champignons of champagne?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat doe je vast ook wel, ergens![]()
Over die moederliefde; ik vond je ondertitel al zo verdacht...
Zijtje, hoe zit het met champs eigenlijk? Ik las ooit ergens dat daar niets inzit qua vitamientjes...hoe zit het met de Kcal's (en ja, ik kan het opzoeken maar jij beschrijft het vast leuker![]()
) .
*slap*quote:
Maar puur natuur betekent niet per definitie dat het beter is dan chemisch. De gevaarlijkste giffen zijn juist puur natuur (gif van een of andere slang is dodelijkste stof op de wereld) ... niet dat ik het niet met je eens ben verder, maar alleen op 'puur natuur' afgaan is niet altijd goed. Meestal welquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef SHE het volgende:
Niks aan te doen, zij en jij hebben gelijk. Ze praat over sojasaus met E-nrs die ze wel verdraagt; en jij zegt dat je onmogelijk voor alle E's allergisch kunt zijn.
En dat klopt, want een hele zooi E's zijn puur natuur ( denk maar eens aan de rode keurstof van luis )
Die zijn ook niet allergeen.
Wat E's betreft moet je de middenweg zoeken; omarm de natuurlijke, verban de chemische.
Volgens mij is dat ook wat ze bedoelt.
sorbitol, manitol, aspartaam, xylitol, acesulfaam, splenda, invertsuiker, cyclamaat etc..quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Zijn er behalve zoetstof eigenlijk andere dingen die je kunt gebruiken om dingen te zoeten zonder de calorieën? Ik had een keer stevia gekocht, maar daar zat alcohol doorheen, wat het erg vies maakte.
Met veel giffen s ook niets mis. In onze voeding zit arsenicum; van andere gifjes word je heel gezellig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar puur natuur betekent niet per definitie dat het beter is dan chemisch. De gevaarlijkste giffen zijn juist puur natuur (gif van een of andere slang is dodelijkste stof op de wereld) ... niet dat ik het niet met je eens ben verder, maar alleen op 'puur natuur' afgaan is niet altijd goed. Meestal wel.
Waar kun je dat dan kopen, want bij mijn weten mag het niet voor consumptie worden verkocht in de EU... Ik kocht het op http://www.esstevia.nl/. Dat is zogenaamd 'niet voor consumptie', maar stiekem wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
[..]
sorbitol, manitol, aspartaam, xylitol, acesulfaam, splenda, invertsuiker, cyclamaat etc..
Zelf gebruik ik aspartaam het meest; simpelweg omdat het veilig is en geen buikklachten geeft.
Daarnaast Stevia, wat ik overigens niet vies vind. Heb je wel de stevia voor consumptie? en niet die gebruikt wordt in tandpasta en mondwater? Die bevat idd alcohol en stevia tabletjes en poeder bevatten deze niet. ( denk aan sweetleaf, heel goed merk! )
Ik had het eigenlijk over de dodelijke giffen. Dan vind ik gif toch een behoorlijke no go in mn etenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Met veel giffen s ook niets mis. In onze voeding zit arsenicum; van andere gifjes word je heel gezellig.
Gif is niet perse een no go.
Nou stiekem niet. Want als er alcohol doorheen zit heb je het niet meer over een zoetstof.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waar kun je dat dan kopen, want bij mijn weten mag het niet voor consumptie worden verkocht in de EU... Ik kocht het op http://www.esstevia.nl/. Dat is zogenaamd 'niet voor consumptie', maar stiekem wel.
Nou ja, ik ga in oktober naar de VS.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou stiekem niet. Want als er alcohol doorheen zit heb je het niet meer over een zoetstof.
Ik krijg het van een vriendin in Chicago, die stuurt elk half jaar een zooi tabletten en poeder op.
Hier heb je niet zoveel kans een juiste te treffen, want het is hier verboden. In heel Europa zelfs, met dank aan de suiker industrie, die ons liever dik ziet worden dan dat we slim zijn.
Normaal heb ik een hekel aan conspiracy theories, maar die van Stevia is overduidelijk.
Volhouden: bij Pilates boek je verbazingwekkend snel vooruitgang!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond pilates geprobeerd, maar volgens mij is mijn navel niet bedoeld om naar mijn ruggegraat getrokken te worden
Sorry, maar het lijkt op hersenen in een bloedsausjequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
Ik liep naar Venetie om een suikervrij hazelnoot-ijsje te halen. Stond er een rij tot aan buiten. Ik zei tot de hond die mee was: Fuck, das te druk. De hond vond het allang best, want die mag toch geen ijs. Bovendien was er ook een dalmatier op het terras die zeer veel interesse had in de hond, maar die moest daar niets van hebben. Thuis gekomen heb ik toen dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Dat rode is opgewarmde frambozenjam (light) met een scheut wodka erdoor. Het vanille-ijs wat daaronder ligt is van Hertog en ook light. (60% minder vet en 50% minder suiker)
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Sorry, maar het lijkt op hersenen in een bloedsausje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |