Oh...ik vind hem dan niet zo leuk meerquote:
Dat is gewoon een opname van de training.quote:
quote:
Dat ziet er in het begin nog best gaaf uit ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:39 schreef DaveMasteR het volgende:
OMG jongen fapt zich af op een parende berenstel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Sega Rally 2 commercial. (Dreamcast).quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lichtelijk offtopic, maar hier heb ik denk ik wel de meeste kans van slagen met mijn vraag:
Heeft iemand het filmpje of de naam van de film waar dit gifje uit komt?
[ afbeelding ]
Dank u.
Black Night... Oh wat slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:32 schreef MadGuy het volgende:
Nu.nl:
[ afbeelding ]
Zie ook de datum overigens.
hij blijft masterquote:
ohhh Black Knight... ik denk al wat is er mis mee... maar ze bedoelen de nieuwe batman filmquote:
Fail! (de nieuwste batman is Dark Knight)quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ohhh Black Knight... ik denk al wat is er mis mee... maar ze bedoelen de nieuwe batman film
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:22 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat ziet er in het begin nog best gaaf uit ook!![]()
Ook zo geinig hoe die over zijn andere schouder gaat kijken als de Barbie car gaat spinnen
-
Ik heb deze rechtstreeks van failblog.org maar moest hem toch even posten: ik vind het toch wel een hele creatieve oplossing!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Fail! (de nieuwste batman is Dark Knight)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat verhaal over zijn zusje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heel die Mac failed..... qua ligging, qua eten, qua alles
Een zelfde soort geintje met 'Microsoft Sucs' op een microprocessor of zo..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:40 schreef ToT het volgende:Als dar echt zou zijn.....
Ik heb ook een Terratec kaartje, maar ik ga mijn PC niet open slopen om het te controleren hoor!
Doet me denken aan die Franse spijkerbroek of zo, waarbij op het labletje met wasinstructies iets staat als: "Onze president is een idioot! Het spijt ons, maar wij hebben niet op hem gestemd!" (De medewerkers die die tekst hebben toegevoegd zijn overigens op staande voet ontslagen.)
Dat is wel fucked jaquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
...
nice!quote:
Je had het kunnen weten, userts kunnen geen youtube embeddenquote:
Op die site kost een ava en ondertitel geld en kan iemand anders dat voor je kopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel fucked jaook die ava en ondertitel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |