Het probleem van België is dat het op veel fronten "zomaar kan lukken", maar dat er nergens een zekerheidje is (zoals bv. Henin in haar 2007-vorm had geweest). En als alles dan een beetje tegen zit, val je straks overal net naast de boot...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:59 schreef DutchSL het volgende:
Puntenkoers/madison kan met een beetje geluk ook zomaar lukken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien Rochus/Darcis, dat mannendubbel kan soms verrassend verlopen en ze zitten niet meteen in de zwaarste helft.
Mocht dat de norm worden zijn wij Belgen de Chinezen en USAers tesamen op de tabellen ! Zelfs in het fierlejeppen is er een dikke pwnd met knipoog naar noorderbuur en andere EUslachtoffersquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:13 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Alles lager dan het tweede elftal presteert vooral goed in de derde helft.
Je moet maar eens de ware toedracht lezen over hoe het enige echte nederlandse trekpaard ontstaan isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:39 schreef Juweel het volgende:
[..]
he ja, lekker ruziemaken over de stamboeken![]()
alleszins een pak dichter dan cathérine jacquesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, het is vooralsnog de Belg die het dichtst in de buurt van een medaille kwam, maar het lijkt me toch sterk indien Rogge plots een stunt zou uithalen.
haar, cathérine jacquesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:36 schreef Plato1980 het volgende:
Welke sport doet die Jacques waar jullie het de hele tijd over hebben? En wat is zijn achternaam, ook niet onbelangrijk, of is het z'n achternaam?
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:36 schreef placebeau het volgende:
die mouha ziet er trouwens precies uit als haar naam al deed vermoeden.
ah , fuck , was dat de halve finale die daarnet uitgezonder werd ?quote:
De kans dat de Belgische hockeyploeg een medaille haalt is praktisch nihil denk ik, dan is de kans bij de voetballers nog groter denk ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef rja het volgende:
1 - 1 tegen Duitsland bij het Hockey.
Belgie nog niet uitgeschakeld, geen strafcornerkanon zoals Taekema bij Nederland , die de laatste strafcorner er in schiet
Toch, knap die 1 - 1 tegen Duitsland.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De kans dat de Belgische hockeyploeg een medaille haalt is praktisch nihil denk ik, dan is de kans bij de voetballers nog groter denk ik.
Zeker, het is sowieso al een topprestatie dat het team zich gekwalificeerd heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef rja het volgende:
[..]
Toch, knap die 1 - 1 tegen Duitsland.
Een grootmacht in hockey, die altijd mee doet voor medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |