abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60609094
Heb vandaag eindelijk theorie gehaald. Nu binnen 3 week m'n examen .

Ik rij btw in een Golf V ABT uitvoering in het zwart.

Deze dus!
pi_60609928
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Das waar. Is zo'n intake van 60 euro een idee?
Intake van 60 euro? Wat houdt dat precies in?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60609941
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef dery1990 het volgende:
Heb vandaag eindelijk theorie gehaald. Nu binnen 3 week m'n examen .

Ik rij btw in een Golf V ABT uitvoering in het zwart.

[ afbeelding ]

Deze dus!
Mooie golf, alleen die 2 dubbele uitlaten maken het minder mooi vind ik.
Top 5 China producten
pi_60616397
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mooie golf, alleen die 2 dubbele uitlaten maken het minder mooi vind ik.
vind ik juist wel lekker ogen. Vooral omdat hij zwart is. Ik zal wel wat foto's maken....kan pas over 2 weken...
pi_60617097
What the fuck?

Wou je nou serieus zeggen dat je een Abt Golf VS4 als leswagen hebt?

Zo'n rijschool had ik moeten hebben...
pi_60618146
Oke ik geef eerlijk toe, het is niet precies die VS4. Gewoon een 1.9 TDI . Qua uiterlijk is ie verder precies hetzelfde.
pi_60618735
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 04:42 schreef dery1990 het volgende:
Oke ik geef eerlijk toe, het is niet precies die VS4. Gewoon een 1.9 TDI . Qua uiterlijk is ie verder precies hetzelfde.
Top 5 China producten
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:14:21 #58
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60619517
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 04:42 schreef dery1990 het volgende:
GVD, ultieme pauper dat je d'r bent.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:34:52 #59
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_60625940
Hehe Hij is nog steeds vet voor een lesauto!
pi_60627817
Haha, ja zo ken ik er nog wel een paar.

Toch jammer. Een VS4 als leswagen had mij wel gaaf geleken. (of nou ja, nog veel liever als m'n eigen auto natuurlijk, maar dan moet ik nog even doorsparen...)
pi_60628148
Tssk, ik reed tenminste in een Opel Vectra 2.2 TDI.
pi_60753933
Ik heb hulp nodig bij mijn volgende probleem.

21 augustus heb ik een TTT examen. Het was een snelle beslissing dus heb ik de rijschool gebeld en gevraagd als ik het kan omzetten naar een echt examen of afzeggen. De rijschool heeft verteld dat dat niet kan want ze heeft alles al in orde gemaakt.

Was best pissed, want ik hoor via via dat het WEL kan. Ik wil die TTT helemaal niet doen. Ik heb het CBR al een keer gebeld en die heeft verteld dat het alleen kan als de rijschool iemand anders heeft voor die plaats. Ik heb eigenlijk twijfels bij wat die persoon mij verteld heeft en ga het CBR weer bellen. Inmiddels als een klacht geschreven via een online forumlier. Ben misschien ook van plan ook een aangetekende brief te schijven naar het CBR.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:21:43 #64
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_60755411
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef CasB het volgende:
Tssk, ik reed tenminste in een Opel Vectra 2.2 TDI.
Das gewoon een slome diesel die in 12 sec naar de 100 sprint.
En jij al die tijd maar denken dat je in een retesnelle bak mocht lessen (2.2 immers).
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_60768561
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 22:01 schreef pinquit het volgende:

Ben ook al een tijdje bezig met lessen nu. denk 8 lessen gehad ofzo.
Beetje jammer alleen dat ik moet leren autorijden in een nissan qashqai, veuls te groot

in watvoor auto lessen jullie?
Ik les ook in een nissan qashqai en vindt het ook geen fijne auto maar niet omdat die te groot is maar omdat ik erg lang ben en hij zit dan niet lekker.
pi_60770029
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef portable het volgende:
Ik heb hulp nodig bij mijn volgende probleem.

21 augustus heb ik een TTT examen. Het was een snelle beslissing dus heb ik de rijschool gebeld en gevraagd als ik het kan omzetten naar een echt examen of afzeggen. De rijschool heeft verteld dat dat niet kan want ze heeft alles al in orde gemaakt.

Was best pissed, want ik hoor via via dat het WEL kan. Ik wil die TTT helemaal niet doen. Ik heb het CBR al een keer gebeld en die heeft verteld dat het alleen kan als de rijschool iemand anders heeft voor die plaats. Ik heb eigenlijk twijfels bij wat die persoon mij verteld heeft en ga het CBR weer bellen. Inmiddels als een klacht geschreven via een online forumlier. Ben misschien ook van plan ook een aangetekende brief te schijven naar het CBR.
Ik moet ook 21 augustus TTT .

En officiele klacht? Als ik het zo hoor is het je eigen fout, jij hebt toegezegd om op die datum de TTT te doen, dan wordt je ingepland en daar zijn uiteraard kosten aan verbonden, die plaats wordt immers "gekocht" dus vrij logisch dat je het niet meer kan omzetten.

Maar je hebt een klacht geschreven over de persoond die je van CBR aan de lijn kreeg? Waarom eigenlijk? Of een klacht over je instructeur?
Top 5 China producten
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:18:43 #67
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_60770588
Ik rijd in een Auris btw

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_60770868
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd in een Auris btw

[ afbeelding ]
Mooie auto wel.
Top 5 China producten
pi_60801173
Ik reed in een Citroen C4 I have got my driver license in the last year! Zoals jullie al wisten
pi_60801200
tvp laatst gezakt voor brommer 43/50
pi_60801775
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef LittleMiss het volgende:
tvp laatst gezakt voor brommer 43/50
En hoe staat het met je autorijden ?

Had je trouwens al die extra gevaarherkenningsvragen erbij?
Top 5 China producten
pi_60898490
Gevaarherkenningsvragen heeft iedereen erbij lijkt me...

Vroeg me trouwens af of het mogelijk is om in een of ander gat examen te doen, dus in een andere plaats dan het examencentrum dat het dichtst bij je woonplaats ligt.

M'n zenuwen nekken me steeds in bepaalde drukke en onoverzichtelijke situaties. Als het drukste knooppunt wat je tegenkomt zo'n provinciale weg of eenbanige rotonde is lijkt het me appeltje eitje.

Maar goed, geen rijschool die zegt wij boeken hier wel een examen voor je terwijl je nog nooit bij ze gelest hebt, of wel.

[ Bericht 22% gewijzigd door 16meter op 17-08-2008 13:29:23 ]
pi_60899010
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:23 schreef 16meter het volgende:
Gevaarherkenningsvragen heeft iedereen erbij lijkt me...

Vroeg me trouwens af of het mogelijk is om in een of ander gat examen te doen, dus in een andere plaats dan het examencentrum dat het dichtst bij je woonplaats ligt.

M'n zenuwen nekken me steeds in bepaalde drukke en onoverzichtelijke situaties. Als het drukste knooppunt wat je tegenkomt zo'n provinciale weg of eenbanige rotonde is lijkt het me appeltje eitje.

Maar goed, geen rijschool die zegt wij boeken hier wel een examen voor je terwijl je nog nooit bij ze gelest hebt, of wel.
Gevaarherkennings vragen zijn nieuw, en er zijn wel 5 voorbeeldvragen alleen deze tellen nog niet mee. Binnenkort komen er wel een zooi van die vragen bij dus vandaar.

En of je in een gat kan afrijden, kan wel mits je een rijschool vindt lijkt me. Maar als je die situaties nu al erg lastig vindt, is het gewoon iets om op te oefenen want later zal je daar ook moeten rijden.
Top 5 China producten
pi_60899253
Op zich is dat waar, maar dat ga je vanzelf wel beheersen als je er in alle rust zelf een paar keer langsrijdt. Heb wel gemerkt dat ik alleen stukken rustiger in de auto zit en rijd. Van zenuwen ga je echt domme fouten maken.

Als ik nog een keer zak ga ik zeker zoiets overwegen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:26:45 #75
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_60906696
Maandag over een week op voor de 4e keer.
Hopen dat het nu wel lukt want hier word ik niet vrolijk van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')