Ik zat te denken aan een pomp die je handmatig bedient, maar wat voor één, dat weet ik nog niet!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoiets zou kunnen ja.
je bent een pomp nodig voor de ballast in/uit pompen.
ik zit dan te denken aan een compressor o.i.d. met plunjerpomp.
Da's niet de uitdaging!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef frenchfries het volgende:
Lol
Nog nooit van glasvezel en epoxy gehoord zeker?
Deal! Maar eerst maar eens kijken hoe en of we met dat ding in Maastricht komen!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:29 schreef Triptamine het volgende:
Als jullie met dat ding van Dover naar Calais kunnen komen, geef ik ts 300 euro
dan zou je daar een handwiel aan kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een pomp die je handmatig bedient, maar wat voor één, dat weet ik nog niet!..
Maar, dan moet ie ook we helemaall van papier mache zijn. Zoals in de tt word aangegeven. En ja ik kan het betalenquote:
ik vis je niet op uit de noordzee. let er wel op, je hebt geen/weinig zuurstof bij je.quote:
Een rivierwaardige boot van papier mache bouwen is net als kabinet vol christenen. Het werkt niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:37 schreef Tism het volgende:
Eerst maar even dat ding bouwen, dan zien we wel verder!
First goal is, niet lekken en op naar Maastricht!..
Als je 2 componenten Epoxy Hars gebruikt in combinatie met de papier-maché zal misschien mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef Tism het volgende:
Want met papier-maché kun je namelijk heel veel dingen, in heel veel verschillende vormen maken.
En ik wil iets gaan doen, what no man has done before, misschien zelfs een record vestigen!..![]()
Nu wil ik dus een duikboot gaan maken van 4 meter lang en voor 2 personen, voor een ritje in de Maas!
Van hier naar Maastricht, en eventueel weer terug, maar dan wel als 't weer eens mooi weer is..![]()
En nou vroeg ik me af, of papier-maché nadat 't opgedroogt is, ideaal materiaal daarvoor is..![]()
Dus mijn vraag is, is papier-maché nadat 't opgedroogt is, waterdicht?
Oh ja, ik zoek ook nog iemand die me wil helpen met 't bouwen ervan, en met me mee wil..![]()
..
Een heel groot rietje!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een pomp die je handmatig bedient, maar wat voor één, dat weet ik nog niet!..
Ja op fok nog niet nee...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis gewoon leuk om te proberen! Volgens mij heeft niemand dit ooit al eens gedaan!..
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis gewoon leuk om te proberen! Volgens mij heeft niemand dit ooit al eens gedaan!..
Oh, cock!!..quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google op Paper Mache Submarine bij afbeeldingen
behanglijm is op waterbasis hehquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef dgbw het volgende:
schaalmodel = leuk maar het druk verschil is niet op schaal en zo........
verder denk ik wel dat het kan lukken, als je maar genoeg lijm gebruikt
Anders maak je er 1 van ijs?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, cock!!..![]()
Wie Googled daar nou op??..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |