Heb ik ook gehad. Zowel na TTT als het examen zelf. Beide keren was het bestand corruptquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef rene90 het volgende:
Ooh, ik zie zojuist dat ik een mailtje van het CBR heb gehad met een digitale beoordelingslijst.
Nooit geweten waar ik me email heb ingevuld maar oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:02 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Zowel na TTT als het examen zelf. Beide keren was het bestand corrupt
Bij mij ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:02 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Zowel na TTT als het examen zelf. Beide keren was het bestand corrupt
Klopt... Hij was bij mij gewoon helemaal leeg in ieder geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Bij mij ookHeb die van de TTT nog via mn rijschool gekregen, maar in het examenformulier staat niks bijzonders als je geslaagd bent zeggen ze.
Luister.........quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:58 schreef gliterroze het volgende:
Mijn laatste les voor examen heb ik nu gehad. Volgende week vrijdag examen, en ik wordt nu al IEDERE DAG wakker met een verschrikkelijk stress gevoel (alsof ik ieder moment moet afrijden?) Ik maak me nu al ontzettend druk. Zou het goed zijn als ik iets van een anti-stress middel inneem, of moet ik dat niet doen? Wordt mijn 1e keer examen.. ik doe het nu al in mijn broek, haha!
Ik heb een auto met alleen maar een linker spiegel. Dus ik moest heel snel weer aanleren dat je over je schouder moest kijken. Net als de dode hoeken. Het is wel handig dat je het doet, alleen niet zo overdreven als tijdens je rijlessen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Met de nacontroles op wegen waarvan je zeker weet dat er toch niets zit ben ik op de dag dat ik m'n rijbewijs haalde al gestopt... Net zoals het nog eens over je schouder moeten kijken als je uitvoegt op een snelweg bijvoorbeeld.(waarvoor in godsnaam? voor als je rechts over de vluchtstrook ingehaald wordt door een motor ofzo?)
Op kruispunten naar de kruisende wegen kijken doe ik nog wel altijd, simpelweg omdat een groen licht nooit een garantie is dat je ook daadwerkelijk door kunt rijden. Ik zie regelmatig mensen schaamteloos door rood rijden namelijk...
Stress pilletjes ZEKER niet meer innemen nu. Het gevaar is namelijk dat je het nog nooit gebruikt hebt, dus je weet niet hoe je erop reageert. Bij sommige mensen werkt het namelijk averechts.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:58 schreef gliterroze het volgende:
Mijn laatste les voor examen heb ik nu gehad. Volgende week vrijdag examen, en ik wordt nu al IEDERE DAG wakker met een verschrikkelijk stress gevoel (alsof ik ieder moment moet afrijden?) Ik maak me nu al ontzettend druk. Zou het goed zijn als ik iets van een anti-stress middel inneem, of moet ik dat niet doen? Wordt mijn 1e keer examen.. ik doe het nu al in mijn broek, haha!
Sjuust.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
je kan het, en dat weet je eigenlijk zelf ook al. Je moet alleen even die examinator laten zien dat je kan rijden, en dat kan je dus dat komt goed.
Bij een benzine is het toch voornamelijk extra gas geven? Of tja wat zijn eigenlijk de beste tips als je van diesel naar benzine gaatquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vandaag voor het eerst zelf gereden (met vriend ernaast), in een benzineauto terwijl ik in een diesel leste... ging dus voor geen meter dat wegrijdenHet rijden zelf ging wel lekker maar ik was elke keer bang dat er weer een wegrij-situatie zou komen, wil toch eerst effe een industrieterreintje op gaan zoeken van de week..
Verstandig.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:06 schreef Mallet het volgende:
Ik geef bij het wegrijden in mijn diesel-lesauto ook altijd al gas.. Zodat ik daar straks niet opnieuw aan moet wennen
routes uit je hoofd leren???quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef gliterroze het volgende:
Ik heb ECHT problemen met routes uit mijn hoofd leren. Ik heb ze nu wel 40x gereden maar weet het nog steeds niet goed. Enige tips? Ik rij vanaf rijswijk.
Hier in amsterdam niet meer in ieder geval, die routes zijn dacht ik gekomen met het nieuwe examenquote:Op maandag 1 september 2008 08:53 schreef gateway het volgende:
[..]
routes uit je hoofd leren???
Hier stap je in, en de instructeur zegt waar je heen moet (hier link, volgende rechts, rotonde 3kwart etc. ) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |