quote:
Hoera , we hebben de 24ste beste turnster ter wereld bij de vrouwen. Steek de vreugdevuren maar al aan ... Organiseer een volksfeest op de Brusselse markt ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:48 schreef zagevent het volgende:
Gaelle Mys naar de finale bij het turnen.
Maar is dat niet een beetje logisch? Ik bedoel: in het voetbal zal een vierde plaats van Cercle Brugge toch ook altijd anders belicht worden dan een derde van Anderlecht.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iedereen is nu weer bezig van "geweldig die Gaelle Mys plaatst zich als 24ste voor de finale" , maar in feite is de net gemiste medaille van Ilse Heylen - die dan weer als negatief belicht wordt - gewoon een internationaal betere prestatie.
maak dan van die patat pistolé'ke hèquote:
Doet me spontaan terugdenken aan de beelden van zijn terugkomst op zaventem na zijn medaille op een of ander kampioenschap. Alsof hij 3 vaten gedronken had en net voor landen met het vliegtuig uit een diepe coma gehaald werd (en zijn medaille even kwijt was uiteraard)quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:55 schreef groenen het volgende:
Straks een kans op brons voor Van Tichelt.
K3 zeker?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De OS zijn al half geslaagd voor België als Godefroid de vlag niet laat vallen.
[..]
We zijn meer een artistiek dan sportief volkje, maken iig. betere muziek.
Graag gedaan, ik vind het anders ook zo sneu voor jullie! En ik hoef maar een kwartiertje te fietsen en ik zit al in België dus eigenlijk ben ik gewoon een halve Belg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:57 schreef misteriks het volgende:
Het is ons niet gegund![]()
alvast bedankt voor de support Cee
Ja en nee. Het is logisch dat het voor bv Mys zelf een héél goeie prestatie is omdat ze allicht gewoon niet beter kan en er alles uithaalde. Maar globaal gezien is dat natuurlijk niet zo'n bijzondere prestatie ...quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje logisch? Ik bedoel: in het voetbal zal een vierde plaats van Cercle Brugge toch ook altijd anders belicht worden dan een derde van Anderlecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |