Wees blij !!! Met die DGK gasten kennende had je wel anders wakker kunnen wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik lag lekker te chillen (slapen) in het vondelpark, word ik wakker van wat rumoer pal naast me en half slaapdronken denk ik een bekende stem te horen....
Zit ik opeens midden in de opnames van de nieuwe videoclip van dennis
Nee hij koos voor een paar rose zuipende meisjes die tegenover me zatenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:35 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ze kozen voor jou ipv mikey,wees er maar blij mee
Ik vond dit al terror genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees blij !!! Met die DGK gasten kennende had je wel anders wakker kunnen worden
Oh dan zitten die meisjes in de clip,ze hebben vast liever dronken meisjes dan slaap"dronken" eendenquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hij koos voor een paar rose zuipende meisjes die tegenover me zaten
Volgens mij waren die meiden slaap 'dronken' om met die lutse gefilmd te wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oh dan zitten die meisjes in de clip,ze hebben vast liever dronken meisjes dan slaap"dronken" eenden
Hij was 100% aan het knallen hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij waren die meiden slaap 'dronken' om met die lutse gefilmd te worden
Brain heeft daar toch een optredenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:20 schreef johanna2 het volgende:
Ik las op Nowlive dat Huub gisteren in Spanje geslagen zou zijn, is daar hier iets van bekend?
Hij zou gisterenavond niet opgetreden hebben bij Vroom Vroom
Dat slaat toch nergens op. De Gouden Kooi is afgelopen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:27 schreef Armageddon het volgende:
En terecht. Valt mij mee dat ie nog nooit eerder een paar beuken op z'n harses heeft gehad.
Ik weet er het fijne niet van maar volgens mij was de aanleiding niet zijn verblijf in de Gouden Kooi... maar een combinatie van alcohol en een grote mond...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:45 schreef johanna2 het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op. De Gouden Kooi is afgelopen.
Alleen al dit soort uitspraken pffffffff.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:27 schreef Armageddon het volgende:
En terecht. Valt mij mee dat ie nog nooit eerder een paar beuken op z'n harses heeft gehad.
Ik denk dat huub claire weer geslagen heeft en nu in gebrekkig nederlands een franse fan na doet die iemand anders de schuld geeftquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar volgens mij was de aanleiding niet zijn verblijf in de Gouden Kooi... maar een combinatie van alcohol en een grote mond...
Claire zou ook niet ongeschonden uit de 'strijd' zijn gekomen (bloedneus). Het heeft ze doen besluiten om het hotel te verlaten en ook niet meer op te treden. Jaap en Cora zijn wel in het hotel gebleven.
Nogmaals, ik was er niet zelf bij en heb het ook maar via via vernomen dus ik weet niet wat er van waar is. Het is trouwens ook maar de vraag of we er ooit achter zullen komen. Misschien dat Huub zijn versie van het verhaal nog laat horen.
Het is in ieder geval anders verlopen dan dat ze hadden gedacht
Dit zijn allemaal aannames van horen zeggen via via. En zo komen de praatjes in de wereld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van maar volgens mij was de aanleiding niet zijn verblijf in de Gouden Kooi... maar een combinatie van alcohol en een grote mond...
Claire zou ook niet ongeschonden uit de 'strijd' zijn gekomen (bloedneus). Het heeft ze doen besluiten om het hotel te verlaten en ook niet meer op te treden. Jaap en Cora zijn wel in het hotel gebleven.
Nogmaals, ik was er niet zelf bij en heb het ook maar via via vernomen dus ik weet niet wat er van waar is. Het is trouwens ook maar de vraag of we er ooit achter zullen komen. Misschien dat Huub zijn versie van het verhaal nog laat horen.
Het is in ieder geval anders verlopen dan dat ze hadden gedacht
Moet hij zelf maar meer bloggen, anders heeft hij voor niks zijn site zo lopen spammenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal aannames van horen zeggen via via. En zo komen de praatjes in de wereld.
helemaal mee eens sunny, ik vind het echt harstikke kut voor Huub en Claire als het waar is, maar ik zou het ook kut vinden als er iets met Brian of Amanda zou gebeuren en daar was ik echt niet dol op hoor, maarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Alleen al dit soort uitspraken pffffffff.
Ik had een hekel aan Brian in dgk, zo ook hoe hij met Amanda omgaat/ging, die ik trouwens ook niks vind/vond. Maar dan nog zou ik, als iemand hem fysiek iets doet dat niet goedkeuren. Net zoals Huub ook als hij buiten was, en zijn fans met dat soort opmerkingen richting Brian bezigde, afkeurde.
geef die link dan ff,want ik kan nix vindenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:20 schreef johanna2 het volgende:
Ik las op Nowlive dat Huub gisteren in Spanje geslagen zou zijn, is daar hier iets van bekend?
Hij zou gisterenavond niet opgetreden hebben bij Vroom Vroom
Daarom zet ik er dat ook bij....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal aannames van horen zeggen via via. En zo komen de praatjes in de wereld.
who the fuck is bramquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
Met toestemming van Bram:
het lijkt mij inderdaad heel wijs.. van een mug een olifant maken is erg easy! Ik kan vertellen dat het allemaal wel meevalt.
Maar helaas zijn er mensen op deze aardbodem die een heel andere visie hebben op een fatsoen norm.. (persoonlijk vindt ik dat deze mensen ver weg en diep onder de grond gestopt moeten worden!!!)
Als je wilt weten wat normen & waarden zijn... ff googlen en walla het staat er vol van..
maar goed.. mensen ik snap de commotie hier op de site en ook de mailtjes die ik krijg. Maar laat het aub rusten. Huub en Claire zullen als ze dit willen zelf een reactie geven.
Ze zijn als het goed is al geland!
Bram
Ja dat was goed van Huub! Hoewel het wel een beetje in strijd was met de vier a vijf letterlijke oproepen aan 'fans' die hij had gedaan over de streams om Brian wat aan te doen als hij buiten was...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Alleen al dit soort uitspraken pffffffff.
Ik had een hekel aan Brian in dgk, zo ook hoe hij met Amanda omgaat/ging, die ik trouwens ook niks vind/vond. Maar dan nog zou ik, als iemand hem fysiek iets doet dat niet goedkeuren. Net zoals Huub ook als hij buiten was, en zijn fans met dat soort opmerkingen richting Brian bezigde, afkeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |