Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nee.
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?quote:
Partijdige pollquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Poll: Hoe lang gaat deze mod het volhouden?< 1 Dag < 1 week < 2 weken < 3 weken < 4 weken Weet ik niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een foto plaatsen van een user en het verzoek om die te verwijderen weigeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Daarvoor is de ik weet niet optiequote:Op woensdag 23 juli 2008 11:26 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Partijdige pollIk mis eeuwig.
Oh ik dacht dat je het over die DJ foto had Kreator. Wees dan ook duidelijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Commentaar en positieve opmerkingen over me kunnen hier en in het de boswachter topic.
Staan ze op FOK?quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is je plicht, boshomo. Userfoto's mag een ander niet plaatsen.
..geeft niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik dacht
Astu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
..geeft niet.
Vergeet je de quotes ook niet?
Zo leer je elke dag weer wat bij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan ze op FOK?
Ja hè
Maaaaaaaaaar, we hebben een precedent, de foto is bedoeld om af te zeiken, dus moet ie idd weg.
Weer wat geleerd
Is niet netjes van je, boswachtertje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:45 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Er staan toch verder geen beledigende teksten op de foto ofzo ? Ik heb de foto alleen in een fotolijstje gemonteerd.
Veel leesplezierquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:01 schreef de_boswachter het volgende:
12:00 Zo mijn dagdeel zit erop![]()
Amuseer jullie !![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |