'k vind het anders niet storend. Maar ja, wie ben ik?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar Engels zo slecht klinken
Broekie Broekie Broekie Broekie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k vind het anders niet storend. Maar ja, wie ben ik?
Ze hebben natuurlijk nog maar net het land der bekendheid betreden, dus ze zullen nog wel geen taaltraining hebben gehad zoals de meeste bekende Nederlandse dat doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind haar Engels zo slecht klinken
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Château Migraine?
Loop ff je wijnkelder in voor een nieuw flesje.
Totally agree!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ze spreekt heeft ze een muizenstemmetje , als ze zingt is dat stuk beter
Ach, op het moment dat ik op Invoeren klikte wist ik al wel dat die reactie er zou komenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Broekie Broekie Broekie Broekie?
(sorry, gemeen... kVind je best aardig, weet je wel he?)
*aait*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, op het moment dat ik op Invoeren klikte wist ik al wel dat die reactie er zou komen
waarom moet een vrouw daar jalours op worden, als het nou je vriendje wasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Awwww, mn vriendinnetje is jaloers... Ik flirt te veel in t rond, ze is bang me kwijt te raken... awwwww, lief meisje...
Jij was er dus? Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb trouwens de EW strooifoto verstuurd naar een vriendin (Brenda, mede-eerste-bankgaste, kon er niet bij zijn bij de BBQ) en ze is er erg blij mee!
Nog gegadigden voor die strooifoto's? Tjitse duwde een stapel in ons handen afgelopen vrijdag aan t eind v/d BBQ, hopend dat we er anderen blij mee konden maken
Ommmdat ze ook een beetje mijn vriendinnetje is...?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom moet een vrouw daar jalours op worden, als het nou je vriendje was
Ja, ik was dat meiske met witte rok (dikke reet), zwart vest, lang donker haar, en zoals ik terugzag op mn film, hele grote wallen onder mn ogen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jij was er dus? Dat wist ik helemaal niet
Daar hadden ze hier ooit een smiley voor, maar 'k zie hem er niet meer tussen staan.quote:
Oa donker, onweer, hoogtevrees, muizen, liften en achtbanen in het donker (maar de meeste winnaars hebben meerdere angsten)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
Welke angsten hebben we nou trouwens?
In ieder geval hoogtevrees en ik meen me te herinneren dat er gisteren een dame was die bang was voor muizen, maar wat hebben de andere drie voor angsten?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:32 schreef Feivel1 het volgende:
'Welkom bij weer een nieuwe aflevering van Broekie zoekt vrouw, vandaag te gast: Jannekje7" gnagnagna..
muisje-eliza was erookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jij was er dus? Dat wist ik helemaal niet
Hoe controleren jullie of ze die angst echt hebben, blind vertrouwen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oa donker, onweer, hoogtevrees, muizen, liften en achtbanen in het donker (maar de meeste winnaars hebben meerdere angsten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |