tijdje niet meer naar DD-podcast geluisterd.. staan nog een paar ongeluisterd op mijn iPod net als ASOT en Tiesto Clublifequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja vond ik ookZeer toffe film
Haha iddIk zit hem nu versch te luisteren in de trein (ja ik weet het
) en ik moet zeggen, errug lekker
Die ga ik binnenkort ook luisteren (e-bookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boek is leuker
Ik vond superbad ook wel erg grappig... McLovin' !!
superbad is wel sterk jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boek is leuker
Ik vond superbad ook wel erg grappig... McLovin' !!
Ik vind DD toch veruit het meest relaxquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer naar DD-podcast geluisterd.. staan nog een paar ongeluisterd op mijn iPod net als ASOT en Tiesto Clublife
Koninginneritquote:
Hier is het strak witquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Goh wat is de lucht blauw. Is dat dit weekend ook? Ik wil dit weekend weg!!!!!!! Wat kan ik gaan doen
Patch PArk doet puike zaken... Alhoewel ik zijn nieuwe prodcuties wel erg vlak vind.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:34 schreef Bravebart het volgende:
Haha iddIk zit hem nu versch te luisteren in de trein (ja ik weet het
) en ik moet zeggen, errug lekker
GDJB is werkelijk waar ALTIJD vet.... Ongekend wat een knallers die man toch elke weer spinned!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind DD toch veruit het meest relaxAsot is vaak te kazig en Clublife heeft me nooit echt weten te grijpen. GdjB vind ik ook nog wel chill op zn tijd
Ja!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
Goh wat is de lucht blauw. Is dat dit weekend ook? Ik wil dit weekend weg!!!!!!! Wat kan ik gaan doen
DD is zeker een van de betere podcastquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:58 schreef jackson het volgende:
[..]
GDJB is werkelijk waar ALTIJD vet.... Ongekend wat een knallers die man toch elke weer spinned!
DD is wel het beste op podcast gebied wat mij betreft. Stukken beter dan ASOT en ClubLife!
Joah klopt wel, een beetje simpel allemaal. Maargoed, altijd nog ruim voldoendequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Patch PArk doet puike zaken... Alhoewel ik zijn nieuwe prodcuties wel erg vlak vind.
Beetje donker.. geen regen.. geen harde windquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Bravebart het volgende:
Tering het is zelfs aan het hozen hier
Cue, hoe is het weer in Pluskut atm?
Ah gelukkigquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje donker.. geen regen.. geen harde wind
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah gelukkigDan hoef ik zo niet in pokkeweer te fietsen
In Almelo regent het nuquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
strax als je er bent dan gaat het vast hard regenen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In Almelo regent het nuIk vrees voor over 10 minuten
Ja en zo hard ging het helemaal nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
morguh... Zomaar een heel topic gemist
quote:
quote:
Ooh, ik wist niet dat jullie elkaar kende. Dacht dat hij graptequote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat jullie elkaar kende. Dacht dat hij grapte
Ze is al bijna 10 maanden mijn vriendin, Sherlockquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat jullie elkaar kende. Dacht dat hij grapte
Dat ziet er goed uitquote:
No shitquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is al bijna 10 maanden mijn vriendin, Sherlock
quote:
we hebben geen Wall-E gezien... Had ik me vantevoren ook eigenlijk wel bedacht, want de bioscoop waar we naartoe gingen is een meer filmhuis soort van bioscoop en draaien bijna niet van die 'bekende' filmsquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:03 schreef Yesse het volgende:
Cali, Hosti, hoe vonden jullie Wall-E?
Zondequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
we hebben geen Wall-E gezien... Had ik me vantevoren ook eigenlijk wel bedacht, want de bioscoop waar we naartoe gingen is een meer filmhuis soort van bioscoop en draaien bijna niet van die 'bekende' filmsdus we kregen een andere film voorgeschoteld
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
ZondeWant het is zo'n schattige film
Met een geweldig voorfilmpje
quote:
dat je te gekke sportschoenen had gekocht uit de us.. ondanks ze puur in amerika bezorgen, je ze wel hebt gekregenquote:
Die XTC scene is masterlijk hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond Martin alleen leuk in Bad Boys (2 was wat minder)
Waarom ben je zo moe danquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef Cuegirllie het volgende:
werken als je ubermoe bent en je ogen dicht vallen
2 nachten kort en heel slecht geslapenquote:
He bahquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 nachten kort en heel slecht geslapen
Ik had juist vanmorgen best veel op waardoor ik nu niet zo veel honger hadquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:32 schreef Bravebart het volgende:
Pff, ik had echt honger alsof ik een week niet gegeten had
Dat ze bij die KKK-meeting binnenvallenquote:
HIV?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik stond inderdaad in het winkelwagentje en ging mijn adresgegevens invullen..quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat je te gekke sportschoenen had gekocht uit de us.. ondanks ze puur in amerika bezorgen, je ze wel hebt gekregen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stond inderdaad in het winkelwagentje en ging mijn adresgegevens invullen..
OH Shit... Only shipping in the US..
en bij state: gewoon Zuid Holland invoeren
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stond inderdaad in het winkelwagentje en ging mijn adresgegevens invullen..
OH Shit... Only shipping in the US..
en bij state: gewoon Zuid Holland invoeren
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
HIV?
Je bedoelt toch niet?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee, dat ze bij die kerel thuis zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ze bij die KKK-meeting binnenvallen
Valt me wel op dat de Nike Store USA beter werkt dan Nike Store Europequote:
ach zolang je je schoene maar krijgt tochquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de Nike Store USA beter werkt dan Nike Store Europe
Ja, maar op de Nike Europe is er geen Track & Field sectie..quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ach zolang je je schoene maar krijgt toch
Dat zegt me weinig .. misschien hebben ze ze wel nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, maar op de Nike Europe is er geen Track & Field sectie..
Lijk net een vrouw.. Ik moet die schoenen hebben
15.09 hoorquote:
Alpe d'Huezquote:
Ik zie er niks speciaalas inquote:
Ik ook eigenlijk niet, alleen dat ze op Maxima lijkt.quote:
Staat gewoon erg mooiquote:
Hoe was je date!!!??quote:
Viel meequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Zo, hehe, ben er ook weer![]()
Oh, stilte hier
En Jipje, hoe groot is de HZ?
Uhm, ongeveer ¤70quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:13 schreef Jipje het volgende:
Viel mee(we hebben maar zo'n 150 foto's gemaakt
)
Ziet er leuk uitquote:
Hij is pas per augustus beschikbaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ziet er leuk uit
* moet ook nog eens een nieuwe![]()
Nee, op 1.57 volgens TT, maar had het uitgerekend via http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLDquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dollarkoers staat op 1 euro = 1.55 dollar.
Zit Cloverfield te kijken..quote:
lolquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef jna het volgende:
Altijd leuk als je een luchtje gaat kopen dat de verkoopster er monstertjes bij doet. Kom ik thuis zie ik dat die snol monstertjes erbij heeft gedaan van het geurtje wat ik verdomme net heb gekocht
Meer geurtje voor je geldquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef jna het volgende:
Altijd leuk als je een luchtje gaat kopen dat de verkoopster er monstertjes bij doet. Kom ik thuis zie ik dat die snol monstertjes erbij heeft gedaan van het geurtje wat ik verdomme net heb gekocht
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:46 schreef jna het volgende:
Kijk ik altijd 'live' op zondagavondquote:
Ook wel lekker ja.. en oh ja werksequote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ik download ze altijd even, kan ik mooi kijken wanneer ik tijd heb
Nu douchen, chillen en werken, heu!
Alvast veel plezierquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Stefanovich het volgende:
vrijdag op vakantieeMoet alleen snel een keer een studie kiezen :|
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef Piles het volgende:Dit is mijn 10.000e post in deze reeks
![]()
Ik heb het even snel (en hopelijk goed uitgerekend), maar ik zit hier sinds 26 maart, en dat betekend een gemiddelde van 84 posts per dag![]()
![]()
En ik hoef vast niet te zeggen hoeveel ik het hier naar m'n zin heb![]()
Dat het hier maar zo gezellig mag blijven, en op naar de 20.000
Net friends gekeken..quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
Ik ga zo Friends kijken, maar eerst nog 3x posten hier
Het kan niet altijd gezellig zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
* heeft de moed op gezelligheid nu officieel opgegeven
hou niet van die muziek en ik ga slapenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Feedback op mijn stukje, altijd leuk.
Dag lekkertjequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
hou niet van die muziek en ik ga slapen![]()
trusten allen
Oh hoiquote:
Jij houdt wel van die muziek, daar kan je niet onderuit. Hup hup.quote:
Vond het goed geschreven, al waren niet alle bands bekend..quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Melt! Festival 2008 "The Experience"
Klaaaaar!
Welterustenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
hou niet van die muziek en ik ga slapen![]()
trusten allen
Stiekem denk ik altijd aan jequote:
quote:
Ah dank je wel, neen het was voor mij ook een eye-opener in sommige optieken hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vond het goed geschreven, al waren niet alle bands bekend..
Eigenlijk zou ik dat ook wel een keer moeten doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah dank je wel, neen het was voor mij ook een eye-opener in sommige optieken hoor.
Jij ook dadelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |