Idem dito. Op naam van "Qwea Qwea" (voor + achternaam) ovv het jochemfondsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Geen id. Moeten we even aan Q vragen!
Qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq? Hoe had jij dat?
nou, ik heb vorig jaar met mijn actie Sheba,Whiskas en gourmet gemailt. Mooi dat ze niet meededenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke bedrijven er vorig jaar gemailed zijn? Kunnen we die ook weer proberen te strikken
quote:Rest mij nog om even een oproepje te doen.
Door de behandeling van een aantal katten met schimmel raken we snel door onze voorraad handdoeken heen. Normaal gesproken worden de handdoeken weer uitgewassen, gedroogd en opnieuw gebruikt, maar omdat we geen enkel risico willen nemen, wordt alles na 1x gebruik weggegooid.
Dus: heeft u oude handdoeken?? Wij kunnen ze goed gebruiken!
Alles vanuit den helder kan iig zonder moeite meegenomen worden naar drenthe. Aangezien vriendlief toch vaak mijn kant opkomt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Foksilver, kan niet quickquoten.
Mag mijn woonplaats ook achter jouw naam komen te staan dan, Noekje?Omdat het nu lijkt alsof je dat niet wil hebben
Verita, dat filmpje zegt 12000 euro? Zal zo even opzoeken wat het nu dan is en Alemlo heb ik ook veranderd al klonk het wel leuk
Ik heb nog geen mail terug maar ik denk dat ze dekens ook wel kunnen gebruiken, denk niet dat ze gauw een teveel van iets hebben
Alle opslag plaatsen zijn wmb heel erg welkom, moeten we straks alleen wel kijken dat we voor elke plek ook daadwerkelijk rijders krijgen.
E-mail word niet elke dag beantwoord, staat er op de site en bij openingstijden woensdag 18:30 - 21:00 dus dat antwoord kan nog wel even durenIedereen alvast bedankt
Ik moet elke keer weer giechelen door gelijk al dat positieve
Oh ja, als je toevallig net erover dacht om een kat of hond aan te schaffen, kijk dan even bij dit asiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |