Hee, ik dacht dat ik het klikbaar had gemaakt, ik moet er nl. wel op klikken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:13 schreef ElizabethR het volgende:
Ziet er interessant uit Xlarge, maar je doet je naam eer aan, de foto's zijn echt erg groot en ik kan ze niet in zijn gehel bekijken zonder links of rechts te scrollen. Kun je een kleinere versie uploaden?? Of er klikbare fotookes van maken???
Ik kan ze nu wel gewoon zien hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:43 schreef Xlarge het volgende:
Toch geen andere optie, ik dacht dat ze bij tinypic de optie thumbnails hadden.
Ik heb ze nog wat kleiner gemaakt, voor in de toekomst zal ik een andere host zoeken, die klikbare plaatjes kan maken.
Tips zijn welkom
Dank jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je kunt grote foto's klikbaar maken door de volgende combinatie
[ url=webadresvanjegrotefoto][ [url=webadresvanjekleinerefoto]afbeelding[/url] ][/url]
Zonder de spatie na het eerste haakje openen, en je moet dan dus wel twee versies van je foto bij je host parkeren.
Heel mooiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[ afbeelding ]
een tvp met een oudje;HDR uit 1 image: wolkenlucht was op de foto minder donker dan in het echt, dat is middels HDR gecorrigeerd.
Dank voor je feedback. Ik heb er zelf voor gekozen om het zand enzo extra donker te maken, wat (voor mijn gevoel) weer ten goede kwam aan de sfeer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:03 schreef Xilantof het volgende:
Ik vind hem wat zwakjes als HDR.
Ik had het belichtingstrappetje wat ruimer genomen zodat de bomen/het zand ook wat meer licht hadden.
Da's raar... (qua blur dan) Als ik de orginele foto bekijk, is ie wel scherp.. Zal m eens saven in photoshop ipv Irfanview. thanks voor de comments trouwens :-)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:03 schreef Omniej het volgende:
@Estofex: Je tweede is op zich leuk maar naar mijn idee te geblurd en volgens mij staat je horizon scheef.
Ik heb soms hetzelfde probleem, wanneer ik ze dan in photoshop "smart sharp" komen ze wat beter uit de bus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:33 schreef Estofex het volgende:
[..]
Da's raar... (qua blur dan) Als ik de orginele foto bekijk, is ie wel scherp..
No problem! bedankt zelfsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:23 schreef Xlarge het volgende:
[..]
edit : ik heb de vrijheid genomen om dit voor je te doen, als voorbeeld, mocht je het vervelend vinden haal ik hem weer weg.
[ afbeelding ]
Dat hebben niet alleen Sony's hoor....ook Nikon's en caonon's . Ik zslf ben fervent Nikonian en zelfs behoorlijk anti-Sonyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:35 schreef Veneficus het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben me aan het orienteren op DSLR's, en iemand wist mij te vertellen dat Sony Alpha's in ieder geval geen volledig automatische auto-bracketing hebben.
Is die bij Sony dan zodanig volautomatisch dat je de knop niet in hoeft te houden? Ik heb nu nog een Sony H50 (compact), waarbij dat in ieder geval niet hoeft. Ik maak vaak 3-voudige opnames (aperture priority auto-bracket +/- 1), omdat het nauwelijks extra tijd kost, en je weet nooit hoe het uit kan pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef Estofex het volgende:
Ik heb een Sony A200. De bracketingfunctie is wel aanwezig. 3 opnamen continu / enkel en witbalans waarbij je kunt kiezen tussen 0.3 en 0.7 stops.
Volgens mij heb je het woordje 'geen' in zijn bericht gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:46 schreef joers1 het volgende:
[..]
Dat hebben niet alleen Sony's hoor....ook Nikon's en caonon's . Ik zslf ben fervent Nikonian en zelfs behoorlijk anti-Sony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |