Intake van 60 euro? Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Das waar. Is zo'n intake van 60 euro een idee?
Mooie golf, alleen die 2 dubbele uitlaten maken het minder mooi vind ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef dery1990 het volgende:
Heb vandaag eindelijk theorie gehaald. Nu binnen 3 week m'n examen.
Ik rij btw in een Golf V ABT uitvoering in het zwart.
[ afbeelding ]
Deze dus!
vind ik juist wel lekker ogen. Vooral omdat hij zwart is. Ik zal wel wat foto's maken....kan pas over 2 weken...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mooie golf, alleen die 2 dubbele uitlaten maken het minder mooi vind ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:42 schreef dery1990 het volgende:
Oke ik geef eerlijk toe, het is niet precies die VS4. Gewoon een 1.9 TDI. Qua uiterlijk is ie verder precies hetzelfde.
GVD, ultieme pauper dat je d'r bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:42 schreef dery1990 het volgende:
Oke ik geef eerlijk toe, het is niet precies die VS4. Gewoon een 1.9 TDI. Qua uiterlijk is ie verder precies hetzelfde.
Das gewoon een slome diesel die in 12 sec naar de 100 sprint.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef CasB het volgende:
Tssk, ik reed tenminste in een Opel Vectra 2.2 TDI.
Ik les ook in een nissan qashqai en vindt het ook geen fijne auto maar niet omdat die te groot is maar omdat ik erg lang ben en hij zit dan niet lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:01 schreef pinquit het volgende:![]()
Ben ook al een tijdje bezig met lessen nu. denk 8 lessen gehad ofzo.
Beetje jammer alleen dat ik moet leren autorijden in een nissan qashqai, veuls te groot![]()
in watvoor auto lessen jullie?
Ik moet ook 21 augustus TTTquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef portable het volgende:
Ik heb hulp nodig bij mijn volgende probleem.
21 augustus heb ik een TTT examen. Het was een snelle beslissing dus heb ik de rijschool gebeld en gevraagd als ik het kan omzetten naar een echt examen of afzeggen. De rijschool heeft verteld dat dat niet kan want ze heeft alles al in orde gemaakt.
Was best pissed, want ik hoor via via dat het WEL kan. Ik wil die TTT helemaal niet doen. Ik heb het CBR al een keer gebeld en die heeft verteld dat het alleen kan als de rijschool iemand anders heeft voor die plaats. Ik heb eigenlijk twijfels bij wat die persoon mij verteld heeft en ga het CBR weer bellen. Inmiddels als een klacht geschreven via een online forumlier. Ben misschien ook van plan ook een aangetekende brief te schijven naar het CBR.
Mooie auto wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik rijd in een Auris btw
[ afbeelding ]
En hoe staat het met je autorijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef LittleMiss het volgende:
tvplaatst gezakt voor brommer 43/50
![]()
Gevaarherkennings vragen zijn nieuw, en er zijn wel 5 voorbeeldvragen alleen deze tellen nog niet mee. Binnenkort komen er wel een zooi van die vragen bij dus vandaar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:23 schreef 16meter het volgende:
Gevaarherkenningsvragen heeft iedereen erbij lijkt me...
Vroeg me trouwens af of het mogelijk is om in een of ander gat examen te doen, dus in een andere plaats dan het examencentrum dat het dichtst bij je woonplaats ligt.
M'n zenuwen nekken me steeds in bepaalde drukke en onoverzichtelijke situaties. Als het drukste knooppunt wat je tegenkomt zo'n provinciale weg of eenbanige rotonde is lijkt het me appeltje eitje.
Maar goed, geen rijschool die zegt wij boeken hier wel een examen voor je terwijl je nog nooit bij ze gelest hebt, of wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |