Oh? Dus niet voor een specifiek product van de MM?quote:
Nee van toys'r'us, Mediamarkt bonnen dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:27 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Oh? Dus niet voor een specifiek product van de MM?
Zat ik aan te denken, maar denk niet dat het zo werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Dennis101 het volgende:
Om dan maar even te stoken, waarom koop je niet iets van 400 euro en ruil je het om? scheelt jou 50 euro!
Ik weet het wel heel zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Zat ik aan te denken, maar denk niet dat het zo werkt.
Hoeft niet, normaal zijn ze makkelijk met geld terug bij de mediamarkt, maar best kans dat als ze zien dat je met kadobonnen betaald hebt, je alleen een tegoedbon terug krijgt.quote:
Daarom denk ik dat het zo niet werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeft niet, normaal zijn ze makkelijk met geld terug bij de mediamarkt, maar best kans dat als ze zien dat je met kadobonnen betaald hebt, je alleen een tegoedbon terug krijgt.
Nee dat werkt zo niet, je koopt het, brengt het terug en de (on)vriendelijk mevrouw van de infobalie geeft je ¤400 handje contantje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeft niet, normaal zijn ze makkelijk met geld terug bij de mediamarkt, maar best kans dat als ze zien dat je met kadobonnen betaald hebt, je alleen een tegoedbon terug krijgt.
Ja, dit werkt meestal zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee dat werkt zo niet, je koopt het, brengt het terug en de (on)vriendelijk mevrouw van de infobalie geeft je ¤400 handje contantje.
Edit: Om het iets geloofwaardiger te maken, ik werk er.
In het ergste geval krijg je een tegoedbon. Weinig verandering van de situatie dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:02 schreef OG-Loco het volgende:
Ik denk dat met ¤ 400,- de gok iets te groot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |