Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog een keer dat de keuken op andere plek komt te staan.
Sommige clips zijn nu eenmaal zo geniaal dat je ze wel moet bekijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kijk dus echt nooit clips... waarom muziek-tv als je radio hebt?
YouTube FTW!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
En dat geldt voor die van Weezer dus zeer zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige clips zijn nu eenmaal zo geniaal dat je ze wel moet bekijken.
Dat weet ik dus niet, want ik kijk nooitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sommige clips zijn nu eenmaal zo geniaal dat je ze wel moet bekijken.
aha, okay. Toch even snel op Wiki gekeken wat het precies is een Altviool.quote:
quote:De altviool is een gestreken snaarinstrument en is het oudste lid van de vioolfamilie, waartoe ook de viool en de cello behoren.
Nou, ff opzoeken op youtube danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
En dat geldt voor die van Weezer dus zeer zeker.
Zie http://www.youtube.com/user/weezer
En weer een zieltje gewonnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohneee, al die vage youtubefilmpjes!!
Wel knap gedaan moet ik zeggen
Ho ho, voor die clip he...quote:
En daar woon je dan nu een week? Is dat wel handig met je werk? En is Michel ook mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
op de hondjes van mn tante passen voor anderhalve week
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En daar woon je dan nu een week? Is dat wel handig met je werk? En is Michel ook mee?
En bedankt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
'k weet niet meer met wie ik het hier laatst had over nummers die "verpest" zijn doordat anderen er een andere tekst op zijn gaan zingen (Alphabeat - Fascination -> Masturbation, Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough -> Lavalamp etc), maar dit is er dus één van.
Paar studenten vonden het leuk om er Broekie, Broekie, Broekie van te maken elke keer dat ze hem hoorden.
Lachen toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
'k weet niet meer met wie ik het hier laatst had over nummers die "verpest" zijn doordat anderen er een andere tekst op zijn gaan zingen (Alphabeat - Fascination -> Masturbation, Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough -> Lavalamp etc), maar dit is er dus één van.
Paar studenten vonden het leuk om er Broekie, Broekie, Broekie van te maken elke keer dat ze hem hoorden.
Zo was het alleen niet bedoeld, de betreffende studenten kennendequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lachen toch?
Als t nou een keislechte plaat was waarop ze je naam gebruikten... maar nee, dit klinkt wel lekker. Beschouw het als een eerbetoon
Begin er nu wel over te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Uh... wat is dat?
(héb ik wel vrouwelijke eigenschappen eigenlijk...?)
Dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zo was het alleen niet bedoeld, de betreffende studenten kennende
Dank jequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin er nu wel over te twijfelen
Ja, da's idd het leukst aan het nummer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mee eens! Dat viool/cello-dng maakt het wel apart!
Rihanna klinkt toch beter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest er heel erg aan wennen maar deze combi van Maroon 5 en Rhianna heeft wel een erg fijne plaat opgeleverd
Trouwens, ik ben zelf gepest én pester geweest (tsja..) toen ik jonger was, en de "het kan me echt geen ruk schelen, ik vermaak mezelf toch wel tactiek" was echt de tactiek die het best werktequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus?
Als jij het wel zo opvat, is voor hun de lol er snel af hoorZelf meezingen zo is een goed idee!
[..]
Toevallig heb ik van allebei de albums gewonnen bij 3FM. Die van Maroon 5 heb ik nog wel een aantal keer geluisterd (met onder meer de Rihanna-loze versie van deze plaat), maar het album van Rihanna heb ik nog niet eens als onderzetter gebruikt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest er heel erg aan wennen maar deze combi van Maroon 5 en Rhianna heeft wel een erg fijne plaat opgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |