Mooi fapwerk daaro!quote:
Dat jij je voordoet als dame waardoor wij allemaal jouw pics willen zien, maakt ons nog geen chick heur.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn hier toch alleen maar chicks?
Vooruit, jij je zinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
Dat jij je voordoet als dame waardoor wij allemaal jouw pics willen zien, maakt ons nog geen chick heur.
Hé, ben jij niet die Geenstijler?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé, ben was jij niet die Geenstijler?
Ach, ik zie het Juup wel voor elkaar krijgen hoor. Ik ben geen grote fan van hem, maar hij heeft toch al wel degelijk wat bagger opgeruimd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind het gebagger wel logisch, moeten ze maar niet zo'n dom plan opzetten om KLB weer 'netjes' te krijgen. Dat luykt gewoon niet, het heeft de naam ook niet meer mee..
Maak dan een nieuw subforum: Zeurhoek..
Klaagbaak is gewoon niet meer om te klagen, maar om lol in te hebben met kwaliteitspaints en posts.
Wat ze nu proberen is gewoon om een persoon zonder benen te laten lopen..![]()
Nee?quote:
Wat humor is leuk, dat is iedereen denk ik met me eens. Maar als het allemaal painttopics zijn of lemmings of echt bagger, dan kan het net zo goed naar ONZ.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
Ach, ik zie het Juup wel voor elkaar krijgen hoor. Ik ben geen grote fan van hem, maar hij heeft toch al wel degelijk wat bagger opgeruimd.
Ik zie ook niet in waarom KLB niet baggervrij zou kunnen zijn. En af en toe een topic die berust op fantasieën met een paint en plaatjes moet kunnen en zo ook een lemming, maar op een gegeven moment was het niet leuk meer.
Klaagbaak heeft al een 'bagger'naam, en die zuiver je niet zomaar. Daarom is het imho beter Klaagbaak als bagger ruimte te behouden, en een nieuwe klachtenhoek te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, ik zie het Juup wel voor elkaar krijgen hoor. Ik ben geen grote fan van hem, maar hij heeft toch al wel degelijk wat bagger opgeruimd.
Ik zie ook niet in waarom KLB niet baggervrij zou kunnen zijn. En af en toe een topic die berust op fantasieën met een paint en plaatjes moet kunnen en zo ook een lemming, maar op een gegeven moment was het niet leuk meer.
Aan de andere kant haalt ie ook vaak plaatjes uit posts. De plaatjes die die posts vaak zo grappig maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onzin vind ik. KLB is een mix tussen bagger en klachten. Goede klachten worden ook vaak gewoon besproken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Klaagbaak heeft al een 'bagger'naam, en die zuiver je niet zomaar. Daarom is het imho beter Klaagbaak als bagger ruimte te behouden, en een nieuwe klachtenhoek te maken
goede paintquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef RickoKun het volgende:
OH NEEEN MANNEN!!!!!! KIJK NOU WIE BINNEN KOMT IN DIT TOPIQUE!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Je bent aan de drugs oniequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:44 schreef RickoKun het volgende:
OH NEEEN MANNEN!!!!!! KIJK NOU WIE BINNEN KOMT IN DIT TOPIQUE!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:04 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
EN TIETEN MOGEN NIET ONTBREKEN!!!!!
[ afbeelding ]
Oke, dat wou ik even wetenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef stbabylon het volgende:
Nee
Hoef ik ook niet te zijn om trots te zijn op Juicy's opmerkingen
dat was leuk ja de ontgroening van de boswachterquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef Opperkwal het volgende:
piemeltietuh
bagger was cool gisteren, heeft me een icon opgeleverd
Onmogelijk is het hequote:Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Oh en reetveterswa, ik ben zelf ook zoekend naar kamers
Empire Earth is kankroelauw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef RickoKun het volgende:
IK WIL EEN TOF SPEL SPELEN MAAR DIE ZIJN ER NIET MEER!!!!!!!!
alleen de rar van je vriendin/zusjequote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef stbabylon het volgende:
Kun je dat onderbouwen De_Ananas?
Trouwens, hoeveel moet ik hier posten voor ik ook zo überstoer bovin kom te staan.
Boh geak, ik woon er net buiten op heden moment, jewaidsch! Ik ga nu eerst werk in de stadde chillen en daarna ga ik actief rondgucken!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Onmogelijk is het he. Maar je gaat in groningen op zoek na kamers ?? Wolla gangstur je woont toch al in dat plaatsje in het hoge noorden. JWZ
hihi
hitmanquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh geak, ik woon er net buiten op heden moment, jewaidsch! Ik ga nu eerst werk in de stadde chillen en daarna ga ik actief rondgucken!
Empire earth heb ik nu geen zin in
Colonization heb ik veuls te vaak gespeeld en is nu eigeniljk ook wel erg gedateerd
Freelancer, daar weet ik precies hoe het gaat, zorg ik dat ik eerst 2 miljoen aan credits heb, waarna ik een eagle koop waar ik dan nieuwe players mee ga afschieten, en dan slaat de verveling toe en stop ik dus weer.
KOTOR 1/2 : Vind ik net even iets te saai
Lemmings: Heb ik totaal geen zin in, dan ga ik nog liever naar thaise she-boys kijken
Duke nukem 3d: Het eerste spel wat ik op cd rom heb gekochtEchter is deze foetsie...
GTA 1: Neen, geen zin in aangezien ik laatst al een paar x GTA 2 via multiplayer heb gedaan
Omdat je alleen maar zit te baggeren en kut ''grappen'' maakt. Je bekant alleen smileys post en niet normaal kan reageren in topics.quote:
Anno 1602!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh geak, ik woon er net buiten op heden moment, jewaidsch! Ik ga nu eerst werk in de stadde chillen en daarna ga ik actief rondgucken!
Empire earth heb ik nu geen zin in
Colonization heb ik veuls te vaak gespeeld en is nu eigeniljk ook wel erg gedateerd
Freelancer, daar weet ik precies hoe het gaat, zorg ik dat ik eerst 2 miljoen aan credits heb, waarna ik een eagle koop waar ik dan nieuwe players mee ga afschieten, en dan slaat de verveling toe en stop ik dus weer.
KOTOR 1/2 : Vind ik net even iets te saai
Lemmings: Heb ik totaal geen zin in, dan ga ik nog liever naar thaise she-boys kijken
Duke nukem 3d: Het eerste spel wat ik op cd rom heb gekochtEchter is deze foetsie...
GTA 1: Neen, geen zin in aangezien ik laatst al een paar x GTA 2 via multiplayer heb gedaan
Het spijt mij dat ik niet aan jou eisen kan voldoenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar zit te baggeren en kut ''grappen'' maakt. Je bekant alleen smileys post en niet normaal kan reageren in topics.
Ipv dat je niet zoveel baggert en Bossie helpt
Ga JIJ nou moeilijk doen tegen andere bagger users?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar zit te baggeren en kut ''grappen'' maakt. Je bekant alleen smileys post en niet normaal kan reageren in topics.
Ipv dat je niet zoveel baggert en Bossie helpt
1701 heb ik ook 3 dagen geleden gespeelt, na 10 minuten lag het er weer afquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:32 schreef RickoKun het volgende:![]()
C&C 3 had ik laatst gespeeld, vond ik eigenlijk vrij weinig aan(en soms ook moeilijk
![]()
)
Hitman heb ik van voor naar achter gespeeld en wacht met smart op een vervolg
Warcraft, ik heb geen zin in warcraft games, 2 en 3 heb ik kapot gespeeld en WoW verveeld me na een dagje gespeeld te hebben
PES: ik speel geen voetbalspellen omdat ik ebola in mijn aids heb
Stronghold: Vind ik net eventjes te outdated
Anno 1602: Ik heb 3 dagen geleden 1701 gedownload en dat vond ik wel een chill spel, misschien dat ik dat zo even ga spelen
Er is een verschil met baggerusers en overal ''quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ga JIJ nou moeilijk doen tegen andere bagger users?
Die heeft een maat van me. Gister online zitten spelen maar wowquote:
Ik vergeet trouwens het eindeloos offtopic gaan en het openen van topics zoals ''insert user insert stom woord''quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is een verschil met baggerusers en overal '''' of '' 1 -2 3 4 5 '' posten.
was der dan veranderdquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
M'n nieuwe sig is wel stoer.
Ik ben sinds kort weer een begonnen met oude spellen te spelen op mijn Win98 bakquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef RickoKun het volgende:
IK WIL EEN TOF SPEL SPELEN MAAR DIE ZIJN ER NIET MEER!!!!!!!!
Ik snap ook wel dat het je niks uitmaakt wat ik van je vind (en terecht, ik doe hetzelfde) maar ik hoop wel dat je een ban krijgtquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef reetveter het volgende:
Dikke boeien wat je van mij vindt,
Ik plaats ook in elk topic '' zeg
.
Ja, is het enige KLB topic dat nog open is zo'n beetje, hequote:
wie is datquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even aan het luisteren wat zij te zeggen heeft.
Zij zegt "Oh BobbyB, ik wil je!!!"quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:British soul star DUFFY has revealed the driving force behind her music - sex. The Welsh singer admits she hasn't been lucky in love and channels her sexual frustration into her songs. The 23-year-old - whose debut single Mercy topped the European charts earlier this month (Mar08) - is delighted her unusual technique has been such a success. She says, "I have needs that music can't meet. Mercy is a song about sex... I'm blushing. "I wanted something that was really liberating and it helped me at that point vent some frustration."
quote:Duffy says singing her hit record ‘Mercy’ is like having sex.
Duffy says singing ‘Mercy’ is like having sex.
The 23-year-old Welsh star - who shot to fame this year after releasing the track which topped the UK singles chart - has revealed she gets the same great feeling from performing the catchy tune as she does from steamy bedroom antics.
She said: “I sing ‘Mercy’ several times a day and it’s just like having sex every time.”
Het is in elk geval een lieve meid!quote:
Duffy niet, het is geen Amy Winehouse.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef reetveter het volgende:
Maar duffy raakt toch aan de coke enzeau
Ga eens terug dood doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:11 schreef reetveter het volgende:
Maar duffy raakt toch aan de coke enzeau
ow zijquote:
Oeh.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:05 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent nu te laat.quote:
Nee, suffie!quote:
Komen in haar volgende clip.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:20 schreef reetveter het volgende:
ach fuck it ik kan geen nude pics vinden van die chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |