Och, boeiend. Nog niet eens tien dagen training achter de rug, fantasie-opstelling en weet ik wat al niet meer. Als Waterlooville 0-0 speelt tegen Liverpool ofzo vinden we het prachtig, en aan de hand van de eerste de beste twee oefenduels van Ajax tegen Noordwijk en Germanicus worden de meest wilde conclusies getrokken. Gewoon lekker doorgroeien de komende weken naar een niveau dat nodig is om kampioen te worden, het team opbouwen, fysiek in orde zijn en er een echte ploeg van maken. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef oYo het volgende:
Nou matig was het, hoorde ik. Cvita scoorde paar keer maar miste verder ook veel. rest so and so...
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik mag hopen dat niemand in de Arena straks met een Spaanse vlag gaat zwaaien om Oleguer te verwelkomen.
Breng 414 elite nou niet op ideeenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik mag hopen dat niemand in de Arena straks met een Spaanse vlag gaat zwaaien om Oleguer te verwelkomen.
Spaanse vlag met KUDELSTAART erop.quote:
hehequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:32 schreef Cruoninga het volgende:
Nogal logisch, buiten Spanje wordt ie nogal gehaat. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Er staan wel veel Olegure blunder filmpjes online
Ben net wezen kijken. Aissati speelde goed de eerste helft samen met Sarpong op 't middenveld. Cvitanich ook, je kan goed zijn dat hij een neusje voor de goal heeft en kopsterk is (bij de eerste goal).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:27 schreef Triptamine het volgende:
Hoe speelde Aissati? En leuk voor Dario dat ie er meteen twee scoort, hoe speelde hij?
(niet kunnen zien)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogal logisch, buiten SpanjeCatalonië wordt ie nogal gehaat. Dan krijg je dat.
quote:Oleguer vooral bekend als politicus
Door EDWIN WINKELS
BARCELONA - Als er één stad bovenaan het verlanglijstje van Oleguer Presas stond om er eens een tijdje te wonen, dan zal dat waarschijnlijk Amsterdam zijn geweest.
Het zal ook een van de redenen zijn dat hij er weinig moeite mee heeft een stapje terug te doen, zijn geliefde en grote FC Barcelona te verlaten en voor Ajax te tekenen, nadat beide clubs gisteren al tot een akkoord kwamen.
Ajax moet drie miljoen euro aan Barça betalen voor de 28-jarige verdediger en afhankelijk van de resultaten in de komende drie jaar - als de Amsterdammers zich wel of niet voor de Champions League plaatsen - kan daar nog eens 2,25 miljoen bijkomen.
Ook de overeenkomst met de speler zelf zal geen problemen opleveren, omdat hij met een salaris van iets meer dan een miljoen euro per jaar niet tot de grootverdieners in het Camp Nou behoorde.
Nu gaat Oleguer (spreek uit Oeleg-é) niet alleen naar Ajax omdat hij Amsterdam zo leuk vindt. Middenvelder Gabri was bij Barça al een van zijn beste vrienden en het kunnen trainen onder coach Marco van Basten is een extra motivatie. Bovendien lijkt hij in de Arena te kunnen rekenen op een basisplaats, waar hij in Barcelona het afgelopen seizoen vooral op de bank of - met een gebroken hand - in de ziekenboeg zat. De verdediger deed in totaal in slechts zeventien wedstrijden mee.
Enkele seizoenen lang heeft Oleguer, die debuteerde onder Louis van Gaal, een betrouwbaar centraal koppel achterin gevormd met Puyol, daarna verdween hij geleidelijk naar de rechtsbackpositie, waar hij met de Italiaan Zambrotta om een plaats vocht. Voor dit seizoen heeft Barça rechtsachter Dani Alvés van Sevilla aangetrokken, met 30 miljoen euro de duurste aankoop en een zekere basisspeler.
Tijd dus voor Oleguer om te vertrekken, nadat hij in 2001 voor 750.000 euro bij Barça terechtkwam, afkomstig van Gramenet, een clubje uit een voorstad van Barcelona. Zelf wilde de speler gisteren nog niets over zijn transfer zeggen, in afwachting van het defintieve akkoord met Ajax. Daarom trainde hij nog altijd mee met de Barça-selectie, die maandag in Schotland voor een trainingskamp neerstreek.
Oleguer heeft in en buiten Barcelona echter meer faam verworven buiten het veld dan daar binnen. Niet door nachtelijke uitspattingen of iets dergelijks, maar door zijn politieke overtuigingen, waardoor hij buiten Catalonië op helse fluitconcerten in de stadions kon rekenen.
Hij is fel voorstander van de onafhankelijkheid van Catalonië, zijn beste vrienden zitten in de krakersbeweging en hij steunt talloze projecten voor de armen in alle delen van de wereld, van een achterstandswijk in Barcelona tot een dorpje in Afrika.
De rebelse Mexicaanse commandant Marcos heeft hem eens uitgenodigd een benefietwedstrijd te spelen voor Chiapas. En hij aarzelde niet een opiniestuk in een krant te schrijven waarin hij pleitte voor de vrijlating van een ETA-terrorist die in hongerstaking was.
Enkele jaren geleden rezen er twijfels of Oleguer, geboren en opgegroeid in Sabadell, op 20 kilometer van Barcelona, wel voor de Spaanse selectie wilde uitkomen, iets waar hij zich nooit publiekelijk over heeft uitgelaten, ook al omdat hij nooit voor een interland is opgeroepen.
Zijn kledingsponsor Kelme vond het echter voldoende aanleiding om het contract te breken. ,,We sponsoren een voetballer, geen politicus,'' was het argument van de firma.
In 2006 publiceerde hij samen met een bevriende dichter een boek met zijn belevenissen en gedachten rond de viering van het kampioenschap van Barça, maar daarin schrijft hij niet alleen over voetbal: hij maakt talloze zijsprongen naar de strijd tegen dictator Franco of de oorlog in Irak.
'De weg naar Itaca', heet het boekje, refrerend aan de mythologische reis naar het Griekse eiland, een reis zonder einde en vol avonturen en obstakels.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:39 schreef D.zire het volgende:
Rommedahl is jarigOh oh oh wat een geweldige gozer is die Rommedahl toch. Als hij niet verhuurt of verkocht word dan zet ik hem op mijn shirt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef koningdavid het volgende:
Nieuw item op Ajax.tv (inclusief een melige Rommedahl)
Dat was met een andere voorzitter ook gebeurt hoor, hij tovert dat geld niet uit zijn eigen zak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, de maximale uitgave voor aankopen schiet zomaar omhoog
Oleguerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oleguer heeft in en buiten Barcelona echter meer faam verworven buiten het veld dan daar binnen. Niet door nachtelijke uitspattingen of iets dergelijks, maar door zijn politieke overtuigingen, waardoor hij buiten Catalonië op helse fluitconcerten in de stadions kon rekenen.
Hij is fel voorstander van de onafhankelijkheid van Catalonië, zijn beste vrienden zitten in de krakersbeweging en hij steunt talloze projecten voor de armen in alle delen van de wereld, van een achterstandswijk in Barcelona tot een dorpje in Afrika.
De rebelse Mexicaanse commandant Marcos heeft hem eens uitgenodigd een benefietwedstrijd te spelen voor Chiapas. En hij aarzelde niet een opiniestuk in een krant te schrijven waarin hij pleitte voor de vrijlating van een ETA-terrorist die in hongerstaking was
Right, met Fontein/Jaakke/Van Geel was dit ook gebeurt denk je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was met een andere voorzitter ook gebeurt hoor, hij tovert dat geld niet uit zijn eigen zak.
Dit jaar zeker. Denk jij dat ze het geld in eigen zak steken ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Right, met Fontein/Jaakke/Van Geel was dit ook gebeurt denk je?
Dat zijn volgens mij onzin berichten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En volgens andere berichten verdiende hij 2 miljoen
Ik denk dat het beter is te evalueren na 3 jaar, en niet nu. Als we de komende 3 jaar geen CL halen of kampioen worden is het natuurlijk een zakkengraaier en zulks.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Coronel is gewoon een echte clubman die er niet zit voor de status ala Jaakke
Tsjah en alsnog maakt het geen reet uit als je dat geld terug haalt uit de CL. Wat heb je nu?? 6 keer een miljoen euro aan nutteloze spelers. Kan je beter eentje 2 miljoen betalen en er plezier van hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En volgens andere berichten verdiende hij 2 miljoen
Tuurlijk maakt het wel uit. Als we de CL halen met een salaris van 1 of 2 miljoen scheelt weer een miljoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah en alsnog maakt het geen reet uit als je dat geld terug haalt uit de CL. Wat heb je nu?? 6 keer een miljoen euro aan nutteloze spelers. Kan je beter eentje 2 miljoen betalen en er plezier van hebben.
Als je ipv 1 speler 6 spelers betaalt heb je er 5 miljoen extra lasten bij plus premies en dergelijke!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt het wel uit. Als we de CL halen met een salaris van 1 of 2 miljoen scheelt weer een miljoen.
Klopt maar daar gaat het niet om. Als je Huntelaar voor 1 miljoen per jaar kan houden is dat nog altijd beter dan dat je hem voor 2 miljoen kan houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je ipv 1 speler 6 spelers betaalt heb je er 5 miljoen extra lasten bij plus premies en dergelijke!
het resultaat van z'n werk moeten we nog afwachten idd. maar het ziet er allemaal positief uit en ik heb zijn kop niet meer op tv gezien sinds het befaamde rapport, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is te evalueren na 3 jaar, en niet nu. Als we de komende 3 jaar geen CL halen of kampioen worden is het natuurlijk een zakkengraaier en zulks.
Klopt, maar Van Raaij was ook vaak op tv en die wordt ook op handen gedragen. Het maakt geen zak uit hoe een directeur het doet zolang de resultaten maar goed zijn, daar draait alles om en daar stemmen wij ons humeur op af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
het resultaat van z'n werk moeten we nog afwachten idd. maar het ziet er allemaal positief uit en ik heb zijn kop niet meer op tv gezien sinds het befaamde rapport, dat is een goed teken.
Dat past toch wel een beetje bij jullie vrijzinnige Amsterdammers? Juist wij conservatieve boeren horen daar het meeste moeite mee te hebben.quote:
ALS JE UIT OSS KOMP BEN JE VOOR TOP KANKAHLULquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
Sorry offtopic maar kon het niet laten:
http://www.dumpert.nl/med(...)terdamse_denker.html
Tijdje oud al... kankehlul!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
Ajax lonkt naar Robbie Wieleart. interessant. Zou een goede backup zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:18 schreef Jasza het volgende:
http://www.vi.nl/Weekblad/DezeWeekInVI.htm
Laat TerroRobbie het maar niet horen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef Pritt het volgende:
Het Ajax kanaal kan Ismail niet eens goed spellen, lekkere klungel daar.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Wielaert scoorde voor FC Den Bosch tegen Telstar en ADO. Als jullie het willen weten.
Wielaert? we zouden t niet meer over B-aankopen hebben toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:22 schreef Wooldoor het volgende:
Liever Douglas dan Wielaert maar die heeft zijn contract net verlengd
Doet het al jaren beter dan Vermaelen en Heitinga, hè.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wielaert? we zouden t niet meer over B-aankopen hebben toch?
Dat over z'n abbo bij de VI vind ik wel een beetje onder de gordel hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
Ajax moet eerst maar eens kampioen worden. Ik denk dat Wielaart voor de Eredivisie een prima versterking is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:08 schreef M0NTANA het volgende:
Robbie Wielaart zit bij FCT al aan zijn top, Ajax streeft en hoger niveau na en dus hebben we niets aan hem. Ook niet als backup, want daar horen jeugdspelers te staan en geen dure subtoppers.
Mee eens. Ik kan niet echt zeggen dat ik dolenthousiast word bij het lezen van dit gerucht, maar ik denk dat hij gezien zijn spel van de laatste seizoenen wel een versterking kan zijn. Lindgren werd hier ook onderschat, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax moet eerst maar eens kampioen worden. Ik denk dat Wielaart voor de Eredivisie een prima versterking is.
Nederlands, ervaren, leiderstype. Ik zou hem best willen zien komen.
Rasmus Lindgren heeft nog toekomst, is 23 jaar. Robbie Wielaert wordt dit jaar dertig, wordt niet meer beter.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Mee eens. Ik kan niet echt zeggen dat ik dolenthousiast word bij het lezen van dit gerucht, maar ik denk dat hij gezien zijn spel van de laatste seizoenen wel een versterking kan zijn. Lindgren werd hier ook onderschat, om maar wat te noemen.
Desalniettemin is een directe versterking in de achterhoede wel gewenst, gezien Vermaelen en Vertonghen nog naar de Olympische Spelen gaan en deze jongens (en ook Van der Wiel) nog wel eens tegen een blessure aan willen lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rasmus Lindgren heeft nog toekomst, is 23 jaar. Robbie Wielaert wordt dit jaar dertig, wordt niet meer beter.
quote:'Oleguer wil graag voor Ajax spelen'
Geschreven op woensdag, 23 juli om 08:03
Het heeft er alle schijn van dat Oleguer Presas binnen afzienbare tijd gepresenteerd zal worden als aankoop van Ajax. De Amsterdamse club bereikte dinsdag een akkoord met Barcelona en volgens Danny Blind moeten de persoonlijke eisen van de speler geen probleem vormen. "Hij wil niets liever dan weer voetballen, en ook graag voor Ajax."
"We zijn er met Barcelona uit over de transfersom, dat is stap één", legt de technisch manager uit in de woensdageditie van De Telegraaf. "Dat wil niet zeggen dat we één, twee, drie ook een akkoord hebben met de speler zelf, maar de vooruitzichten zijn goed. Oleguer heeft een indicatie gehad van wat hij kan verdienen."
Barcelona ontvangt drie miljoen euro en nog 2,25 miljoen extra als Ajax het de komende drie seizoenen goed doet in de Champions League. Het enige wat nog ontbreekt, is een persoonlijk akkoord met de 28-jarige verdediger. Bovendien moet de Catalaan nog medisch gekeurd worden voordat de deal definitief is.
"Hij wil niets liever dan weer voetballen, en ook graag voor Ajax. Woensdag pakken we de gesprekken met de speler op. En hopelijk kan hij snel aansluiten. Huren was voor Barcelona geen optie. En als je iemand voor een aanzienlijke som koopt, leg je hem niet voor één of twee jaar vast", aldus Blind.
Oleguer was onder Frank Rijkaard een vaste waarde in de defensie van Barcelona, maar verloor zijn plek de laatste twee voetbaljaargangen. Hij begon in die periode achttien keer in de basis van de Azulgrana en viel negentien keer in.
Nou. Ja. Dat dus.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:25 schreef Blight het volgende:
Desalniettemin is een directe versterking in de achterhoede wel gewenst, gezien Vermaelen en Vertonghen nog naar de Olympische Spelen gaan en deze jongens (en ook Van der Wiel) nog wel eens tegen een blessure aan willen lopen.
Natuurlijk zie ik liever een jongere speler die er direct staat en waar ook nog eens veel rek in zit, maar als dat niet haalbaar blijkt vind ik Wielaert een prima alternatief.
quote:Ajax wil verdediging volmaken met Robbie Wielaert
23/07/2008 09:00
EXCLUSIEF - Ajax heeft Robbie Wielaert op het oog om de laatste linie te completeren. De 29-jarige verdediger van FC Twente moet na de Spanjaard Oleguer Presas de tweede defensieve versterking worden voor de Amsterdammers.
'Ajax heeft inderdaad gebeld om te vragen of Robbie een transfer zou zien zitten', zegt zaakwaarnemer Kees Ploegsma in Voetbal International. 'Hij is geïnteresseerd. Maar eerst moeten de clubs met elkaar om de tafel.'
De keuze voor Wielaert is opvallend. Enkele maanden geleden meldde Ajax zich in Enschede voor het Braziliaanse talent Douglas. Aangezien die niet haalbaar bleek, richtten de hoofdstedelingen zich in eerste instantie op de door Barcelona aangetrokken Henrique om uiteindelijk nu weer in Enschede aan te komen, maar ditmaal voor Wielaert.
Wielaert speelde zich vooral de laatste twee jaar bij Twente in de kijker. Hij bleek zowel in defensief als offensief opzicht een meer dan bruikbare kracht. Hij was een vaste waarde in de verzorgd spelende Tukkerse ploeg en schakelde onder meer Ajax uit in de play-offs om een plek in de voorronde van de Champions League.
Dat succes kostte Wielaert zijn plek in de olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan. Twente weigert hem af te staan als dispensatiespeler omdat het met Wielaert in de voorronde van de Champions League wil spelen. Wielaert staat nog tot medio 2010 onder contract bij Twente.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Desalniettemin is een directe versterking in de achterhoede wel gewenst, gezien Vermaelen en Vertonghen nog naar de Olympische Spelen gaan en deze jongens (en ook Van der Wiel) nog wel eens tegen een blessure aan willen lopen.
Natuurlijk zie ik liever een jongere speler die er direct staat en waar ook nog eens veel rek in zit, maar als dat niet haalbaar blijkt vind ik Wielaert een prima alternatief.
Ogararu en Emanuelson word ik anders niet zo blij van. Slijngard valt ook nog te bezien.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima achterhoede, dubbel bezet.
Totaal niet nodig, heb liever dat men met een linksbenige verdediger komt, die ook als linksback uit de voeten kan.quote:
Eventueel heb je Jurgen Colin nog, als er nog iets bij moet komen is het een linkspoot en niet Robbie Wielaert.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:10 schreef Blight het volgende:
[..]
Ogararu en Emanuelson word ik anders niet zo blij van. Slijngard valt ook nog te bezien.
Okay, dat ben ik wel met je eens: veel liever een linkspoot.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eventueel heb je Jurgen Colin nog, als er nog iets bij moet komen is het een linkspoot en niet Robbie Wielaert.
Nieuwe thuishirt voor 2009/10 is al uitgelekt:quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd of ook Ras-PSV'er Wielaert de overstap zal maken
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nieuwe thuishirt voor 2009/10 is al uitgelekt:
[ afbeelding ]
Oeh, en dan noemen we hem TerroRobbiequote:
Dus als hij wel komt, morgen we stellen dat het een overbodige aankoop is? Een blunder in het aankoopbeleid?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Okay, dat ben ik wel met je eens: veel liever een linkspoot.
Donovan Slijngard is een linksback, maar speelde in de jeugd soms al centraal en afgelopen zaterdag tegen Noordwijk ook. Gisteren weet ik niet, maar aan de opstelling te zien wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef N.i.c.k het volgende:
Wielaert weer zo'n Martin van Geel, bord op schoot, scout. De positie van VCR is nu dubbel bezet, met daarachter Collin of een jeugdspeler. Daarmee zou Wielaert een basisplek bij FCT en voorronde CL opzij zetten voor vaste bankzitter bij Ajax ?
Juist links en linksback zijn enorm dunbezet. Urby is ook als reserve links back geen reeele optie meer, daar wordt die jongen zelf ook alleen maar slechter van.(Montana, Slijngaard is toch een linksback ?) Vervanging van Vermaelen was Lindgren, waarmee er weer een gat valt op het middenveld. En als de blessure van Van der heijden er echt slecht uitziet zitten we ook vrij dun in de defensieve middenvelders. Donald heeft mij absoluut niet kunnen overtuigen.
Nee, zo ver wil ik dus niet gaan. Een nuttige aankoop, maar geen noodzakelijke.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus als hij wel komt, morgen we stellen dat het een overbodige aankoop is? Een blunder in het aankoopbeleid?
In mijn optiek gewoon een blunder, iedere euro is een verspilde euro. Hij houdt ontwikkeling van Gregory van der Wiel tegen, daarbij zal hij voornamelijk de bank warmhouden als Oleguer voldoet. Als men nou eens op zoek zou gaan naar een linksbenige verdediger, dan zou het logisch zijn. Maar dit? Kansloze actie!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, zo ver wil ik dus niet gaan. Een nuttige aankoop, maar geen noodzakelijke.
Nee hoor, wel de jeugdopleiding bij PSV genoten, maar sliep ook onder een Ajax dekbedje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd of ook Ras-PSV'er Wielaert de overstap zal maken
Gisteren speelde hij op linksback en was hij de enige die af en toe z'n man liet lopen. Ik denk ook dat we meer gebaat zijn bij een extra linksback.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Donovan Slijngard is een linksback, maar speelde in de jeugd soms al centraal en afgelopen zaterdag tegen Noordwijk ook. Gisteren weet ik niet, maar aan de opstelling te zien wel.
Robbert Schilder speelde linksback, denk ik?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Gisteren speelde hij op linksback en was hij de enige die af en toe z'n man liet lopen. Ik denk ook dat we meer gebaat zijn bij een extra linksback.
Ik weet hoe ze eruit zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robbert Schilder speelde linksback, denk ik? Dat is die blanke jongen, Donovan Slijngard is donker met rasta-haren.
Zoals het al veel vaker is gegaan. Ik verwacht niet dat Twente Wielaert laat gaan, en al helemaal niet naar Ajax.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Sybesma het volgende:
Wielaert kopen = Twente zwakker maken.
Dat kan Ajax gezien het afgelopen seizoen wel gebruiken.
Super, geweldig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Zoals het al veel vaker is gegaan. Ik verwacht niet dat Twente Wielaert laat gaan, en al helemaal niet naar Ajax.
Als dat logo in die kleurencombinatie komt danquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Nieuwe thuishirt voor 2009/10 is al uitgelekt:
[ afbeelding ]
Dat kan zijn maar toen hij bij Den Bosch en NEC voetbalde kwam hij in Eindhoven uitgebreid het PSV Kampioenschap vierenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, wel de jeugdopleiding bij PSV genoten, maar sliep ook onder een Ajax dekbedje.
Ach, die jongen houdt gewoon van feestjes. En inderdaad, dan moest hij de afgelopen jaren telkens naar Eindhoven. Komend seizoen mag hij naar Amsterdam komen om de landstitel te vieren, maar dan wel als supporter en niet als speler van Ajax.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar toen hij bij Den Bosch en NEC voetbalde kwam hij in Eindhoven uitgebreid het PSV Kampioenschap vieren
Dat klopt, hij kende die jongens natuurlijk nog. Zat ook maar een beetje te geinen, ik heb nog met hem gevoetbald en toen was het een Ajax fan (in hoeverre je dat kunt zijn als je 12 bent ofzo) en toen hij naar PSV ging zei hij om het hardst dat dat was om snel bij Ajax terecht te kunnen komen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan zijn maar toen hij bij Den Bosch en NEC voetbalde kwam hij in Eindhoven uitgebreid het PSV Kampioenschap vieren
Word je niet vrolijk van. Maar goed... afwachten maar.quote:Apparently Rijkaard recommend him to his buddy Marco. I think he isn’t good enough for Ajax, don’t want to lie you.
I think you are paying too much for him. Barça are reporting the agreement between the clubs, ¤3m and 2.250.000 on bonuses depending on your qualification for the CL in the next three seasons.
Heb nog tegen hem gevoetbalt op het Zilveren Stoel Tournooi, ook tegen jou dan waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, hij kende die jongens natuurlijk nog. Zat ook maar een beetje te geinen, ik heb nog met hem gevoetbald en toen was het een Ajax fan (in hoeverre je dat kunt zijn als je 12 bent ofzo) en toen hij naar PSV ging zei hij om het hardst dat dat was om snel bij Ajax terecht te kunnen komen.
Niet goed genoeg voor Ajax, dat is relatief. Het ligt er maar net aan welk Ajax die persoon voor ogen heeft. Het Ajax van 1995 of het Ajax van de laatste jaren wat qua niveau beneden Partizan Belgrado ligt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef koningdavid het volgende:
Van een Barcelonees (?) over Oleguer:
[..]
Word je niet vrolijk van. Maar goed... afwachten maar.
Dit zijn toch acteurs?...Toch?!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik weet niet wie ik dommer vind die Rotterdams denker of deze mensen bij de viering van het 100(!) jarige bestaan:
Echt hilarisch dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |