quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef SHE het volgende:Nog even over dat slaap verhaal; het is echt waar...niet alleen is je verbranding hoger als je slaapt, maar tevens betekent meer slaap, minder tijd om te eten

Slapen is echt een fantastische methodiek om af te vallen en ook de reden waarom sommige mensen dunner terugkomen van vakantie...die liggen eindeloos te maffen in de zon. Woeiii verbranding en woooeeeei minder tijd om vol te proppen.
Morgen ga ik een groente en fruit-dag inlassen; ik moet echt even herladen.
en wat er ook gebeurt, cheesecake sla je niet af. Is een Dudok appeltaart thingie.
Zeg, heb je het over mij ofzo

ik ben een week weggeweest (zon

zwembad

Fuerteventura

), heb de dagen doorgebracht met slapen in de schaduw, lezen in de zon, zwemmen in de zon, eten in de schaduw en tussendoor nog eventjes een paar processies voor de heilige Carmen bekeken

. En ben ... 1,5 kilo afgevallen! Zou het echt door 't slapen komen? Ik heb er namelijk echt schandalig lekker gegeten steeds. Maar, ik heb in de zon dus echt geen honger, drink alleen maar veel water en eet wat zoute dingetjes tussendoor, verder niets

.
En, over die cheesecake, ik heb daar dus bij het fijnste restaurantje van Corralejo (daar eten alleen maar Fuerteventurezen dus dan zit 't wel goed)
Tarta de Queso met
Dulce de Leche eroverheen gehad. Als toetje na een heerlijke gegrilde vis die ik

mocht uitzoeken uit de vangst die net binnen was gekomen

. Ik ging haast dood, zo lekker was het

. Met een lekkere shot honingrum erachteraan. En dan nog niet aankomen in de vakantie.. zou het dan echt door het slapen komen

?
Nou anyway, ik ben dus weer terug, lekker bruin, zit weer helemaal lekker in m'n scriptie en ga weer fijn gezond doen enzo. Maar voordat ik gezond ga doen moet eerst m'n heerlijke meegesmokkelde bonk geitenkaas van Fuerteventura op. En dan begin ik weer

.