Ha, dat weet ik ook nog wel.. Nooit een slok alcohol gedronken, maar wél gek op kaas.. En ik vond het zó smerig! Ik droop toch al overal gesmolten kaas overheen, dus ik dacht dat kaasfondue daar gewoon een chiquere versie van was. Ik ging bijna over mijn nek.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het beide nooit gedaan,
1 keer kaasfoundu toen ik nog geen wijn dronk.
bah
Hij slaaptquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mooi verhaal conleche!![]()
En PF is een gek, die gaat fokken als ze iets beters te doen heeft
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dit klinkt stiekem wel erg aanlokkelijk..
Dat had ik dus gister gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Spinazie omelet is ook lekker!
Op dat soort momenten gaat het wel hè, afvallenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Grote kom yoghurt met verse aardbeitjes.
Ochquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en jongens, denken jullie even aan Claudia? Ik las elders op dit forum dat haar vader vanmorgen is overleden
So niet het geval!! Voor mijn ontbijt heb ik in badjas, tijdens 3 kopjes koffie, met m'n snoet in de zon gezeten. Nog geen 3 calorieen verbrand vrees ik...quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar wij weten toch niet dat jij niet 4 uur zware arbeid hebt verricht voor je aan je ontbijt ging?
Ik doe het meestal wel, als ik zoals nu een dagje thuis aan het frøbelen ben. Als je bewust gaat zitten met zo'n bordje en mes en vork eet je vanzelf minder. Moet wel zeggen dat ik voor de foto nog weleens een tomaatje óp de sla leg voor de kleur, daar let ik normaal gesproken minder op.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:12 schreef minilot het volgende:
Conlech: blijven doen, die foto's maken! Voor jezelf een goede stok achter de deur, en ik vind ihet ontzettend leuk om te zien!
Maak je trouwens altijd je eten zo gezellig op, of is dat alleen voor de foto? Eerlijk zeggen.
*aai*quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef -marz- het volgende:
Ik wil ook met snoet in de zon
Ik heb gevulde koeken gegeten boehoe
Ik heb een turquoise van de HEMA, met capuchon. Misschien kan jij die ook halen, dan zijn we de lange en de korte in het blauw!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zie dat jij het woord 'badjas' schrijft en dat doet me herinneren dat ik er morgenavond even eentje moet gaan kopen! Ik heb er geen! En die heb ik zaterdag toch wel nodig
Vanavond bbq voor de verjaardag van Heer G. Ik zal me proberen in te houden
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb die bij de Hema wel zien liggen alleen toen had ik haast en had ik geen tijd om zo'n ding uit de verpakking te gaan plukken om te kijken of het een korte of lange badjas was. Heb toen ook met die turquoise in mijn handen gestaan! Zal morgen even kijken of ze er nog zijn
Dank! Hij is 35 geworden, hij dacht zelf 36
Ik een klein stukje taartquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef -marz- het volgende:
Ik wil ook met snoet in de zon
Ik heb gevulde koeken gegeten boehoe
TTK: hét topic.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:53 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd met je betere helft G
En waar staat dat van Claudia's vader, ik kan het nergens vinden?
Gefeliciteerd voor meneer G.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:31 schreef Greys het volgende:
Het is niet zo dat hij het nóóit weet, maar nu was ie toch echt even een jaartje in de war
Heb hem aangeraden om véél water te drinken
Overigens wist ik een maandje of wat geleden ook even niet meer of ik nou 34 of 35 ging worden
En ik weet bv niet hoe oud mijn ouders precies zijn, terwijl ik enorm van ze hou enzo, op een gegeven moment wist ik het niet meerZijn ze nou 61 of 62? Zoiets in elk geval. Erg he!? En het is echt geen desinteresse, ik ben gewoon heel slecht met verjaardagen en leeftijden.
Ik ben ook samen met meneer C. gestopt. Wij zijn in dezelfde maand jarig, dus 1 dag na mijn 30e verjaardag zijn we beiden gestopt en ik heb nooit meer een sigaret aangeraakt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:54 schreef SHE het volgende:
Ik ben er nog steeds een beetje van beduusd.
Mijn lief en ik hebben in elk geval van het stoppen met roken een serieus plan gemaakt. Het is toch ook knap tragisch dat wij zo stom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |