Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Democratisch gekozen , helaas voor chrisz2k
We geven hem het voordeel van het twijfel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.
Gaat Chris dan alsnog, als hij dat wil?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
Bij deze wil ik iedereen die op me gestemd of een t heeft bedanken. Zonder jullie was dit nooit gelukt !
Op naar een KLB-paradijs !
Ik heb nog even een foto gemaakt van mij en mn vrienden die iedereen bedankt (hebbeding)
[ afbeelding ]
Dat gebeurd sowieso niet publiekelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
ik vind wel dat jullie D_B nu een eerlijke kans moeten geven.
En dus niet meer publiekelijk afvallen en zulks.
(dit is voor de crew he)
Good luck!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
Bij deze wil ik iedereen die op me gestemd of een t heeft bedanken. Zonder jullie was dit nooit gelukt !
Ik heb nog even een foto gemaakt van mij en mn vrienden die iedereen bedankt (hebbeding)
[ afbeelding ]
Hij krijgt zeer eker een eerlijke kans, en we vallen nooit crew af publiekelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
http://forum.fok.nl/topic/1178738quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Want de crew is één blok, en óf samen naar de overwinning óf samen ten onder.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij krijgt zeer eker een eerlijke kans, en we vallen nooit crew af publiekelijk.
Die eerlijke kans is zojuist in gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
Ga anders meteen door naar GS. De mazzel he !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
Juicyhil --> ONZ
zijn genoeg voorbeelden waarbij er even nageschopt wordtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Want de crew is één blok, en óf samen naar de overwinning óf samen ten onder.
Sssssst!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn genoeg voorbeelden waarbij er even nageschopt wordt
zoveel meer zijn dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben eens ff aan het testen met de knoppen, maar het is best lastig
zwaar werk is mod zijn.. hup naar FCquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een held, hopelijk komt onze Ananas ook nu nog terug!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft zich godsonmogelijk gemaakt tegenover zijn huidige collega´s. Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
Waar is de stream van jou en je paal?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die eerlijke kans is zojuist in gegaan.
Is al gezet. Toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef gers het volgende:
maar wanneer komt het eerste slotje van de boswachter?
Geef mij eens toegang.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef remlof het volgende:
Hey bosdinges: http://forum.fok.nl/topic/1178738
Eerst naar FC, inlezenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef remlof het volgende:
Hey bosdinges: http://forum.fok.nl/topic/1178738
quote:
quote:
Goeie verliezer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wees maar gerust, zodra Boswachter faalt neem ik het over!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg vleermuis. Ga eens terug naar je hol a.u.b.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Janetje het volgende:
Ik heb er nog flink wat in te halen..
Tsja, nu is het niet leuk meer zeker, kun je zien waar we dagelijks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Wat een tyfuszooi, dit is niet grappig meer.Weet nu ook waarom het bekend moest worden als alle mods er waren.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Zonder overleg ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je mag mijn vakantietijd opvullen.
Niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef koemleit het volgende:
vraag me ook af of D_B zich aan z'n belofte gaat houden om gewoon evenveel topics te blijven openen.
moet jij niet 140 topics sluiten ATM?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]wat lief.
Je mag mijn vakantietijd opvullen.
He's back!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHA BOSWACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgende week dus op z'n laatstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef yvonne het volgende:
Ja kap maar met baggeren, D_B is al naar bed
Slechte mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef yvonne het volgende:
Ja kap maar met baggeren, D_B is al naar bed
Thanx jongquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHA BOSWACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoelaat ga jij naar bed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, een KLB mod die om 22 uur in z'n nest ligtquote:
Need help? Just call the police.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, een KLB mod die om 22 uur in z'n nest ligt
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hebben jullie speciale mod-shifts?
Niet in het mod-gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?
Kan hij lopen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?
Ik had hem open gelaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Het_Biertje het volgende:
klote ziggo
dit was een serieus topic trouwens
Nee was bagger, want hier lag het er niet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Het_Biertje het volgende:
klote ziggo
dit was een serieus topic trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |