Dat vond ik eigenlijk sowieso al niet zo lekker. Echte wel.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Het erge van buffelo is, dat je gewone mozzarella in geen honderd jaar nog lekker vindt.
Same here.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk sowieso al niet zo lekker. Echte wel.
Nee dat helpt verder niet, maar ik wist het niet!quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:50 schreef W1ZZ het volgende:
Misschien helpt het dan om in gedachten te houden dat 'gewone' eigenlijk de buffelmelkversie is en koemelkmozzarella daar een slap aftreksel van is
Cool!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:01 schreef luigibianco het volgende:
Hallo allemaal,
Bij toeval zijn wij op dit forum gekomen.
Wij hebben genoten van het feit hoe een mysterie kan ontstaan.(wij hebben dit niet bewust gedaan,jullie zijn altijd welkom op de boerderij,wij produceren van maandag t/m zaterdag.
0652300409 is het nummer van OROBIANCO,kunnen jullie van te voren even bellen als jullie langs willen komen.)
Twee feiten zijn werkelijkheid,ik ben geen leo of lodewijk maar echt Luigi Bianco en ik maak echt mozzarella di bufala en echt in grootegast/opende.
Ik vind het super om te lezen dat diegene die mijn mozzarella heeft geproefd het zo lekker vind.
Wij zulen doorgaan met het maken van onze topproducten.
Informatie over de caciocavallo kun je binnenkort vinden in de jumbo,elke week komen daar recepten te liggen van onze producten.
En binnenkort ook op onze site www.orobianco.nl.
.De kleine aan de touwtjes heten officieel scamorza,de grotere uitvoeirng heten caciocavallo.
Wij maken super lekkere ricotta en binnekort ook burrata!!
Tot ziens op de boerderij !!!
Un saluto a tutti !
Ik ben eigenlijk niet zo'n meeter maar mocht die meet er komen dan heb ik nog wel wat adresjes die jullie niet over moeten slaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Same here.![]()
Zeg is het een idee, een boerderij-meet?
Of desnoods een boerderijtour-meet, onder jouw bezielende leiding?
Het wordt dan zeer mini hoor, want onze woonplaats ligt volgens velen onder de rook van Reykjavik, dus een drukte van belang wordt het vast niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo'n meeter maar mocht die meet er komen dan heb ik nog wel wat adresjes die jullie niet over moeten slaan.
Geen Jumbo in de buurt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tering, moet ik heul dat takke-end gaan reizen om een beetje mozzarella te gaan halen. Treinkaartje is duurder dan de mozzarella..
Ow, wacht je kan er zeker ook niet met de trein komen..
Maar ik wil eigenlijk ook proeven..
Voor zover ik weet alleen de Jumbo in de Euroborg (die is heel groot).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen Jumbo in de buurt?
Of geldt het alleen voor de Jumbo's in het hoge noorden?
Je zou denken dat als het een succes is dat ze aan meerdere Jumbo;s gaan leveren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen de Jumbo in de Euroborg (die is heel groot).
Hmm, je weet het niet...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij alleen hoge noorden en iedere supermarkt-franchise koopt ook lokaal in, voordeel van zo'n franchise is dat ze dus ook goedkoper de bekendere producten kunnen inkopen van hun "Franchise", vanwege het groot inkoopbeleid. Maar "streekgebonden" kaas, denk het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |