Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Ascension het volgende:
Nogmaals is dit echt noodzakelijk en dodelijk ? maar effe serious wat kan een dokter hier dan tegen doen dan ?
Haha dan mag je voortaan net zo gaan praten als Ned in Southpark door een spraakbox tegen je stembanden aan te duwen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.
Nee, mafkees, als het nodig is gaan ze even met een of ander buisje je keel in om het ding eruit te plukken.
Hoe vaak wil je serious zijn? Kanker eens op ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Ascension het volgende:
Maar effe serious kan dit nare gevolgen hebben als die capsule te lang in je keel blijft zitten ? en ik ga alleen naar de dokter als het serious noodzakelijk is. en zelfs dan denk ik dat die eikel me gewoon weer terug naar huis kickt ja zo is mijn huisarts serious !
Hogedrukspuit in je strot duwen en volop aanzetten, dat zal ook vast wel werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.
Nee, mafkees, als het nodig is gaan ze even met een of ander buisje je keel in om het ding eruit te plukken.
Zoek een andere huisarts.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Ascension het volgende:
Maar effe serious kan dit nare gevolgen hebben als die capsule te lang in je keel blijft zitten ? en ik ga alleen naar de dokter als het serious noodzakelijk is. en zelfs dan denk ik dat die eikel me gewoon weer terug naar huis kickt ja zo is mijn huisarts serious !
Nee, srsly!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef Teunebeun het volgende:
Ben je serieus?Of heb je een paar capsules te veel gehad
Nu moet ik mij weer gaan schamen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef fotostarter het volgende:
HOAX, dat ding is binnen no-time opgelost. En niet alleen door maagzuren
Ik ben ook bloedserieus. Ga naar de huisarts. Srsly.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben bloedserious mensen en ik wou dat jullie dat ook waren want die capsule is nog steeds niet weg.
je hebt hopelijk wel een goede uitvaartverzekering?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben bloedserious mensen en ik wou dat jullie dat ook waren want die capsule is nog steeds niet weg.
En een testament? Je moet wel regelen wie er voor je huisdiertjes gaat zorgen e.d.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:20 schreef WalterSobchak het volgende:
je hebt hopelijk wel een goede uitvaartverzekering?
Ik ben serineus nou goed hup naar de dokter jij!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ben ook bloedserieus. Ga naar de huisarts. Srsly.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |