Thanx.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:49 schreef limpix het volgende:
[..]
Op deze manier zijn de kleuren dan weer wel erg okee.
Mooie plaat !
Hé daar werk ik, je ziet dat er een raam mist rechtsboven in de hoek, deze was een paar maanden geleden toen het stormde bovenop m'n collega's auto gevallen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef CompuMess het volgende:
[ link | afbeelding ]
In Deventer staat het kantoorgebouw l’Arc en Ciel.
De 'binnengevel' is een eyecatcher door de gekozen gevelafwerking in glas. Dit glas kleurt bij lichtinval onder diverse hoeken anders op. Hierdoor kan op hetzelfde moment een deel van de gevel groen oplichten terwijl een ander deel oranje kan oplichten; kortom een ware regenboog!
Handheld HDR van vijf opnamen, met perspectiefcorrectie.
Was me idd al opgevallen, scherven brengen dus niet altijd geluk...quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Hé daar werk ik, je ziet dat er een raam mist rechtsboven in de hoek, deze was een paar maanden geleden toen het stormde bovenop m'n collega's auto gevallen.
Ja, achter die muur zijn parkeer plaatsen, maar enkel voor bezoekers/medewerkers van bedrijven binnen het pand die die plekken afgehuurd hebben. De ramen hebben zo'n reflectie door opgeplakt folie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:18 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Was me idd al opgevallen, scherven brengen dus niet altijd geluk...
'k vinnut wel een erg mooi effect met dat glas!
Stond die auto naast het gebouw, of kan je achter die borstwering (achter dat kunstgras) ook parkeren?
Schaduw? Contrast?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:11 schreef TaaiTaai het volgende:
Ik heb het ook een keertje geprobeerd:
[ afbeelding ]
helaasquote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef RonaldV het volgende:
Photomatix kan het ook met JPGs. Maar weet je zeker dat je camera geen RAW aan kan: het hoeft niet zo te heten, Nikon noemt ze NEF, en Fuji noemt ze weer anders.
Voor HDR's maakt het niet al te veel uit, het verschil in eindresultaat tussen 3 geschoten jpegs of 3 geschoten raws is minimaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas
Does anyone know whether the DMC-TZ7 shoots RAW?
None of the TZ series offers RAW capture, including these newest models.
ik wil er ook eens mee gaan stoeien, maar eerst maar eens een onderwerp zoeken dat t ook daadwerkelijk nodig heeft
tadaaquote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Voor HDR's maakt het niet al te veel uit, het verschil in eindresultaat tussen 3 geschoten jpegs of 3 geschoten raws is minimaal.
Laatst had ik er een mooie test van gezien, ik zal hem eens opzoeken
Dat idee had ik eerst ook, maar draaien leverde een plaatje op wat voor mijn gevoel helemaal niet klopte.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:07 schreef joers1 het volgende:
Jammer dat de horizon scheef lijkt te staan bij de laatste foto.
De eerste vind ik wel gaaf...lekker mysterieus
Limburgquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:08 schreef spy08 het volgende:
Zomaar tussendoor: Waarom staat er HDR als ik in de OP een GAME PC zie met open niet eens een bewerkingsprogramma wat te maken heeft met de TT? Zooooooooooooo amateuristisch. Moet gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |