Wat me uit vorig topic bijgebleven is is dat TS telefonisch contact heeft gehad met een dierenarts over het gepies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:31 schreef Rimpelhond het volgende:
Iemand anders dan TS die antwoord heeft op mijn vragen van hierboven?
Ik heb hoofdpijn en krijg het niet voor elkaar heel het vorige topic nogmaals te lezen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik moet er wel even heel duidelijk bijzeggen dat als Shirley het goed gaat keuren als TS haar daar gaat en mag brengen, en ik er achter kom (en daar kom ik achter want ik ben wat dat betreft kind aan huis daar) dat TS dingen heeft achter gehouden, dan beloof ik TS dat TS nog niet klaar is met me.
Het gaat Makatsi een hoop geld kosten om te zorgen voor het beest en om het beest te herplaatsen. En ik wens niet dat van zulke goedheid misbruik wordt gemaakt.
Gewoon, dat het even duidelijk is.
Het kost helemaal niks. Al ben ik zelf wel van mening dat het wel zo netjes zou zijn om een euro of 30 in de jochem pot te proppen dan. Waar (nogmaals als makatsi haar zou willen opnemen) ze onder komt te vallen. Mijn DA doet het geheel belangeloos voor de poesen. Het enige wat ze vraagt is dan ook een gift.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je vriend heeft gelijk dat de hele gang van zaken rond de herplaatsing van deze poes vreemd verloopt.
TS had vanaf dag een duidelijk moeten zijn over alles wat bij deze kat speelt. Jammer dat hij het poezenhotel geen optie vond. Wat was het probleem eigenlijk? Waren de kosten idioot hoog?
Precies dit zei Olivier ook over de opvang; hij zei het ook belachelijk te vinden een asiel/opvang op te zadelen met een kat die een huis en eigenaar heeft, terwijl er zoveel andere dieren zijn in acute nood.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Q, ik wil je niet tegen de schenen schoppen, en ja, dit poesje moet onderdak.
Maaaaaaaar, a) de eigenaar doet niet echt veel moeite
b) er is weinig informatie voorhanden
c) eigenaar zegt zelfs in vorig topic: dat hij het topic uit het oog verloren was.
d) neemt de Metro-kat dan niet en plek in van een diertje dat het misschien stukken harder nodig heeft?
no offence!!
Het plastopic: Help, kat piest steeds in de woonkamerquote:
Nou ik vind het niet echt overdrijven. Het zal wel lekker makkelijk voor TS zijn als die kat weg is, en achteraf blijkt bijvoorbeeld dat ze aids heeft. Dan gaat dat best wel wat geld kosten aan medicijnen. Die mijn DA dus allemaal uit eigen zak moet gaan betalen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:34 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Quea... je intentie is goed en je raakt ook goede punten maar je overdrijft het wel een beetje
Dat is opzich ook belachelijk. Daar bestaat geen twijfel over.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies dit zei Olivier ook over de opvang; hij zei het ook belachelijkt te vinden een asiel/opvang op te zadelen met een kat die een huis en eigenaar heeft, terwijl er zoveel andere dieren zijn in acute nood.
Ik denk, dat TS, die al lang leurt met de kat, soms actief, soms minder actief, nog best voor het dier zorgt, daarvoor staat het vorige topic té lang open.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar wat moeten 'we' dan? Het blijft mij ook niet lekker zitten dat de poes nu ergens is waar ze niet welkom is. Je kunt mij niet wijsmaken dat die arme snuit dat niet in elke vezel voelt.
Dat gaat over een gecastreerde kater...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Het plastopic: Help, kat piest steeds in de woonkamer
Deze DA van jou verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het kost helemaal niks. Al ben ik zelf wel van mening dat het wel zo netjes zou zijn om een euro of 30 in de jochem pot te proppen dan. Waar (nogmaals als makatsi haar zou willen opnemen) ze onder komt te vallen. Mijn DA doet het geheel belangeloos voor de poesen. Het enige wat ze vraagt is dan ook een gift.
Het is dat of je relatiequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat die arme snuit dat niet in elke vezel voelt.
Ja, maar spicey wisselt in dit en het vorige topic ook regelmatig van geslachtquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat gaat over een gecastreerde kater...![]()
En spicey is een......vrouwtje?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar spicey wisselt in dit en het vorige topic ook regelmatig van geslacht
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |