Excelsior 31 oid? Of Germanicus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond alweer, toch?
Donald met de kicksen van Marcoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef koningdavid het volgende:
Nieuw item op Ajax.tv (inclusief een melige Rommedahl)
Hoezo dat? Adidas is toch gewoon de sponsor?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook een filmpje van was gemaakt als het om Adidas schoenen ging.
Nee, Perez is op z'n best als hij invalt. Die gaat nog een hoop goals maken en assists geven. Meer dan Aissati verwacht ik..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe.
Is Perez niet gewoon overbodig bij Ajax?
Ja, vooral bij de reserves gok ik zo. Goed, ik ben niet echt blij met deze 'aanwinst', maar hoop er dan maar het beste van; hup Oleguer dus..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Ze hebben toch ook samen bij Barca gespeeld?
School. Tis half juli geweest man!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef JeroenV het volgende:
Is die oefenwedstrijd nog ergens te volgen? Ik verveel me op school
Ik zeg, goed bezigquote:Ajax heeft met FC Barcelona een akkoord bereikt omtrent de overgang van Oleguer Presas Renom naar de Amsterdammers. Ajax moet 3 miljoen euro op de bankrekening van Barca leggen voor de Spanjaard.
Ok, niks gezegd. Waar zit je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zit in t buitenland voor uitwisseling, laatste week
Misschien via Coevorden FM ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijft de vraag, is dat ergens te volgen straks?
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ikquote:
Ja maar volgens iedereen op fok mag het wat kosten want 'het kapitaal moet op het veld staan'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ik
En aan de andere kant is 5,25 miljoen max voor een goede verdediger beter te rechtvaardigen dan die 16+ voor een talent met 1 goed seizoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ik
Dat is vast wel goed toeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |