Duffy niet, het is geen Amy Winehouse.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef reetveter het volgende:
Maar duffy raakt toch aan de coke enzeau
Ga eens terug dood doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef reetveter het volgende:
Maar duffy raakt toch aan de coke enzeau
ow zijquote:
Oeh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even aan het luisteren wat zij te zeggen heeft.
Je bent nu te laat.quote:
Nee, suffie!quote:
Komen in haar volgende clip.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef reetveter het volgende:
ach fuck it ik kan geen nude pics vinden van die chick
Nou, dat bericht was iemand blij maken met een dooie mus bedekte muts.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, suffie!
[..]
Komen in haar volgende clip.
He, dat ben ikquote:
soquote:
quote:
SMSjes sturen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef reetveter het volgende:
Dat ene topic van die marc hé, met die ex enzo.
Ik had dat nummer opgeslagen voordat die verwijderd werd, wie o wie weet er een leuk idee
Iets te lang haar, iets te grote tieten, maar voor de rest zeer fap-baar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:16 schreef reetveter het volgende:
Daar raakte ik een gevoelige snaar
goedmaker:
[ afbeelding ]
Dit zou zo over mods kunnen gaanquote:Het betreft vaak kinderachtig of puberaal gedrag uit verveling en kan wijzen op gebrek aan intelligentie, fantasie, fatsoen of inlevingsvermogen, hoewel dit laatste geenszins noodzakelijkerwijs het geval is.
Dr string zit scheef,quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:58 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
[..]
Dr string zit scheef,
Die gozer zit teveel met zijn kop in de fantasiewereld dus die is nooit tevreden.
Maar misschien helpt het als je een keer een chick met echte borsten post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |