Vernis?..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, als je het materiaal goed lakt of op een andere manier waterdicht maakt.....

Maar dat is dus niet de bedoeling!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Radjesh het volgende:
Lol. Denk niet dat het waterdicht is, maar in elkaar zakt bij het aanraken van het water

misschien dat dat wil.quote:

Vind ik goed!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:03 schreef Mss het volgende:
Ik word je reismattie want ik heb het idee meebedacht!

ook nog tegen de stroom in?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Vind ik goed!
Moet jij er wel voor zorgen dat we in Maastricht weer aan 't oppervlak komen!..

Godver!!..quote:

Da's een goed idee!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Jordy-B het volgende:
maak anders eerst even een schaalmodel.

daar dacht ik ook net aan. eerst kijken of je iets kunt maken dat blijft drijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Jordy-B het volgende:
maak anders eerst even een schaalmodel.

Mss werkt daar momenteel aan, zoals belooft!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar dacht ik ook net aan. eerst kijken of je iets kunt maken dat blijft drijven.

Nee, niet met Lego!..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn LEGO-schaalmodel bijna af!

Lak hem dus ook aan de binnenzijde, anders krijg je druppels en zakt de zooi alsnog in elkaar
  Lak hem dus ook aan de binnenzijde, anders krijg je druppels en zakt de zooi alsnog in elkaar  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |