Excelsior 31 oid? Of Germanicus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond alweer, toch?
Donald met de kicksen van Marcoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:25 schreef koningdavid het volgende:
Nieuw item op Ajax.tv (inclusief een melige Rommedahl)
Hoezo dat? Adidas is toch gewoon de sponsor?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er ook een filmpje van was gemaakt als het om Adidas schoenen ging.
Nee, Perez is op z'n best als hij invalt. Die gaat nog een hoop goals maken en assists geven. Meer dan Aissati verwacht ik..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hehe.
Is Perez niet gewoon overbodig bij Ajax?
Ja, vooral bij de reserves gok ik zo. Goed, ik ben niet echt blij met deze 'aanwinst', maar hoop er dan maar het beste van; hup Oleguer dus..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:56 schreef Triptamine het volgende:
Ze hebben toch ook samen bij Barca gespeeld?
School. Tis half juli geweest man!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:35 schreef JeroenV het volgende:
Is die oefenwedstrijd nog ergens te volgen? Ik verveel me op school
Ik zeg, goed bezigquote:Ajax heeft met FC Barcelona een akkoord bereikt omtrent de overgang van Oleguer Presas Renom naar de Amsterdammers. Ajax moet 3 miljoen euro op de bankrekening van Barca leggen voor de Spanjaard.
Ok, niks gezegd. Waar zit je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zit in t buitenland voor uitwisseling, laatste week
Misschien via Coevorden FM ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Blijft de vraag, is dat ergens te volgen straks?
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ikquote:
Ja maar volgens iedereen op fok mag het wat kosten want 'het kapitaal moet op het veld staan'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ik
En aan de andere kant is 5,25 miljoen max voor een goede verdediger beter te rechtvaardigen dan die 16+ voor een talent met 1 goed seizoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
2.25 miljoen erbij als ajax binnen 3 jaar de CL haalt en z'n salaris is ook gekkenwerk denk ik
Dat is vast wel goed toeven.quote:
Voor wie hebben wij dan 16+ betaald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant is 5,25 miljoen max voor een goede verdediger beter te rechtvaardigen dan die 16+ voor een talent met 1 goed seizoen.
Dus dat zou dan dit zijn:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:20 schreef Silenus het volgende:
Opstelling
30 Dennis Gentenaar
11 Ismaïl Aissati
16 Luis Suarez
17 George Ogararu
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong
32 Donovan Slijngard
37 Robbert Schilder
Wissels:
42 Sergio Padt
7 Kennedy Bakirciolgu
21 Kenneth Perez
22 Siem De Jong
23 Leonardo
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
33 Javier Martina
Daaromquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo dat? Adidas is toch gewoon de sponsor?
Of dit:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus dat zou dan dit zijn:
Gentenaar
Ogararu - Colin - Schilder - Slijngaard
Gabri - Aissati - Sarpong
Rommedahl - Cvitanich - Suarez
Die heeft Silva toch al? Nummer 3 denk ik dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Olequer nummer 2?
Mja, ik zit ook al naar 343 te kijken oid. Maar Schilder is als linksback of centrumverdediger er nu bij, terwijl Sarpong ook aanvallend ingesteld is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of dit:
Gentenaar
Ogararu - Colin - Slijngard (met één a BS)
--Gabri ---Sarpong Schilder
Aissati
Rommedahl Cvitanich Suárez
Nummers zijn toch niet definitief al? Of heb ik iets gemist..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heeft Silva toch al? Nummer 3 denk ik dus.
Volgens mij wel hoor. Daarom hadden ze 3 en 11 opengelaten, en is 10 aan Sulejmani beloofd etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nummers zijn toch niet definitief al? Of heb ik iets gemist..
wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef Pritt het volgende:
Wat een luxe probleem hebben we dan voorin.
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
En dan nog Cvitanich, Leo, Romme, Kennedy, Martina achter de hand.
Wat een overkill.
Ik denk dat als je topscorer wordt in een land als Argentinie je wel aardig kunt voetballen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:00 schreef JeroenV het volgende:
Cvitanich is ook nog maar afwachten als het voor het eggie moet natuurlijk.
Als invallers meer dan voldoende naar mijn mening.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemen
Hoezo, Martina is gewoon een goeie vleugelspeler. Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat achter Cvitanich staat is nou niet echt luxe te noemen
21 jarige jeugdspeler die nog niet is doorgebroken noem ik geen luxe neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:03 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo, Martina is gewoon een goeie vleugelspeler. Hoe vaak heb je hem zien spelen?
oke, invallen bij hoge uitzonderingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als invallers meer dan voldoende naar mijn mening.
quote:Klaas-Jan Huntelaar verteld tegenover de camera van AT5, dat hij zich richt op het volgende seizoen bij Ajax, en niet met andere dingen. Hij zegt:"Ik heb me volledig ingesteld op Ajax, en daar wil ik ook mee bezig zijn"
Vandaag trainde de selectie in De Lutte. Vorige week zei Van Basten dat hij op Huntelaar rekent, en dat vindt hij nog steeds realistisch, ook is hij van mening dat The Hunter blijft.
Keeper Schimmelpenning en rechtsback Pelgrim hebben inderdaad hun beste tijd wel gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Pritt het volgende:
Als Gabri al kan scoren moet hun verdediging ook wel eens nodig gaan vernieuwen.
Tsja, dat zei Wesley Sneijder ook vorig jaar. En we weten hoe dat afliep.quote:
0-3quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:27 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel staat het?
Huntelaar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:33 schreef Chadi het volgende:
Wie gaat bij ons aankomend seizoen de penalties nemen?
Jammer voor die jongen. Hopelijk niet al te ernstig.quote:Jan Arie van der Heijden doet niet mee. Hij liep dinsdag tijdens de training een blessure op aan zijn linkerknie. Hij verlaat woensdag het trainingskamp in De Lutte en gaat op de Toekomst aan zijn herstel werken.
Net alsof Perez altijd in de basis staatquote:
Ja en wat moest je nou met je Sulejmani?quote:
Kennedy, he's backquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
0-4 door Kennedy.
quote:"Molenaar nieuwe AD"
Written by Peter van de Rijt (HighLow.nl)
Monday, 21 July 2008
Verscheidene sleutelfiguren binnen Ajax melden dat Keje Molenaar heel binnenkort benoemd wordt als algemeen directeur. Met zijn komst is de fluwelen revolutie van Uri Coronel geslaagd. Nu nog een gelouterde verdediger met veel ervaring en Ajax kan zich helemaal opmaken voor het nieuwe seizoen.
Met het aantrekken van Ismaïl Aissati toont Ajax ondubbelzinnig aan dat het aantrekken van vrachtwagens vol B-keuze-spelers voltooid verledentijd is. Om met de jubilerende Feyenoorders te spreken, het is momenteel in Amsterdam ‘geen woorden, maar daden’. Dat is een verademing voor alle volgers, maar vooral voor al die naar successen en aansprekende helden hunkerende Ajax-fans.
De talentvolle Aissati vertrok volgens eigen zeggen om exact dezelfde reden als zovelen voor hem: directeur Jan Reker komt zijn afspraken ten aanzien van spelers en technische staf niet na. Het risico van het niet nagekomen beloftes lijkt me bij het huidige Ajax niet waarschijnlijk.
Nu de benoeming van Keje Molenaar op handen schijnt te zijn, weet Ajax zich verzekerd van een algemeen directeur, die voldoende voetbalkwaliteiten koppelt aan een sluw intellect en een onbesproken levenswandel. Natuurlijk is er enige scepsis bij de achterban. Tenslotte gaf Keje steeds in de media aan niet in te willen gaan op geruchten. Maar wat hij daarbij steeds zei was: 'het is momenteel niet aan de orde'. Heel correct, want zolang hij door de Raad van Commissarissen niet daadwerkelijk gevraagd wordt, speelt het ook niet. Dus was het tot voor kort ook niet aan de orde.
Inmiddels vernam ik van verschillende mensen binnen Ajax, dat de eerste oriënterende gesprekken tussen bestuur en Molenaar hebben plaatsgevonden. De geslaagde vennoot van Abma Schreurs Advocaten en Notarissen is een gerespecteerd advocaat. Als voormalig speler, ware voetbalkenner en echte Ajacied kan hij volledig uitvoering geven aan het laatste belangrijke punt uit het rapport Coronel dat nog openstond: de algemene directeur met voetbalachtergrond.
Wederom bewijst Uri Coronel dat hij in een recordtijd in alle rust en met zachte hand, de dolende club weer gezicht geeft. Opvallend blijft het, dat hij in staat is geweest om in zo’n korte tijd het chagrijn van de gezichten weer heeft omgetoverd in een hoopvolle glimlach. Mensen zoals Uri Coronel zijn zeldzaam. Ook in het bedrijfsleven, laat staan in de huidige Nederlandse politiek, waar ‘onze’ leiders zelfs de middelmaat niet benaderen, is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Ajax had Coronel al jarenlang achter de hand, maar pas toen de nood het hoogste was, mocht hij zijn intrede doen.
De voetbalwereld kent heel andere normen en waarden dan de doorsnee maatschappij. Martin van Geel liet AZ verweesd achter, faalde volkomen in zijn laatste twee Ajax jaren en diende op staande voet Amsterdam te verlaten. Hij gaat nu bij Roda JC in Kerkrade aan de slag. Hoe vaak mag je blunderen en een club bijna laten verdrinken voor je te horen krijgt, Martin ga iets anders doen ver buiten de voetbalwereld?
Ook bij Willem II is het verstand zoek. In Tilburg hebben ze de slechtste trainer uit de historie van het betaald voetbal benoemd. Niet dankzij deze Andries Jonker wist Willem II ternauwernood een plek in de Eredivisie te behouden. Als beloning voor deze wanprestatie mag Jonker niet alleen ‘hoofdtrainer spelen’ maar is hij ook nog technisch directeur. Ongekende dommigheid. Dit maakt mij boos, want zoiets gun je de Tilburgse voetballiefhebbers niet.
Maar bij Ajax is het vrede en de oase van rust is niet gespeeld, maar voortgevloeid uit het nieuwe beleid. Alleen moeten nu nog wel een mannetje of 5, 6, 7 verkocht of verhuurd worden. Namen kunt u zelf wel invullen; u weet wie het zijn. Ajax heeft nog altijd een overschot aan onwaardige spelers. Leuke jongens misschien, maar niet voor het niveau Ajax. En de club moet nog snel iets doen aan de verdediging. In Noordwijk bleek bij de eerste oefenwedstrijd, dat daar nog altijd de grootste aandacht naar toe dient te gaan.
Er moet nog altijd een voorstopper gevonden worden, die voetballend en verdedigend de vacature Heitinga en Stam kan invullen. Ik heb een aantal namen in mijn hoofd, maar datzelfde geldt waarschijnlijk u als lezer ook. Wij worden niet gevraagd om mee te denken met het Ajax-bestuur. Rest mij niets anders dan mijn visie wekelijks met u te delen.
quote:VAK410
kom aub kom asjebliefd kom!!!! dan gaan we ff naar buiten toe en ik beloof je dat het neit bij praten blijft of kom naar goldenglory kickbox of kom naar VAK410
Iedereen is opeens zo blij omdat we veel geld uitgeven en goede spelers kopen, dat heeft niet veel met Coronel te maken.quote:
Nee natuurlijk niet, de maximale uitgave voor aankopen schiet zomaar omhoogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Iedereen is opeens zo blij omdat we veel geld uitgeven en goede spelers kopen, dat heeft niet veel met Coronel te maken.
Ik las het ook al jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |