Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
helemaal niks, er is niks aan de hand en je stelt je aan. Maar aangezien dat niet tot je door wil dringen, is het misschien een goed idee als iemand het je in je gezicht vertelt. Vandaar.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef WalterSobchak het volgende:
volgens mij heb je niet alleen een capsule in je keel, maar ook stront in je ogen.
Tuurlijk kan je wel stikkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Ascension het volgende:
[..]
Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.
Als hij er nu nog zit dan vraag ik mij af wat voor capsule jij ingenomen hebt. Maar een dokter kan helpen, echt waar dat meen ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Ascension het volgende:
[..]
Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.
Ik ga hem PM sturenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:53 schreef WalterSobchak het volgende:
Hij leeft nog!
laatste bezoek: 1 uur, 48 minuten geleden.
Beetje flauw dat hij ons niet even update dan....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:53 schreef WalterSobchak het volgende:
Hij leeft nog!
laatste bezoek: 1 uur, 48 minuten geleden.
Precies, neem even een paar strepsels (zuigen, niet heel proberen door te slikken)...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef Thy... het volgende:
Betekent dit dat je al 36 uur niks gegeten hebt?
Die capsule is allang weg, je slokdarm is gewoon geïrriteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |