quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Olgeguer en Gabri in de basis, dan heb je geen vijand nodig
Je hebt er kijk opquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gabri is een prima voetballer, onbetwiste basisspeler ook en terecht.
Oleguer moet nog blijken (bij Ajax), maar kunnen we niet op voorhand afschrijven.
Dus wat lul je nou?
Nee, heeft geen zin. Er zit al een hele goeie Catalaanse tapasbar, in de Spuistraat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:20 schreef Karzai het volgende:
Die Oleguer verdient een flinke schop onder zijn kloten, voetballen kan die niet meer.
Laat die gozer maar een tapas bar beginnen met als specialiteit spaanse gehaktballetjes
Ijdele hoop. Vertrekt Oleguer niet ook in de winterstop?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik denk dat we Oleguer nog hard nodig gaan hebben tegen de lepe aanvallers van Juventus.
Sterker nog, ik ben er op één of andere manier van overtuigd.
Hij met al zijn ervaring, of is dit toch ijdele hoop?
Idd, hoewel hij de meeste voetballers zelf ook saaie persoonlijkheden vindt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
Genant hoe Johan Derksen hem afkraakte alleen maar omdat hij erg politiek geengageerd is. Los van wat zijn denkbeelden precies zijn vind ik dat aanprijzenswaardig. Veel voetballer zijn gewoon ordinaire macho's en zakkenvullers. Egoisten ten top. Johan Derksen moet zich schamen.
Doet Derksen wel vaker: dingen erbij slepen om iemand nog eens extra goed de modder in te douwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |