Klopt, vanaf daar gaat ie maar lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij wil als Catalaan vast niet naar Madrid.
Valt precies in de winterstop, lijkt me dus niks mis mee.quote:
Chivu had talent. Met Oleguer komt het niet meer goed hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Cristian Chivu moest ook even wennen, gun Oleguer nog wat tijd.
Tennessee?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik het sentiment zo aanvoel, is Oleguer én geen cultheld én geen superaankoop.
Dus, TT change?
Iemand moet de gedachte aan hem hoog houden.. Deze TT vind ik kwetsend voor de rest van Ajax1.quote:
Na de wedstrijd tegen Groningen en een paar wedstrijden die daarop volgden, dacht ik van: gaat lekker zo en kan alleen nog maar beter worden. Probleem is alleen dat er gisteren ook weer een paar ballen meters buiten het bereik van medespelers eindigden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Cristian Chivu moest ook even wennen, gun Oleguer nog wat tijd.
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Urzaíz is ook een cultheld.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik het sentiment zo aanvoel, is Oleguer én geen cultheld én geen superaankoop.
Dus, TT change?
Urzaiz is cult ja. Maar Oleguer, daar is niks cult aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Urzaíz is ook een cultheld.
Het is wel een (cult)held.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iemand moet de gedachte aan hem hoog houden.. Deze TT vind ik kwetsend voor de rest van Ajax1.
Maar dat is wel de grap van de TT. Spaanse vedette, volgende 'cultheld' die nooit speelt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Urzaiz is cult ja. Maar Oleguer, daar is niks cult aan.
Als je slecht ben, ben je niet per definitie een cultheld.
Zijn eerste vernederende wissel.quote:Op zondag 28 december 2008 15:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag een vernederende wissel. Zijn tweede? Of derde? Zo slecht was het ook weer niet.. totaal onnodig van Van Basten.
Oleguer er niets mee doet? Hij kan gewoon niet opbouwen, al zijn hele leven niet. Dan moet je hem of niet kopen, of niet bij de opbouw betrekken (is lastig) of niet opstellen. Zo'n jongen na 30 minuten wisselen slaat gewoon nergens op. Wacht dan gewoon tot de rust.. verdedigend stond het gewoon goed. En om nou te zeggen dat Silva zo veel heeft toegevoegd uiteindelijk, nou nee.quote:Op zondag 28 december 2008 15:39 schreef Trancelocator het volgende:
Marco heeft hem ook al heel lang het vertrouwen gegeven en telkens laten staan. Maar als meneer Oleguer daar niets mee doet, dan moet je aan dit soort maatregelen denken. Hoe vernederend het ook mag zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |