quote:Op maandag 28 juli 2008 17:22 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat ziet er in het begin nog best gaaf uit ook!![]()
Ook zo geinig hoe die over zijn andere schouder gaat kijken als de Barbie car gaat spinnen
-
Ik heb deze rechtstreeks van failblog.org maar moest hem toch even posten: ik vind het toch wel een hele creatieve oplossing!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Fail! (de nieuwste batman is Dark Knight)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verhaal over zijn zusje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heel die Mac failed..... qua ligging, qua eten, qua alles
Een zelfde soort geintje met 'Microsoft Sucs' op een microprocessor of zo..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:40 schreef ToT het volgende:Als dar echt zou zijn.....
Ik heb ook een Terratec kaartje, maar ik ga mijn PC niet open slopen om het te controleren hoor!
Doet me denken aan die Franse spijkerbroek of zo, waarbij op het labletje met wasinstructies iets staat als: "Onze president is een idioot! Het spijt ons, maar wij hebben niet op hem gestemd!" (De medewerkers die die tekst hebben toegevoegd zijn overigens op staande voet ontslagen.)
Dat is wel fucked jaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
...
nice!quote:
Je had het kunnen weten, userts kunnen geen youtube embeddenquote:
Op die site kost een ava en ondertitel geld en kan iemand anders dat voor je kopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel fucked jaook die ava en ondertitel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |