Goh, verrassend.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar volgens mij was de aanleiding niet zijn verblijf in de Gouden Kooi... maar een combinatie van alcohol en een grote mond...
Dat is de broer van Claire. En laten we nu allemaal rustig afwachten, Huub kennende zal ie er vast zelf over vertellen. Lijkt mij allemaal vervelend genoeg voor ze en al die speculaties maken het er dan niet beter op...quote:
quote:maar een combinatie van alcohol en een grote mond...
Het is bekend dat mensen heel slecht kunnen lezen en juist dit soort regels er tussenuit pikken. Indirect wijs je bij voorbaat al Huub als schuldige aan. Dat maakt de laatste opmerking (voor zover ze er iets aan konden doen) niet goed.quote:Het maakt ook niet veel uit, het is in ieder geval erg fout gegaan. Hopelijk leren ze er wat van zodat het een volgende keer niet zo uit de hand loopt (voor zover ze er iets aan konden doen).
speculeren is leuk, en als het 'm niet bevalt rot ie maar op.. als je zo graag bekend wilt zijn moet je niet zeuren als mensen allemaal verhalen over jou de wereld in brengenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is de broer van Claire. En laten we nu allemaal rustig afwachten, Huub kennende zal ie er vast zelf over vertellen. Lijkt mij allemaal vervelend genoeg voor ze en al die speculaties maken het er dan niet beter op...
Dat is commotie tochquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
en al die speculaties maken het er dan niet beter op...
Jij bent degene die deze regels er tussen uitpiktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
[..]
Het is bekend dat mensen heel slecht kunnen lezen en juist dit soort regels er tussenuit pikken. Indirect wijs je bij voorbaat al Huub als schuldige aan. Dat maakt de laatste opmerking (voor zover ze er iets aan konden doen) niet goed.
Bram is de broer van Claire. Het was ook degene Brian's bed bevuilde met ketchup op het einde van het het huwelijksfeest. Bram is ook een goede kennis van Bart die winnaar van BB1 is. Bram is ook deelnemer aan BigBrother geweest.quote:
Commotie om Huub heet het hier en niet commotie over speculaties om Huub...quote:
Nou... ik denk niet dat het volledig aan de andere partij lag.... Huub lijkt me ook niet iemand die uit fatsoen zijn mond heeft gehouden en zijn hand thuis heeft gehouden... en dus ook wel een aandeel had in de aanleiding.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
Met toestemming van Bram:
het lijkt mij inderdaad heel wijs.. van een mug een olifant maken is erg easy! Ik kan vertellen dat het allemaal wel meevalt.
Maar helaas zijn er mensen op deze aardbodem die een heel andere visie hebben op een fatsoen norm.. (persoonlijk vindt ik dat deze mensen ver weg en diep onder de grond gestopt moeten worden!!!)
Als je wilt weten wat normen & waarden zijn... ff googlen en walla het staat er vol van..
maar goed.. mensen ik snap de commotie hier op de site en ook de mailtjes die ik krijg. Maar laat het aub rusten. Huub en Claire zullen als ze dit willen zelf een reactie geven.
Ze zijn als het goed is al geland!
Bram
Verhalen over een vechtpartij is geen commotiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Commotie om Huub heet het hier en niet commotie over speculaties om Huub...
dat valt onder hetzelfde kopje hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Commotie om Huub heet het hier en niet commotie over speculaties om Huub...
Daarom heb ik ook een hekel aan groupiesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Maar goed, als je het niet wilt zien of horen dan moet je het lekker zelf weten! Nogal bekrompen, sensatiebelust en onnadenkend. .allemaal eigenschappen in mensen die ik niet kan waarderen...
tja voor jou gaat het over een vriend, voor ons is het niet anders dan pagina 23 in de story..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:46 schreef DGK-Eric het volgende:
nah goed.... Rel lekker door over de speculaties... Ik heb net de kern van het verhaal uit de doeken gedaan en dus lijkt mij enige speculatie niet meer nodig...
Maar goed, als je het niet wilt zien of horen dan moet je het lekker zelf weten! Nogal bekrompen, sensatiebelust en onnadenkend. .allemaal eigenschappen in mensen die ik niet kan waarderen...
Ja, inmiddels wel! Veel geslapen afgelopen dagen hahaha! En qua weer kan ik in NL vrolijk verder waar ik in BCN gebleven was!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:47 schreef sunny16947 het volgende:
Eric ben jij al een beetje bijgekomen van Barcelona?
Dat kun je er inderdaad van maken.... Gezien zijn optreden in de Gouden Kooi ook niet geheel onlogischquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
[..]
Het is bekend dat mensen heel slecht kunnen lezen en juist dit soort regels er tussenuit pikken. Indirect wijs je bij voorbaat al Huub als schuldige aan. Dat maakt de laatste opmerking (voor zover ze er iets aan konden doen) niet goed.
Dat is wel waar, alleen is DGK-story wel afgelopen, zoals hierboven al opgemerkt (al 2 maanden en 3 dagen, voor het geval je het hebt gemist...)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tja voor jou gaat het over een vriend, voor ons is het niet anders dan pagina 23 in de story..
Wat een politiek corect verhaal: het is natuurlijk heel fatsoenlijk om iemand zijn bed te besmeuren met kethup of continu mensen de kanker wensen ed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
Met toestemming van Bram:
het lijkt mij inderdaad heel wijs.. van een mug een olifant maken is erg easy! Ik kan vertellen dat het allemaal wel meevalt.
Maar helaas zijn er mensen op deze aardbodem die een heel andere visie hebben op een fatsoen norm.. (persoonlijk vindt ik dat deze mensen ver weg en diep onder de grond gestopt moeten worden!!!)
Als je wilt weten wat normen & waarden zijn... ff googlen en walla het staat er vol van..
maar goed.. mensen ik snap de commotie hier op de site en ook de mailtjes die ik krijg. Maar laat het aub rusten. Huub en Claire zullen als ze dit willen zelf een reactie geven.
Ze zijn als het goed is al geland!
Bram
Ken jij "ons"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
tja voor jou gaat het over een vriend, voor ons is het niet anders dan pagina 23 in de story..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |