En door niet teveel spelers van dezelfde ploeg te selecteren, waardoor er bijvoorbeeld een paar van Standard sowieso al thuis zijn geblevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We beginnen al door na de eerste en/of tweede match onze halve basisploeg terug naar huis te laten gaan hoor ...![]()
Maarja, wat was 't met het boogschieten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:30 schreef Trainspotter het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB_op_de_Olympische_Spelen
Wordt tijd dat België weer eens de Spelen organiseert. In Antwerpen is zowat een kwart van de totaaloogst behaald.
Er namen zelfs maar drie landen deel daaraan : België , Frankrijk en Nederlandquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:07 schreef WATERWORLD het volgende:
[..]
Maarja, wat was 't met het boogschieten?
De Belgen mochten zelf de onderdelen verzinnen?
Die voorronde CL is een beetje overmacht, waarbij je nog blij mag zijn dat Ajax werd uitgeschakeld door Twente.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 06:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We beginnen al door na de eerste en/of tweede match onze halve basisploeg terug naar huis te laten gaan hoor ...![]()
Geen overmacht, die spelers kunnen gewoon opgeëist worden. Net zoals bijvoorbeeld Babel ook gewoon op de Spelen zit, terwijl Liverpool nota bene tegen Standard speelt (alsof Standard daarvan gaat winnen en spelers voor moet thuishoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef groenen het volgende:
[..]
Die voorronde CL is een beetje overmacht, waarbij je nog blij mag zijn dat Ajax werd uitgeschakeld door Twente.
Maar de competitie gaat toch gewoon door? Er zijn toch een paar clubs die wat wedstrijden willen uitstellen? .
Aan sommige onderdelen deed zelfs maar één land mee, België.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er namen zelfs maar drie landen deel daaraan : België , Frankrijk en Nederland
Die komt nog uit de tijd dat de Belgen nog doping namen de dieren nog spraken hé ...quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:21 schreef TheArt het volgende:
Ik geloof dat Robert Van de Walle nog leeft in droomwerelden, want die voorspelde net in Sportweekend 10 medailles voor België
Je weet toch wel hoe groot mijn aversie tegen schaatsen is?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wereldsport schaatsen, dat dan nog eens wordt uit elkaar getrokken in een half dozijn afstanden/disciplines, waardoor die paar geïnteresseerde landen geen 3 medailles mogen verdelen, maar meteen 18.
Ja ja, schaatsen heeft Amerikanen, Russen, Chinezen en weet ik veel. En waarom? Omdat het Olympisch is.
tja, parcours is wat te zwaar voor de belgen. Devolder heeft afgezegd, misschien dat vandenbroeck wel kan volgen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:42 schreef Leatherface het volgende:
Jullie mogen hopen op een stuntje in de wegrace, hoewel Devolder niet zo goed uit de Tour komt.
Maar toch, België is het toch wel aan de reputatie als wielerland verplicht om ten minste een rol van betekenis te spelen in het wielrennen.
Iljo Keisse kan misschien nog verrassen op de baan.
Het volledige artikel (sporza.be):quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:55 schreef placebeau het volgende:
nieuws uit het Belgenkamp trouwens, Kim gevaert stopt na dit seizoen. Nog ene die kinderen wil gaan produceren.
Hopelijk sluit ze haar carrierre mooi af in Bejing.
quote:Gevaert: "Dit is laatste zomerseizoen"
ma 04/08/08 - Kim Gevaert heeft bekendgemaakt dat ze aan haar laatste zomerseizoen bezig is. Dat heeft de spurtster gezegd op een persconferentie in China.
Mogelijk loopt Gevaert ook nog enkele wedstrijden in de winter, maar daarna zet ze definitief een punt achter haar carrière.
(Belga)
Gevaert had in het verleden al verschillende keren laten verstaan dat ze een vurige kinderwens koestert. Dat ze er straks mee stopt, is dus geen verrassing. Dinsdag wordt ze 30 jaar.
Samen met Tia Hellebaut is Gevaert het uithangbord van de Belgische atletiek.
Op haar palmares staan onder andere vijf Europese titels, twee outdoor en drie indoor.
Op de Spelen loopt Gevaert de 100 meter en de 4x100 meter. Over haar deelname aan de 200 meter twijfelt ze nog.
"Lichaam begint wat tegen te pruttelen"
"Ik wil kindjes", sprak Kim Gevaert in Yantai de pers toe. "Niet één, maar meerdere. En eens je mijn leeftijd hebt, wacht je best niet te lang meer."
"Daarnaast voel ik ook dat mijn lichaam wat begint tegen te pruttelen. Ik had er vorige week al over gesproken met Rudi Diels (haar coach, red) en nu is de beslissing definitief: dit is zeker mijn laatste zomerseizoen", klonk het.
"Bovendien heb ik ook al mijn sportieve dromen gerealiseerd."
"Mijn nieuwe leven zal alleszins huiselijker worden, met meer tijd voor familie en vrienden", zegt de spurtster.
"Ik zou wel een link met atletiek willen behouden, maar wat ik precies ga doen, weet ik nog niet. Na het seizoen ga ik daarover nadenken."
"Kans op winterseizoen is klein"
Dat Kim Gevaert haar beslissing nu bekend maakt, is niet zonder reden: "Zo anticipeer ik op de telkens terugkerende vraag en kan ik me honderd procent concentreren op de Olympische Spelen."
"Wat mijn laatste wedstrijd wordt, weet ik nog niet. Ik loop natuurlijk de Van Damme Memorial en nog wat wedstrijden"
"Ik weet echter nog niet of ik me zal kunnen plaatsen voor de Grand Prix-finale in Stuttgart", vertelde ze.
"Mogelijk doe ik er nog een winterseizoen bij, maar de kans is klein", zei Gevaert, die dinsdag 30 wordt. "Mijn verjaardag hebben we thuis al gevierd."
Gevaert kwam maandagochtend samen met Hanna Mariën, Elodie Ouedraogo, Olivia Borlée, Frauke Penen, Elisabeth Davin, Veerle Dejaeghere, Nathalie De Vos en Pieter Desmet aan in het Belgische oefenkamp in Yantai.
Niet dus:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wel sterk gezien van Gevaert om dat nu bekend te maken eigenlijk. Nu mag ze zeker de Belgische vlag dragen vrijdag ...
Saive droeg de vlag al in Athene. Terecht dus dat Godefroid nu mag. Gevaert had al aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn bij de openingsceremonie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Niet dus:
Godefroid draagt de Belgische vlag
wo 06/08/08 - Zeiler Sébastien Godefroid heeft de eer om vrijdag de Belgische vlag te dragen op de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Dat maakte delegatieleider Philippe Rogge bekend.
Sébastien Godefroid mag op basis van zijn olympische prestaties de Belgische vlag dragen op de openingsceremonie. (PhotoNews) De 37-jarige Godefroid is al aan zijn vierde Olympische Spelen toe.
Ik had het saive wel gegund.
Ze zei wel aanwezig te zijn mocht ze uitgekozen worden om de vlag te dragen , maar op zich wel terecht dat het dan nog Godefroid is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Saive droeg de vlag al in Athene. Terecht dus dat Godefroid nu mag. Gevaert had al aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn bij de openingsceremonie.
Oe, de jaloezie!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:40 schreef misteriks het volgende:
ik verwacht er dan ook niks van.
zal al blij zijn als belgie een medaille haalt. Nadien een biertje op drinken!
de nederlanders gaan, ofwel gek worden van euforie omdat ze denken met een aantal medailles ineens weer een geopolitieke wereldspeler te zullen zijn, ofwel is het 3 weken gezeik omdat ze maar 1 gouden 12 zilvere en 9 brons behaald hebben...
Beide opties zijn nogal , tja , lullig
We zijn meer een artistiek dan sportief volkje, maken iig. betere muziekquote:
Interessante site heb je daarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:52 schreef misteriks het volgende:
om de trend effe verder te zetten :
wie herinnert zich dit http://users.belgacom.net/broeken/Ingeborg.htm nog ?
Ik woonde toen in dezelfde gemeente ; en het lokale krantje had reeds maanden op voorhand een column met haar.
Bij haar terugkomst een oorverdovende stilte...![]()
Nadien,; bij de lokale verkiezingen stond ze wel op de lijst van de cdenv, en had welgeteld het allerminste aantal voorkeurstemmen op deze lijst![]()
![]()
![]()
Ingeborg Marx, wat een heldin![]()
Kibet is niet van wereldnivo. Hoogstens een gemiddelde subtopper.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Smith, Kiplagat en Kibet zijn zeker van wereldniveau. Ook een Ruckstuhl is dat, maar die kan er helaas op de Spelen niet bijzijn. En als Van der Westen goed herstelt van zijn blessure, zie ik hem misschien wel voor een verrassing zorgen en een finale halen op de Spelen. Al is dat misschien nog wat te hoog gegrepen, maar als het gebeurt, zal ik ook niet echt verbaasd zijn.
Volgens mij is pas de helft van de deelnemers geweest aangezien de Nederlander pas morgen moet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef wimderon het volgende:
Karin Donckers gaat lekker bij het eventing
Er moeten er nog iets van 30 morgen, waaronder inderdaad Tim Lips. Maar goed, daarna nog cross-country en jumping.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij is pas de helft van de deelnemers geweest aangezien de Nederlander pas morgen moet.
Maar 2es is toch behoorlijk
En de dressuur van vandaag is normaal gezien haar zwakke punt, dus dat is wel hoopgevend. Maar traditioneel geven de Belgen het wel op de laatste dag uit handen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er moeten er nog iets van 30 morgen, waaronder inderdaad Tim Lips. Maar goed, daarna nog cross-country en jumping.
Maar het valt me tegen, wat de Belgen presteren op hun nationale sport Wielrennen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:43 schreef Reya het volgende:
Als wielrennen nou onderverdeeld was in meer disciplines...tweehonderdvijftig kilometer Flandrien, bijvoorbeeld
ze moet nog twee wedstrijden winnen voor ze brons heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:14 schreef Denewar het volgende:
heylen om brons vanmiddag ze zijn er dichtbij
quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:22 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
ze moet nog twee wedstrijden winnen voor ze brons heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |