Dat heb ik ook vaak om deze tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:27 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Dus. Nu zie ik wel wat bewegen![]()
Heb kofie nodig denk ik, mijn brein weigert dienst![]()
Thanks nachtzuster, toffe naam trouwens
Mooi!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:35 schreef Rotzooi het volgende:
Tof, heb url gebruikt en hij doet het
Wel waar ik woon is het niet zo laat (19:35), maar koffie zou wel prettig zijn ja![]()
Nu volg ik het even niet hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:39 schreef Rotzooi het volgende:
@nachtzuster: kan je dat plaatje waarin Flat Eric opstaat met die bril ook maken op 96x96 formaat? Ik zou je erg dankbaar zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[offtopic mode]quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
heul erg offtopic maar ben nou wel nieuwsgierig waar je ongeveer woont![]()
Euhm Flat Eric is the puppet op allebei de plaatjes. Het plaatje waar hij opstaat met bril zou ik graag op formaat 96x96 hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nu volg ik het even niet hoor![]()
Plaatje waar Flat Eric opstaat heeft geen bril op toch?
Welke moet er op 96x96? of allebei?
* nachtzuster gaat koffie zetten![]()
Ach ja die heet zo natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:51 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Euhm Flat Eric is the puppet op allebei de plaatjes. Het plaatje waar hij opstaat met bril zou ik graag op formaat 96x96 hebben![]()
En als je toch bezig bent, schenk mij ook een bakkie leut in s.v.p.
Tof, thanks!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach ja die heet zo natuurlijk![]()
Tis laat hè, hier wel![]()
[ afbeelding ]
+
Wehehe, tis ook vroeg aan de andere kant van de plasquote:
Vroeg of laat, tis maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:09 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Wehehe, tis ook vroeg aan de andere kant van de plas![]()
Hehe, true true.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Vroeg of laat, tis maar hoe je het bekijkt![]()
Ontopic maar weer
Yay dat gaat er al op lijken jaquote:
Thx zusjequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx zusjeen Rotzooi
Rotzooi : kijk er op een later moment naar !
nz ( of anderen ?) feel free
Is dit ongeveer wat je bedoelt?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef Rotzooi het volgende:
[..]
Yay dat gaat er al op lijken jaKun je misschien nog wat aanpassen? Ik had het volgende idee:
Plaatje met bril -> schuift van links naar rechts Plaatje met bri >- armpjes bewegen Plaatje met bril -> schuift naar rechts uit het beeld Plaatje dansend -> puppet danst sequal 2 of 3 keer Plaatje met bril -> schuift van rechts naar links Plaatje met bri >- armpjes bewegen Plaatje met bril -> schuift naar links uit het beeld
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:07 schreef Dagoduck het volgende:
hoi srry dat ik jullie hele gesprek verstoor maar kan iemand voor mij
deze plaatjes achter elkaar plakken met ong. 0.8 seconde er tusse (of 1 sec.):
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Kzal zo wel even kijken of ik hem goed krijg voor Herr Rotzooi
Hey zuske, ja klopt zag ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Ff een vraag: Zag je bij die van mij zwarte stippeltjes ruis aan de rechterkant ?
En zo ja, heb je die weg gehaald ? Ik zie het namelijk wel in mijn posting,
maar niet in Animationshop en in jouw versie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |