Dus Rabobank heeft zeg maar dat bedrag in een groot pakhuis liggen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als banken onder de solvabiliteitsgrens komen , worden ze onder toezicht geplaatst.
hierdoor blijft de spelregel
100% over de 1ste 20000 euro en 90% van 2de 20000 euro staan.
Zit er bv nu aan te komen dat fortis en abn amro niet samengevoegd mogen gaan worden op dit moment
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar staat niks zinnigs van jou dus dat lijkt me nutteloos
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leef je op mars?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus Rabobank heeft zeg maar dat bedrag in een groot pakhuis liggen?
Wat er gebeurd. al het spaargeld staat op een tussenrekening van de nederlandse bank. Via een systematiek van wanneer geld meer geld wordt gemaakt, wordt een gedeelte hiervan afgeroomd naar de nederlandse bank. De reserveert hier van geld om problemen in de toekomst te financieren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus Rabobank heeft zeg maar dat bedrag in een groot pakhuis liggen?
Je begrijpt het niet, maar dat is niet erg. Nu nog probren het fatsoen op te brengen om andere mensen niet lastig te vallen, maar dat zal er niet inzitten schat ik zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
[..]
I rest my case. Achterlijker dan dit kan niet.
Dus op de rekening van de Nederlandse bank, staat zeg maar 250 miljard euro?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat er gebeurd. al het spaargeld staat op een tussenrekening van de nederlandse bank. Via een systematiek van wanneer geld meer geld wordt gemaakt, wordt een gedeelte hiervan afgeroomd naar de nederlandse bank. De reserveert hier van geld om problemen in de toekomst te financieren.
Als jij bijvoorbeeld pint of overschrijving doet van bank naar bank (behalve de postbank), dan word er geld heen en weer geschreven van tussenrekening naar tussenrekening. wij als burgers hebben alleen maar virtuele rekeningen
De kans dat er een bank omvalt is niet zo heel grootquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus op de rekening van de Nederlandse bank, staat zeg maar 250 miljard euro?
Nee, natuurlijk begrijp ik het niet. En natuurlijk ga ik niet fatsoenlijk met andere mensen om. En natuurlijk heb ik geen bord voor m'n kop, en weet ik niet waar ik het over heb.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je begrijpt het niet, maar dat is niet erg. Nu nog probren het fatsoen op te brengen om andere mensen niet lastig te vallen, maar dat zal er niet inzitten schat ik zo
Heel simpel , Nee dus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus op de rekening van de Nederlandse bank, staat zeg maar 250 miljard euro?
Je blijft wel lekker bezig he? Dat mensen hier nog serieus op ingaan, jij hebt duidelijk geen enkel verstand van hoe een bank en de DNB werken (ja ik wel, ik werk in die branche). Als je de feiten nou niet wilt geloven waarom open je dan zo'n topicquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Regeltjes lezen kan ik zelf ook wel
Hoeveel wel?quote:
Voldoende om de grootste bank te kunnen compenseren als deze omvaltquote:
Lol , de bal terugkaatsen omdat je het zelf niet wil snappen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Luchtbellen kunnen klappen, maar dat zal wel te moeilijk zijn voor je om te begrijpen, dus laat maar hangen
Ben nu ook overtuigd hier van, het is totaal zinloos.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:53 schreef Gibson het volgende:
[..]
Ga lekker verder leven in je eigen wereldje
Ga je het van mij wel geloven dan kneusje? Er zijn al tig mensen die het uitgelegd hebben, zelfs op de site van de DNB staat het netjes uitgelegd (maar dat zal je vast niet geloven). Nog maar een keer proberen dan? Elke bank in nederland is verplicht een bepaald bedrag op een rekening te storten bij de DNB, dat blijft het geld van de bank maar wordt gebruikt als garantie voor het geval de bank omvalt. Als een bank failliet gaat dan wordt dat geld gebruikt om de klanten iig tot 20.000 euro schadeloos te stellen. Afhankelijk van de hoeveelheid geld die bij een bank staat moet er een bepaald bedrag op die (deposito)rekening bij DNB staan (solvabiliteit).quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leg het dan uit als je het zo goed weet
Ik vroeg het aan jou zwakzinnigequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Contact en route
Hieronder vindt u de telefoonnummers, adressen en routebeschrijvingen van de vestigingen van de Nederlandsche Bank in Amsterdam en Apeldoorn en het Bezoekerscentrum.
Telefoon
Publieksinformatie 0800 020 1068 (gratis) op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur
Voor vragen over de euro, pensioenen, banken en verzekeraars.
Algemeen telefoonnummer 020 524 9111
Stuur een e-mail. Vertrouwelijke mail? Zie download onderaan.
Bezoekadressen
Bezoekers dienen een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!
Hoofdkantoor Amsterdam
Westeinde 1, 1017 ZN
Balie voor gulden- en eurobiljetten, coupons en lossingen
Westeinde 1, 1017 ZN Amsterdam
Open op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur (op 31 december tot 12.00 uur)
Bezoekerscentrum
Achtergracht 4, 1017 WP Amsterdam
Kantoor Apeldoorn
John F. Kennedylaan 32, 7314 PS
Tel. 055 357 6677
Postbus 929, 7301 BD Apeldoorn
Ja , cocainesnuivende mislukte voetballerdragende naamquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan jou zwakzinnige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |