Vernis?..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, als je het materiaal goed lakt of op een andere manier waterdicht maakt.....
Maar dat is dus niet de bedoeling!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Radjesh het volgende:
Lol. Denk niet dat het waterdicht is, maar in elkaar zakt bij het aanraken van het water
misschien dat dat wil.quote:
Vind ik goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:03 schreef Mss het volgende:
Ik word je reismattie want ik heb het idee meebedacht!
ook nog tegen de stroom in?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Vind ik goed!
Moet jij er wel voor zorgen dat we in Maastricht weer aan 't oppervlak komen!..
Godver!!..quote:
Da's een goed idee!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Jordy-B het volgende:
maak anders eerst even een schaalmodel.
daar dacht ik ook net aan. eerst kijken of je iets kunt maken dat blijft drijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Jordy-B het volgende:
maak anders eerst even een schaalmodel.
Mss werkt daar momenteel aan, zoals belooft!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar dacht ik ook net aan. eerst kijken of je iets kunt maken dat blijft drijven.
Nee, niet met Lego!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn LEGO-schaalmodel bijna af!
Bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef GizartFRL het volgende:
Hedde gij dan geen papier-maché lego?
Luchtbedden drijven!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef Mss het volgende:
Misschien kunnen we het dak maken van luchtbedden?
Ja, dat we vlak onder de oppervlakte blijven drijven, maar zelf onderwater zijn!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Luchtbedden drijven!
Het moet een duikboot worden, hé!?
Voor onderwater!
..
Is goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef BlueMage het volgende:
Zeg ff wanneer je dit gaat doen dan kom ik kijken.
M.
Daar zat ik net even over te denken, hoe we dat 't beste kunnen aanpakken..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef ThingFish het volgende:
Als je nu een paar frituurvet tonnen gebruikt als ballast (met een persluchtcilinder om het ding weer om hoog te krijgen) gaat het je vast lukken! Ben er van overtuigd dat het kan
ton/vat/ruimte van boven vullen/leeg laten lopen met lucht en onder in het water.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar zat ik net even over te denken, hoe we dat 't beste kunnen aanpakken..
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Mss het volgende:
Note to self: vergeet de ingang niet!
Als het maar zinkt! Anders ist geen onderzeeër !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe zwaar dacht je dat zoiets wordt?
Tja! Ik heb werkelijk geen idee!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe zwaar dacht je dat zoiets wordt?
..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als het maar zinkt! Anders ist geen onderzeeër !
Tis gewoon leuk om te proberen! Volgens mij heeft niemand dit ooit al eens gedaan!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb hier een kansloze missie gevoel bij, maar toch succes!
zoiets zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja! Ik heb werkelijk geen idee!
Ik gok op zo'n 250 kilo..
vast welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Tis gewoon leuk om te proberen! Volgens mij heeft niemand dit ooit al eens gedaan!..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |