Ik denk 't ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef -J-D- het volgende:
Ik denk dat ik best kans maak
Zei yvonne of remlof in het vorige topic.quote:
21.30quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
20:00
OMG. Worden er linten doorgekniptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
21.30
20.00 was niet haalbaar, de mods van KLB willen er wel zelf bijzijn om hun nieuwe collega te verwelkomen, en Ondeugend komt paaldansen.
Ja je doet maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Zal ik de tijd in de OP zetten bosdude?
Doe dat ! Fijn die proactief denkende adminsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef yvonne het volgende:
Zal ik de tijd in de OP zetten bosdude?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Doe dat ! Fijn die proactief denkende admins
Even over je onderschrift.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Gezellig! De pinda's staan al klaar.
Soort troost omdat je het niet wordt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even over je onderschrift.
Zullen we dat na 21:30 doen ?
Ik zoek nog een evt. troostmeisje jaquote:
Sorry, ik had al met Chris2k afgesproken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zoek nog een evt. troostmeisje jaAls zij niet wil, ben jij nog beschikbaar ? (ook bij een victory uiteraard)
Mooi net voor mijn avonddutje dus, dan kan ik het nog net meemaken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
21.30
20.00 was niet haalbaar, de mods van KLB willen er wel zelf bijzijn om hun nieuwe collega te verwelkomen, en Ondeugend komt paaldansen.
Misschien een trio om het te vieren dan ? Om eensgezindheid te benadrukken ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik had al met Chris2k afgesproken.
Niet iedereen. De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef yvonne het volgende:
Wat is dat toch met 21.30 dat iedereen naar z'n nest gaat?!
Dan gaat boswachter paaldansen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er om 21:30 dan?
De verkiezing is al klaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
Kan deze verkiezing niet even op de FP gezet worden ?
Having a life,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:29 schreef yvonne het volgende:
Waarom lig jij in godsnaam zo vroeg in je nest?!
*zucht*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar Juup is het toch al geworden????
Hoelaat kunnen we de uitslag eigenlijk verwachtenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat kunnen we de uitslag eigenlijk verwachten![]()
![]()
21.30
Zorg jij nou maar dat mijn eten vanavond op tijd klaar staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
![]()
21.30
Napraattopic![]()
Inspiratie opgedaan in Kreator z'n-ik-wil-ook-graag-admin-worden huiltopic ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat er iets mis is gegaan, ik heb nog geen PM?
Doe voor mij Tsja siu met bami aub?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
![]()
21.30
Napraattopic![]()
Ik wil geen admin of moderator worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:28 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Inspiratie opgedaan in Kreator z'n-ik-wil-ook-graag-admin-worden huiltopic ?
Je haalt er de "grapjes" vandaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil geen admin of moderator worden?
Ja, je moet wel een rocket scientist zijn om zoiets te kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Je haalt er de "grapjes" vandaan.
Wat jij vind is vrij irrelevant.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef right_turn het volgende:
Ik vind dat als den_boswachter het niet wordt, dat Chris2k zjin positie aan hem moet afstaan. Doet hij dat niet dan is het duidelijk dat hij niets van KLB begrijpt en is zijn positie als mod onhoudbaar![]()
Ik vind dat mensen die onderstreept posten gewoon niet serieus genomen mogen worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef right_turn het volgende:
Ik vind dat als den_boswachter het niet wordt, dat Chris2k zjin positie aan hem moet afstaan. Doet hij dat niet dan is het duidelijk dat hij niets van KLB begrijpt en is zijn positie als mod onhoudbaar![]()
Oh, ik was harinkjes halenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat er iets mis is gegaan, ik heb nog geen PM?
Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het levenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:33 schreef right_turn het volgende:
Ow noezzz... That will do it!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het leven
En dat geldt ook voor die schuinschrijfkneus
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, als je niet kapt met dat achterlijke posten, ban ik dit account en moet je voor straf met die andere naam verder door het leven
Geef mij die knopjes voor 2 dagen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt gewoon alle schuinschrijfzooi verwijderen hoorquote:
Heil!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik had al met Chris2k afgesproken.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een PM van Yvonne en Remlof dat ik de nieuwe mod van KLB ben geworden![]()
Dank jullie lieve admins
Tuurlijk, een Poolse klapmongool als mod..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een PM van Yvonne en Remlof dat ik de nieuwe mod van KLB ben geworden![]()
Dank jullie lieve admins
Wie ben je trouwens, ik heb je de laatste maand hier niet eens gezien?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Dank jullie lieve admins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wie ben je trouwens, ik heb je de laatste maand hier niet eens gezien?3 weken , waarom denk je dat ze me een week vroeger unbannen , zit een reden achter klapjostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
3 weken , waarom denk je dat ze me een week vroeger unbannen , zit een reden achter klapjosti
Zeg, je bent zo weer gebanned hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:52 schreef postmortum het volgende:
Dank jullie lieve admins
tis een garpjequote:
Eindelijk is ie terug en wil je hem weer weg sturen. Dan had je hem gewoon een paar dagen langer moeten bannenquote:
Ga weg met je garpjes en neem een ander account met postmortem goed geschrevenquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg met je garpjes en neem geen ander account met postmortem goed geschreven
Eigenlijk hoop ik dat DJBoswachtertje de mod word. Wat zal dat fijn samenwerken worden tussen hem en de rest.quote:
Ik ben dan super blij heb ik gelijk een paar frikadellen gewonnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat DJBoswachtertje de mod word. Wat zal dat fijn samenwerken worden tussen hem en de rest.
Wauw men, wat een wonderlijk en fanfuckingtastic moment dudequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ben dan super blij heb ik gelijk een paar frikadellen gewonnen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wauw men, wat een wonderlijk en fanfuckingtastic moment dude
die bestaat al , das een kloon van viking84 , die mij nadoetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga weg met je garpjes en neem een ander account met postmortem goed geschreven
Dat doen ze alleen maar bij baggeraarsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
die bestaat al , das een kloon van viking84 , die mij nadoetdoen jullie geen kloontjek meer
Joekskapel is beter dan een orgelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:26 schreef postmortum het volgende:
Ik heb de joekskapel al naar Roermond gestuurd , voor de Hollanders de joekskapel = hetzelfde als kleintje pils maar dan voor Limburgers
als hij het wordt gaan we van de week in polonaise , van het station naar roercenter, naar ourlet centre en dan door de AH XL weer terug via de roertunnel naar het stationquote:
Krijg ik dan ook de frikadellen die ik dan gewonnen heb?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
als hij het wordt gaan we van de week in polonaise , van het station naar roercenter, naar ourlet centre en dan door de AH XL weer terug via de roertunnel naar het station
Dan gaan we met z'n alle naar Yvonne en Dannyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Als de-boswachter vanavond geen mod wordt dan komt er een revolutie!
]quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook de frikadellen die ik dan gewonnen heb?
Dan schakelen we Jos van Rey in , de zonnegod uit Remunjquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
Als de-boswachter vanavond geen mod wordt dan komt er een revolutie!
zolang je maar een rokje aanhebt zonder slipjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef ondeugend het volgende:
Shit al 3 keer vet wreed van de paal geflikkerd...
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wisselen jullie anders gewoon elkaars mailadressen uit en ga msnen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd omdat je weet dat boswachter mod wordt?
Dat zal niemand iets verbazen.quote:
ik ben weg uit dit topic , lees het later wel weer , ga ff naar het viva forumquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.
Baggeraar is mijn tweede naamquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen vervelend dat een nietszeggende fag hier dit topic vol loopt te spammen met niets dan bagger.
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, wat gebeurt er als onze DJ mod wordt terwijl hij een fundamenteel verschil in inzicht heeft over hoe er gemod moet worden in de breedste zin van het woord?
dj laat alles open , rest sluit alles , rellen in de crewquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, wat gebeurt er als onze DJ mod wordt terwijl hij een fundamenteel verschil in inzicht heeft over hoe er gemod moet worden in de breedste zin van het woord?
Zoals yvonne al zei:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:54 schreef Emimich het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou "zou laten winnen" Degeen met de meeste stemmen wint, wie het ook is.
Moet ik het nou 97876x herhalen?
die dj dumpt waarschijnlijk toch alles van achter de schermen in klbquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Schuin schrijven is tegen de FOK! regels? Laat mij die regels eens zien dan
quote:Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Banquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Schuin schrijven is tegen de FOK! regels? Laat mij die regels eens zien dan
+ 1 kwaliteit Yvonnequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje: "Wat houdt storend gedrag in?". Er kunnen zoveel dingen storend zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Jouw schrijfwijze is je gedrag, mijn avatar is geen gedrag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Schuin schrijven is helemaal niet storend. Als je je al aan zoiets kan storen moet je even langs de psycholoog. Die kan je helpen
Ik zou ook kunnen zeggen dat ik me stoor aan je Beau avatar, krijg je dan ook een ban?
Alles is relatief.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje: "Wat houdt storend gedrag in?". Er kunnen zoveel dingen storend zijn.
Het hoort wel bij je karakterquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jouw schrijfwijze is je gedrag, mijn avatar is geen gedrag.
Dan vraag je toch een ban aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het feit dat jij je avatar behoudt zou ik storend gedrag kunnen vinden.
Wat jij vindt doet er niet toe tho.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het feit dat jij je avatar behoudt zou ik storend gedrag kunnen vinden.
Inclusief de admins en sommige modjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Verder ingaande op de regel "Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post." levert op dat de helft van FOK! ondertussen gebanned zou moeten zijn.
Ja, maar niet voor koorknaapjes. Hup vort!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:18 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Valt er hier nog wat te rellen ?
Als we ervan uitgaan dat die DJ wint?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker nu eens op kut user. Door flikkers zoals jij hebben we nu een kut mod in KLB.
Ik heb wel op de DJ gestemd jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker nu eens op kut user. Door flikkers zoals jij hebben we nu een kut mod in KLB.
Door de MODSquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:29 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe is Juup eigenlijk modje geworden? Stond toch mijlenver achter in de tussenstanden?
Ik heb geen zin om al die kenkertopics door te lezen, jeweets.
Dus dat stemmen was gewoon voor die ene dj's stijve plassert?quote:
Alleen B&H begreep ik. Juup is in plaats van tonks gekomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:31 schreef postmortum het volgende:
ff tussendoor , stopt biogarde alleen op B & H of ook op KLB ?
Ik zou hem wel missen hiet
Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:55 schreef Juup© het volgende:
Nog 35 minuten [ insert tromgeroffel ]
Je krijgt 35min om je bagger klaar te zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?
ze worden niet gesloten omdat de boswachter wint en die gezellig mee gaat baggerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heb al een aantal bagger topics klaar staan onder tabjes, ik hoef alleen maar op "Invoeren" te drukken. Eens kijken hoe snel de nieuwe mod ze sluit.
Is zo'n duracell konijntje en die houdt het wel zolang uit denk ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet die vent nu 35 minuten op die trommels rammen?
Of de bestaande.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ja, ik heb al een aantal bagger topics klaar staan onder tabjes, ik hoef alleen maar op "Invoeren" te drukken. Eens kijken hoe snel de nieuwe mod ze sluit.
Dat lijkt me enorm dom,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dj dumpt waarschijnlijk toch alles van achter de schermen in klb
Heftigjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan wordt daar achter de schermen over gediscussieerd.
hmm die laatste eis is dodelijk.....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat lijkt me enorm dom,
[..]
Heftigjes
Hij zal hoe dan ook in ene team moeten kunnen werken.
Voor sommigen wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:14 schreef Ledikant56 het volgende:
[..]
hmm die laatste eis is dodelijk.....![]()
Poll bestaat niet eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Poll: Wie?
Die DJ
Die Chriz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? klik dan hier
Ik kreeg net een PM van een Admin dat jij een kneus bent.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Emimich het volgende:
Ik kreeg daarnet een PM van een mod dat de-boswachter de nieuwe mod wordt!
Heb jij daar een PM voor nodig om dat te beseffenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kreeg net een PM van een Admin dat jij een kneus bent.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel grappig als tegenreactie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij daar een PM voor nodig om dat te beseffen
Wacht maar, over 2 minuten zien we het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gokken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wacht maar, over 2 minuten zien we het wel.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:30 schreef yvonne het volgende:
De_Boswachter mod op Klaagbaak
[ afbeelding ]
Na een zenuwslopende telling, is met 44 tegen 40 stemmen gekozen voor
De_Boswachter.
Hij wordt de nieuwe mod op KLB en ik wens hem enorm veel succes.
Je had hem ook wel ff kunnen afdrogen.quote:
Over een maandje mag hij als db er mee stoptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef koemleit het volgende:
hoe laat komt chriz hier met z'n eigen telling beweren dat hij gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef yvonne het volgende:
Voor D_B:
http://forum.fok.nl/topic/1178738
Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Democratisch gekozen , helaas voor chrisz2k
We geven hem het voordeel van het twijfel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.
Gaat Chris dan alsnog, als hij dat wil?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeker jammer, maar er is een eerlijke strijd gevoerd en wie weet geeft D_B er na een maand al de brui aan.
graag gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
Bij deze wil ik iedereen die op me gestemd of een t heeft bedanken. Zonder jullie was dit nooit gelukt !
Op naar een KLB-paradijs !
Ik heb nog even een foto gemaakt van mij en mn vrienden die iedereen bedankt (hebbeding)
[ afbeelding ]
Dat gebeurd sowieso niet publiekelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
ik vind wel dat jullie D_B nu een eerlijke kans moeten geven.
En dus niet meer publiekelijk afvallen en zulks.
(dit is voor de crew he)
Good luck!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
Bij deze wil ik iedereen die op me gestemd of een t heeft bedanken. Zonder jullie was dit nooit gelukt !
Ik heb nog even een foto gemaakt van mij en mn vrienden die iedereen bedankt (hebbeding)
[ afbeelding ]
Hij krijgt zeer eker een eerlijke kans, en we vallen nooit crew af publiekelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
http://forum.fok.nl/topic/1178738quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:34 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Want de crew is één blok, en óf samen naar de overwinning óf samen ten onder.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij krijgt zeer eker een eerlijke kans, en we vallen nooit crew af publiekelijk.
Die eerlijke kans is zojuist in gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
Ga anders meteen door naar GS. De mazzel he !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
Juicyhil --> ONZ
zijn genoeg voorbeelden waarbij er even nageschopt wordtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Want de crew is één blok, en óf samen naar de overwinning óf samen ten onder.
Sssssst!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn genoeg voorbeelden waarbij er even nageschopt wordt
zoveel meer zijn dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben eens ff aan het testen met de knoppen, maar het is best lastig
zwaar werk is mod zijn.. hup naar FCquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een held, hopelijk komt onze Ananas ook nu nog terug!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft zich godsonmogelijk gemaakt tegenover zijn huidige collega´s. Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:35 schreef koemleit het volgende:
(dit is voor de crew he)
Waar is de stream van jou en je paal?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die eerlijke kans is zojuist in gegaan.
Is al gezet. Toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:38 schreef gers het volgende:
maar wanneer komt het eerste slotje van de boswachter?
Geef mij eens toegang.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef remlof het volgende:
Hey bosdinges: http://forum.fok.nl/topic/1178738
Eerst naar FC, inlezenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:44 schreef remlof het volgende:
Hey bosdinges: http://forum.fok.nl/topic/1178738
quote:
quote:
Goeie verliezer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Wees maar gerust, zodra Boswachter faalt neem ik het over!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg vleermuis. Ga eens terug naar je hol a.u.b.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:08 schreef Janetje het volgende:
Ik heb er nog flink wat in te halen..
Tsja, nu is het niet leuk meer zeker, kun je zien waar we dagelijks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
Wat een tyfuszooi, dit is niet grappig meer.Weet nu ook waarom het bekend moest worden als alle mods er waren.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Zonder overleg ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je mag mijn vakantietijd opvullen.
Niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef koemleit het volgende:
vraag me ook af of D_B zich aan z'n belofte gaat houden om gewoon evenveel topics te blijven openen.
moet jij niet 140 topics sluiten ATM?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]wat lief.
Je mag mijn vakantietijd opvullen.
He's back!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHA BOSWACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgende week dus op z'n laatstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef yvonne het volgende:
Ja kap maar met baggeren, D_B is al naar bed
Slechte mod.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:30 schreef yvonne het volgende:
Ja kap maar met baggeren, D_B is al naar bed
Thanx jongquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
HAHAHA BOSWACHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoelaat ga jij naar bed?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, een KLB mod die om 22 uur in z'n nest ligtquote:
Need help? Just call the police.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, een KLB mod die om 22 uur in z'n nest ligt
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hebben jullie speciale mod-shifts?
Niet in het mod-gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?
Kan hij lopen dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij loopt toch al wat langer mee dan vandaag?
Ik had hem open gelaten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Het_Biertje het volgende:
klote ziggo
dit was een serieus topic trouwens
Nee was bagger, want hier lag het er niet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Het_Biertje het volgende:
klote ziggo
dit was een serieus topic trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |