abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:12:57 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60328187
Hij heeft gelukkig mijn humor, ook .

Dat lijkt me echt zo erg, als je een kind hebt waarin je niets van jezelf herkend . (Saai en stom ofzo).

Wij zijn echt two peas in a pot
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60328511
liev liev
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:29:36 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60328550
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:58 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat doe je vast ook wel, ergens

Over die moederliefde; ik vond je ondertitel al zo verdacht...

Zijtje, hoe zit het met champs eigenlijk? Ik las ooit ergens dat daar niets inzit qua vitamientjes...hoe zit het met de Kcal's (en ja, ik kan het opzoeken maar jij beschrijft het vast leuker ) .
champignons of champagne?
Beiden zijn namelijk een must en horen bij je standaard survival uitrusting. Mocht je ooit..per ongeluks..zomaar ergens belanden waar je dreigt dood te gaan, dan gaan deze twee dingen je leven redden.
Enerzijds fashionwise, omdat je van champagne niet dik wordt. Anderzijds omdat de champignon een waardige vleesvervanger is, maar dan zonder de nasty dierlijke vetten en kcals.
Champs leveren, eiwitten, vezels en ijzer en dat voor maar 30 kcal per 100gr.
Helaas is vlees nog altijd de beste bron voor je eiwitjes en ijzer, maar dit is een prima slap aftreksel.

Je moet champs overigens wel blancheren en niet bakken; die krengen zuigen alles op en dus maak je er bij het roerbakken niet bepaald iets gezonds van. Mits je normaal met je olie omgaat.
Champs in boter is gelijk een broodje frikandel; lekker , maar venijnig voor je vaten.

Dan zijn er nog de lollige champs. Ze hoeven niet tot nauwelijks gekookt te worden, leveren amper kcal en je krijgt er geen kater van. Maar die zou ik bij survival tochten dan wel weer thuislaten. Een tijger verandert zo in een poesie.
pi_60328637
Ik bak ze wel altijd, de champignons.
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:35:45 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60328703
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik bak ze wel altijd, de champignons.
*slap*

Die gaan dus direct naar je buik, de onregelmatigheden op je dijen, je bovenarmen en je onderkin.

Scooby don't !
pi_60328723
Maar als ik ze bak, dan zitten ze in een roebakschotel ofzo en gebruik ik niet méér olie dan ik toch al zou gebruiken... Dus dan lijkt het me weinig uitmaken?

Het is vooral mijn kont eigenlijk.
pi_60328767
SHE, doe er eens wat aan: Biologisch voedsel
pi_60329050
Zijn er behalve zoetstof eigenlijk andere dingen die je kunt gebruiken om dingen te zoeten zonder de calorieën? Ik had een keer stevia gekocht, maar daar zat alcohol doorheen, wat het erg vies maakte.
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:53:12 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60329085
Niks aan te doen, zij en jij hebben gelijk. Ze praat over sojasaus met E-nrs die ze wel verdraagt; en jij zegt dat je onmogelijk voor alle E's allergisch kunt zijn.
En dat klopt, want een hele zooi E's zijn puur natuur ( denk maar eens aan de rode keurstof van luis )
Die zijn ook niet allergeen.

Wat E's betreft moet je de middenweg zoeken; omarm de natuurlijke, verban de chemische.
Volgens mij is dat ook wat ze bedoelt.
pi_60329212
Claudia , wat een vreselijk nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterke, je hebt je verhaal op zo'n mooie manier verteld dat zelfs ik er wat emotioneel van werd . , al vrees ik dat dit niet veel zal uithalen ...

Op mijn werk was er ook niet veel aan, mijn computer is nog steeds kapot aan het doen en moet echt een nieuwe kopen van het geld dat ik nog ga verdienen de komende weken. Ik wil mn pc terug . dat ik me druk maak om zoiets onbelangrijks, stom eigenlijk
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60329257
Ach, ik krijg ze toch relatief weinig binnen denk ik omdat ik weinig kant-en-klare producten gebruik. Maar ik ben het wel met een poster in dat topic eens dat het irritant is dat het nummers zijn; waarom niet gewoon schrijven wat het is?
pi_60329269
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Niks aan te doen, zij en jij hebben gelijk. Ze praat over sojasaus met E-nrs die ze wel verdraagt; en jij zegt dat je onmogelijk voor alle E's allergisch kunt zijn.
En dat klopt, want een hele zooi E's zijn puur natuur ( denk maar eens aan de rode keurstof van luis )
Die zijn ook niet allergeen.

Wat E's betreft moet je de middenweg zoeken; omarm de natuurlijke, verban de chemische.
Volgens mij is dat ook wat ze bedoelt.
Maar puur natuur betekent niet per definitie dat het beter is dan chemisch. De gevaarlijkste giffen zijn juist puur natuur (gif van een of andere slang is dodelijkste stof op de wereld) ... niet dat ik het niet met je eens ben verder, maar alleen op 'puur natuur' afgaan is niet altijd goed. Meestal wel .
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:00:44 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60329290
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er behalve zoetstof eigenlijk andere dingen die je kunt gebruiken om dingen te zoeten zonder de calorieën? Ik had een keer stevia gekocht, maar daar zat alcohol doorheen, wat het erg vies maakte.
sorbitol, manitol, aspartaam, xylitol, acesulfaam, splenda, invertsuiker, cyclamaat etc..

Zelf gebruik ik aspartaam het meest; simpelweg omdat het veilig is en geen buikklachten geeft.
Daarnaast Stevia, wat ik overigens niet vies vind. Heb je wel de stevia voor consumptie? en niet die gebruikt wordt in tandpasta en mondwater? Die bevat idd alcohol en stevia tabletjes en poeder bevatten deze niet. ( denk aan sweetleaf, heel goed merk! )
pi_60329312
Heroïne is ook puur natuur.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:02:07 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60329327
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maar puur natuur betekent niet per definitie dat het beter is dan chemisch. De gevaarlijkste giffen zijn juist puur natuur (gif van een of andere slang is dodelijkste stof op de wereld) ... niet dat ik het niet met je eens ben verder, maar alleen op 'puur natuur' afgaan is niet altijd goed. Meestal wel .
Met veel giffen s ook niets mis. In onze voeding zit arsenicum; van andere gifjes word je heel gezellig.

Gif is niet perse een no go.
pi_60329355
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef SHE het volgende:

[..]

sorbitol, manitol, aspartaam, xylitol, acesulfaam, splenda, invertsuiker, cyclamaat etc..

Zelf gebruik ik aspartaam het meest; simpelweg omdat het veilig is en geen buikklachten geeft.
Daarnaast Stevia, wat ik overigens niet vies vind. Heb je wel de stevia voor consumptie? en niet die gebruikt wordt in tandpasta en mondwater? Die bevat idd alcohol en stevia tabletjes en poeder bevatten deze niet. ( denk aan sweetleaf, heel goed merk! )
Waar kun je dat dan kopen, want bij mijn weten mag het niet voor consumptie worden verkocht in de EU... Ik kocht het op http://www.esstevia.nl/. Dat is zogenaamd 'niet voor consumptie', maar stiekem wel.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:03:05 #292
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60329357
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Heroïne is ook puur natuur.
En daar kun je 100 mee worden.
pi_60329395
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Met veel giffen s ook niets mis. In onze voeding zit arsenicum; van andere gifjes word je heel gezellig.

Gif is niet perse een no go.
Ik had het eigenlijk over de dodelijke giffen. Dan vind ik gif toch een behoorlijke no go in mn eten .
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:06:00 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60329440
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Waar kun je dat dan kopen, want bij mijn weten mag het niet voor consumptie worden verkocht in de EU... Ik kocht het op http://www.esstevia.nl/. Dat is zogenaamd 'niet voor consumptie', maar stiekem wel.
Nou stiekem niet. Want als er alcohol doorheen zit heb je het niet meer over een zoetstof.
Ik krijg het van een vriendin in Chicago, die stuurt elk half jaar een zooi tabletten en poeder op.
Hier heb je niet zoveel kans een juiste te treffen, want het is hier verboden. In heel Europa zelfs, met dank aan de suiker industrie, die ons liever dik ziet worden dan dat we slim zijn.

Normaal heb ik een hekel aan conspiracy theories, maar die van Stevia is overduidelijk.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:08:11 #295
331 Merel
Be here now.
pi_60329491
Oh Claudia, wat erg Gecondoleerd..

Ik heb vanavond pilates geprobeerd, maar volgens mij is mijn navel niet bedoeld om naar mijn ruggegraat getrokken te worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60329518
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou stiekem niet. Want als er alcohol doorheen zit heb je het niet meer over een zoetstof.
Ik krijg het van een vriendin in Chicago, die stuurt elk half jaar een zooi tabletten en poeder op.
Hier heb je niet zoveel kans een juiste te treffen, want het is hier verboden. In heel Europa zelfs, met dank aan de suiker industrie, die ons liever dik ziet worden dan dat we slim zijn.

Normaal heb ik een hekel aan conspiracy theories, maar die van Stevia is overduidelijk.
Nou ja, ik ga in oktober naar de VS.
pi_60329576
Ik liep naar Venetie om een suikervrij hazelnoot-ijsje te halen. Stond er een rij tot aan buiten. Ik zei tot de hond die mee was: Fuck, das te druk. De hond vond het allang best, want die mag toch geen ijs. Bovendien was er ook een dalmatier op het terras die zeer veel interesse had in de hond, maar die moest daar niets van hebben. Thuis gekomen heb ik toen dit gemaakt:

Dat rode is opgewarmde frambozenjam (light) met een scheut wodka erdoor. Het vanille-ijs wat daaronder ligt is van Hertog en ook light. (60% minder vet en 50% minder suiker)
pi_60329601
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Merel het volgende:

Ik heb vanavond pilates geprobeerd, maar volgens mij is mijn navel niet bedoeld om naar mijn ruggegraat getrokken te worden
Volhouden: bij Pilates boek je verbazingwekkend snel vooruitgang!!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:13:23 #299
331 Merel
Be here now.
pi_60329619
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Ik liep naar Venetie om een suikervrij hazelnoot-ijsje te halen. Stond er een rij tot aan buiten. Ik zei tot de hond die mee was: Fuck, das te druk. De hond vond het allang best, want die mag toch geen ijs. Bovendien was er ook een dalmatier op het terras die zeer veel interesse had in de hond, maar die moest daar niets van hebben. Thuis gekomen heb ik toen dit gemaakt:
[ afbeelding ]

Dat rode is opgewarmde frambozenjam (light) met een scheut wodka erdoor. Het vanille-ijs wat daaronder ligt is van Hertog en ook light. (60% minder vet en 50% minder suiker)
Sorry, maar het lijkt op hersenen in een bloedsausje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60329673
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:13 schreef Merel het volgende:

[..]

Sorry, maar het lijkt op hersenen in een bloedsausje

Zeker jaloers dat ik een ijsje heb gegeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')