abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70132705
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Olgeguer en Gabri in de basis, dan heb je geen vijand nodig

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 december 2009 @ 22:14:51 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75786497
Nou niet echt geslaagd........ om maar eens op de OP terug te komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75787149
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gabri is een prima voetballer, onbetwiste basisspeler ook en terecht.

Oleguer moet nog blijken (bij Ajax), maar kunnen we niet op voorhand afschrijven.

Dus wat lul je nou?
Je hebt er kijk op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_75787863
DAM, ga eens wat doen met je leven.
pi_75793988
Die Oleguer verdient een flinke schop onder zijn kloten, voetballen kan die niet meer.
Laat die gozer maar een tapas bar beginnen met als specialiteit spaanse gehaktballetjes
  zaterdag 19 december 2009 @ 01:21:37 #206
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_75794021
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef Karzai het volgende:
Die Oleguer verdient een flinke schop onder zijn kloten, voetballen kan die niet meer.
Laat die gozer maar een tapas bar beginnen met als specialiteit spaanse gehaktballetjes
Nee, heeft geen zin. Er zit al een hele goeie Catalaanse tapasbar, in de Spuistraat.

Vanavond nog even geweest
pi_75794690
Ik denk dat we Oleguer nog hard nodig gaan hebben tegen de lepe aanvallers van Juventus.
Sterker nog, ik ben er op één of andere manier van overtuigd.
Hij met al zijn ervaring, of is dit toch ijdele hoop?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:37:08 #208
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75798443
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik denk dat we Oleguer nog hard nodig gaan hebben tegen de lepe aanvallers van Juventus.
Sterker nog, ik ben er op één of andere manier van overtuigd.
Hij met al zijn ervaring, of is dit toch ijdele hoop?
Ijdele hoop. Vertrekt Oleguer niet ook in de winterstop?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75799729
Genant hoe Johan Derksen hem afkraakte alleen maar omdat hij erg politiek geengageerd is. Los van wat zijn denkbeelden precies zijn vind ik dat aanprijzenswaardig. Veel voetballer zijn gewoon ordinaire macho's en zakkenvullers. Egoisten ten top. Johan Derksen moet zich schamen.

Doet Derksen wel vaker: dingen erbij slepen om iemand nog eens extra goed de modder in te douwen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:39:41 #210
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75799748
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
Genant hoe Johan Derksen hem afkraakte alleen maar omdat hij erg politiek geengageerd is. Los van wat zijn denkbeelden precies zijn vind ik dat aanprijzenswaardig. Veel voetballer zijn gewoon ordinaire macho's en zakkenvullers. Egoisten ten top. Johan Derksen moet zich schamen.

Doet Derksen wel vaker: dingen erbij slepen om iemand nog eens extra goed de modder in te douwen.
Idd, hoewel hij de meeste voetballers zelf ook saaie persoonlijkheden vindt.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:03:26 #211
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75800269
Sja, beoordeel 'm op zijn voetbalkwaliteiten. We gaan Balkenende toch ook niet veroordelen om zijn voetbalkwaliteiten?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')