Voorlopig heb jij nog geen geen goed argument kunnen geven, om de goede uitspraken die gedaan zijn te weerleggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument(voor een zwakzinnige)
haha, schelden lucht zo lekker op. (zeker als het waar is). Grappig dat je mij zwakzinnig noemt terwijl je zelf vasthoudt aan een waarheid die blijkbaar jij alleen gelooft.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel staat er nu op die rekening, schijnbaar een erg moeilijk vraag want de grootste kneus(jij dus) kan het niet beantwoorden
Je bent zwakzinnig(leuk he schelden)
Net in m'n PM gevonden, van TS.quote:Ik wilde alleen effe zeggen dat je er kijk op had bij de depositiegarantie topic.
Alle tokkies hadden geld bij Icesave, jij ook zeker?
De tegoeden worden dus wel degelijk uitgekeerd/gegarandeerdquote:
Ik had er ook al een. Iets over de waarde van de boedel van failliete banken. Ik heb 'm maar genegeerd, ik voel niet de behoefte om met hem via PM te discussiëren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:26 schreef iamredleader het volgende:
Even een schop onder dit topic:
[..]
Net in m'n PM gevonden, van TS.triest gewoon... maar ja, hij kan niet reageren door een ban
Ik heb er alweer een mogen ontvangen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:17 schreef iamredleader het volgende:
@Angel_of_Dth: wat een triest figuur tochlaat hem maar een unban aanvragen (als 'ie zou weten hoe), en een topic erover openen
Ik heb gelijk de afzender geblokkeerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb er alweer een mogen ontvangen.
Goed idee wel, ik was alweer vergeten dat die optie er ook is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb gelijk de afzender geblokkeerd
Dat zal de toestroom van geld naar kleine banken ook weer bevorderen, daar waar mensen voor 1 bank gingen en nu onder de 20K bleven (of 20.887:')).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:15 schreef RJD het volgende:
Het lijkt de goede kant op te gaan. In EU-verband is al afgesproken dat alle EU-landen de garantie hebben verhoogd naar 50.000 euro, men wil daar nu al 100.000 euro van maken. Daarnaast is het nu nog zo dat een land mag beslissen om 90% uit te keren. Men wil nu voorstellen om daar gewoon het volledige bedrag tot 100.000 euro van te maken. Zo komt men 80% van alle spaarders tegemoet.
Verder wil men de termijn voor vergoeding bij faillissement van een bank verkorten van 3 maanden naar 3 dagen. Dit lijken mij allemaal prima voorstellen. Ik ben benieuwd in hoeverre dit straks allemaal definitief gaat worden in de EU.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:25 schreef RJD het volgende:
Even een vraagje nog.
Vanochtend hoorde ik dat je spaartegoed eerst wordt verrekend met je hypotheek als je beide bij dezelfde instelling hebt lopen. Dus stel je hebt 20.000 spaartegoed en 100.000 hypotheek bij de SNS. De betreffende bank valt om. Dan wordt de 20.000 verrekend met de hypotheek. Je zou dan dus geen spaartegoed meer terugkrijgen, maar je hebt dan nog een hypotheek van 80.000 euro.
Dit stond in de Tips & Advies die wij op het werk ontvangen.
Heb je inderdaad ook gelijk in.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:14 schreef Arcee het volgende:
Ik zie daar het voordeel niet van in. Die 20.000 zou je toch ook niet als eigen cash hebben ingebracht voor een lagere hypotheek? Daar komt de verrekening praktisch gezien op neer.
Aftrek is 30 jaar. Dus voor mensen die aan het eind van die 30 jaar zitten... kan het misschien wel handig zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou daarom ook mijn hypotheek en spaargeld gescheiden houden. Met die 20.000 euro kun je meer verdienen dan de besparing op de hypotheeklasten, zeker in verband met hypotheekrenteaftrek.
Er is afgesproken dat de garantie tot 100.000 euro voorlopig voor één jaar geldt. Tenzij nieuwe ontwikkelingen zich voordoen. Wat er na dat eerste jaar gebeurd is nog onduidelijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:56 schreef Phalanx747 het volgende:
Weet iemand of die garantie van 100.000 euro tijdelijk is? Geldt die garantie alleen zolang de kredietcrisis voortduurt, of is dit permanent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |