Interessante site heb je daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:52 schreef misteriks het volgende:
om de trend effe verder te zetten :
wie herinnert zich dit http://users.belgacom.net/broeken/Ingeborg.htm nog ?
Ik woonde toen in dezelfde gemeente ; en het lokale krantje had reeds maanden op voorhand een column met haar.
Bij haar terugkomst een oorverdovende stilte...![]()
Nadien,; bij de lokale verkiezingen stond ze wel op de lijst van de cdenv, en had welgeteld het allerminste aantal voorkeurstemmen op deze lijst![]()
![]()
![]()
Ingeborg Marx, wat een heldin![]()
Kibet is niet van wereldnivo. Hoogstens een gemiddelde subtopper.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Smith, Kiplagat en Kibet zijn zeker van wereldniveau. Ook een Ruckstuhl is dat, maar die kan er helaas op de Spelen niet bijzijn. En als Van der Westen goed herstelt van zijn blessure, zie ik hem misschien wel voor een verrassing zorgen en een finale halen op de Spelen. Al is dat misschien nog wat te hoog gegrepen, maar als het gebeurt, zal ik ook niet echt verbaasd zijn.
Volgens mij is pas de helft van de deelnemers geweest aangezien de Nederlander pas morgen moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef wimderon het volgende:
Karin Donckers gaat lekker bij het eventing
Er moeten er nog iets van 30 morgen, waaronder inderdaad Tim Lips. Maar goed, daarna nog cross-country en jumping.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij is pas de helft van de deelnemers geweest aangezien de Nederlander pas morgen moet.
Maar 2es is toch behoorlijk
En de dressuur van vandaag is normaal gezien haar zwakke punt, dus dat is wel hoopgevend. Maar traditioneel geven de Belgen het wel op de laatste dag uit handen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er moeten er nog iets van 30 morgen, waaronder inderdaad Tim Lips. Maar goed, daarna nog cross-country en jumping.
Maar het valt me tegen, wat de Belgen presteren op hun nationale sport Wielrennen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef Reya het volgende:
Als wielrennen nou onderverdeeld was in meer disciplines...tweehonderdvijftig kilometer Flandrien, bijvoorbeeld
ze moet nog twee wedstrijden winnen voor ze brons heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:14 schreef Denewar het volgende:
heylen om brons vanmiddag ze zijn er dichtbij
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
ze moet nog twee wedstrijden winnen voor ze brons heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |